November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik heb ook nog een bon (ergens) kreeg hem idd bij prenatal toen ik kleding kocht

pfff mijn buik gaat echt in de weg zitten nu... bij het zitten al helemaal tegen mijn middenrif.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier ook. veel centjes op gegaan met nieuwe bed en achtertuin en straks ook baby, dus geen vak .geld meer dit jaar maar een dagje uit of 2 ;)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    merk ik ook, ligt wel aan hoe hij ligt maar soms echt druk tegen een kant van mijn ribben aan. Had ik pas later met mijn dochtertje, apart gevoel hihi

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik vind het ook niet echt een aanbieding... want die bon was volgens mij niet in de schoolvakanties geldig. Nou ja, dan hebben wij er al niet zoveel aan ...

5. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mariekebr: Succes met de infectie en harde buiken. Hopelijk gaat het snel beter en neem inderdaad je rust.

Wij zitten nog niet aan schoolvakanties vast gelukkig. We willen medio september nog even een weekendje weg nu we nog met z'n tweeën zijn en dan in januari voor ik weer aan het werk ga een weekendje centerparcs ofzo. Hopelijk tegen die tijd nog een bon bemachtigd.

6. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    #4306 mariekebr1, 19 jul 2011
    Laatst bewerkt: 19 jul 2011
    nee volgens mij niet. doen ze dat wel eens? niemand over gehoord! ze hebben het alleen maar over candida

7. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha met die bonnen wel naar het Meerdal komen ;)

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Mijn buik doet pijn en staat strak. Al een klein uur. Wat zal ik doen.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    klinkt als een harde buik marieke. Kan soms komen omdat de kleine een flinke groeispurt maakt. maar kan ook door een blaasontsteking komen geloof ik. Als je het niet vertrouwt ff de vk bellen!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    marieke ik zou ook even overleggen

hier dikke bulten steeds op mijn buik van binnen uit, beeb is erg druk, hopelijk mag mama in spe vannacht wel slapen van beeb

11. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    nog even een kort berichtje voor ik ga slapen
    kweek uitslag kwam niks uit...was geen bacterie te zijn maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dus nog een kuur slikte op dat moment.
    morgen heb ik sowieso al een afspraak bij gynaecoloog en zij gaat me nog extra onderzoeken.
    dus hopelijk komen ze dan wel met een goede oplossing.
    mijn mannetje gaat ook mee...vrijdag is hij een week op vakantie dus hebben we nog mooi een dagje samen.
    slaap lekker allemaal :)

12. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Over.het algemeen krijg je van ab-kuren juist schimmelinfecties. ;)

13. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Die krampen kwam door banden werd mij verteld eens paar weken geleden. Misschien bied het je wat verlichting om een buikgordel of hoe dat ook heet te dragen? Dat kreeg ik als advies namelijk. En daarnaast zoveel mogelijk rust pakken, paar uur plat per dag, warme kruiken, in bad etc. die harde buiken zijn echt vermoeiend hè? Ik had het deze week ook van 7 uur 's ochtends tot na de lunch echt eens harde buik zonder ontspanning tussendoor.

14. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Ik hoop dat het allemaal mee valt Napoleon.

hier begin ik nu wel wat last van mijn rug te krijgen ... volgende week nog een hele week werken en dan ga ik lekker over op 2 en een halve dag werken want de hele dag staan, zitten draaien en dergelijk vergt behoorlijk.

vanaf 26 sept stopt mijn contract *in heel goed overleg* en gaat mijn aandacht eerst helemaal uit naar de bevalling en de kleine en we zien ergens volgend jaar weleens verder met eventueel werken ...

Gelukkig kunnen we ons die luxe veroorloven. Met het meisje gaat het geloof ik erg goed ... Ik voel haar iedere dag weer flink bewegen, draaien en trappen.

Ben zo benieuwd naar 3 Augustus naar de 3D echo ...

Verder alles goed hier ?

15. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ow nee he! Mijn vriend is naar de eerste hulp gebracht in het ziekenhuis. Hij is van zijn fiets gevallen op zijn rug! Ik hoop dat het allemaal meevalt! Ik zit hier te stressen!
    Moet zo mijn kat ook nog wegbrengen naar de dierenarts!

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Ojee Beertje, ik hoop dat het allemaal meevalt met je vriend.

17. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Oh Beertje! Ik duim voor jullie. Dat is wel even schrikken!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja dat dacht ik later ook :( stom :p ik bedoel natuurlijk medicatie...

(ik ben in de zwangerschap altijd de klos na een ab kuurtje...)

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Oh jee beertje! Hoe kan ie vallen dan?

Vaak doen ze dat voor de zekerheid, met rugletsel moet je toch voorzichtig zijn.

Sterkte en knuf!

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Beertje, hoop dat het meevalt met je vriend! Schrikken zeg!
    Succes met je kat!

Vandaag krijgt een vriendin van mij de keizersnee van een tweeling, en slimmerd die ik ben heb ik niet gevraagd hoe laat :) dus met een beetje pech de hele dag in spanning!!

Ben blij dat ik na morgen bekant 4 weken vakantie heb... zien dan wel hoe of wat.....

Deel Deze Pagina