November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @kuitkramp: thanks voor de tips meiden. iemand vroeg of ik het bij het uitrekken had. maar juist niet. soms zomaar spontaan s'nachts:( altijd heel fijn als je gewoon ligt te slapen en je even omdraai ofzo en het schiet erin. maar goed been plat dus. ( kan moeilijk s'nachts gaan zitten eten):p

ik ben weer ff bankhangen ben moe, tot morgen meiden trusten.

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    even over je baarmoederhals voelen op ontsluiting of verweking. Ik heb op mijn kop gekregen van de gynaecoloog de vorige zwangerschap, dat ik dat niet mag doen i.v.m. o.a. infectiegevaar. Zal nu nog niet zo erg zijn, maar als je dus maar enigszins het idee hebt dat er wat gaande is....niet doen.

3. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @hanna: goed plan om samen te rijden is wel zo gemakkelijk en gezellig :)

Slapende handen/armen: heb ik ook last van:(, een vriendin zei dat t idd bij zwangerschap hoort.

Over kwaaltjes gesproken. Vanochtend toen ik opstond had ik een koude buik terwijl ik warm onder de dekens lag. Zeker ook n zwkwaal? Heeft denk ik vast te maken met de bloedsomloop hihi.

4. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Tja.. Kwaaltjes..
    Ik heb als ik veel loop last van dikke voeten.. Schoenen knellen dan. Dus thuis op blote voetenen als t kan slippers..

Verder wel moe.. Moet na iedere activiteit toch echt ff rusten..s middag s als t kan ook even een dutje.. Af en toe een zere bil of steek in mijn heup..
    Kramp heb ik bij het uitrekken aan de onderkant van mijn voeten.
    Mijn oma zei vroeger dat je kastanjes onder je matras moest leggen maar ik geloof ook nooit zo in die dingen..

Onze kat heeft een prednison kuur van 2 maanden.. Maakt geen rode bloedcellen meer aan ofzoiets.. Maar waarom weten ze eigenlijk niet..
    Hoop maar dat de pillen helpen...

5. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor wat betreft bevallen, dat zal bij ons clubje oktober, november of december worden! Ben benieuwd, zelf eind oktober uitgerekend, maar heb zo'n gevoel dat het wel eens vroeger zou kunnen komen (vraag me niet waarom).

Hebben jullie ook al het idee dat jullie beeb een voorkeursligging heeft in de buik? Bij mij lijkt ie eigenlijk altijd meer aan de rechterkant te liggen dan aan de linkerkant. Daar voel je echt wat zitten, terwijl ik de linkerkant best wel een stukje in kan drukken en veel soepeler is.

6. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Maar zo lang je nog geen gebroken vliezen hebt mag je nog wel "de liefde bedrijven" en ik neem aan dat niemand zijn partner eerst gaat insmeren met desinfecterende gel :D

7. juf85

juf85 Niet meer actief

Die kuitkramp heb ik ook niet bij het rekken hoor. meestal als ik mij snachts omdraai schiet het erin.

Volgens mij ligt mijn baby ook vooral rechts. Daar voel je steeds een 'hard' stuk. Maar hij/zij draait ook veel hoor.

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    had ook iets te maken met het prikkelen van de vliezen..weet het ook niet precies, maar kreeg op mijn flikker. Misschien met scherpe nagels en vuil eronder ook niet handig. Geen idee...maar ik doe het toch voor de zekerheid maar niet.

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik blijf er gewoon weg met mijn vingers.. Haha.. Heb er niks te zoeken
    Ik ben eind november uitgerekend dus dat kan idd zomaar december worden.. Al heb ik ook het gevoel dat ie eerder komt..
    Ik zou niet durven zeggen hoe kindje ligt.. Als ik m voel dan voel ik t links.. Maar dat zegt nog niet veel denk ik..

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja daarom lijkt het me ook een beetje kul... ik kreeg juist, terwijl ik 1cm ontsluiting had en net gestript was een sexadvies (om de bevalling op gang te helpen) en het heeft zowel bij meike als femke geholpen :D.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier ligt de baby echt alle kanten op. Dit is een draaibeeb ;) En het is de 5e dus kans is groter dat het een stuit of dwarsligging wordt (ivm de ruimte)

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mothertobe ja hij ligt volgens mij het liefst overdwars en iets schuin, dus hoofdje ene kant van heup en voeten andere kant. Ik heb ook een gevoel dat hij eerder komt, maar hoe en wat geen idee, mijn gevoel zegt weer inleiden, maar ik hoop van niet, ben zo benieuwd hoe het is als het vanzelf op gang komt

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Bij de eerste echo's lag junior ook in stuit. Bij de pretcho overdwars, bij de 20 weken echo ook en de eerste echo in het zkh vorige week koppie onder en 2e weer overdwars. Maar hij trap tegelijk naar boven en onderen dus tja lol ik denk dat als hij dat doet overdwars ligt. Ik voel wel vaak zijn hoofd rond mijn navel

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Moet zeggen dat het nog niet in me opgekomen is (ook niet met de andere zwangerschappen) om te voelen hoe het er nu voor staat. Zolang de vliezen niet gebroken zijn, wat bij mij nog niet spontaan gebeurd is mag je gewoon sex hebben en met een beetje geluk wek je dan wat op ;) (Heeft dus ook niet gewerkt)

Ik ga uit van een dec beeb. Aangezien de andere 9 en 11 dagen later kwamen dan de uitgerekende datum. Al zouden we het fijn vinden als deze een weekje eerder zou komen, maar dat heb je niet voor het zeggen.

De kleine is hier heel actief op vaste tijden van de dag. Tussendoor heb ik eigenlijk niet door dat er iets in de buik zit.

Heb eigenlijk geen klachten op het moment (heb vakantie, dus dat helpt ook), alleen sta ik elke dag op met lage rugpijn, maar dat trekt dan redelijk snel weer weg.

Heb weer eens een keer niets onthouden, maar ben er weer en lees nu weer dagelijks mee.

15. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ben ik weer gister bin ZH op controle alles was goed zo lekker door gaan. o wat moet je in zh lang wachten soms bah. toen we thuis kwamen lekker nog even gerust.
    De baby lag hier nu ook overdwars maar goed draait veel dus ja zien wel hoe hij blijft liggen.

Idd wel spannend wie de eerst hopelijk heel laat in okt. pas zal zijn mijn shoonzus denkt dat ik nov niet haal maar ja met chayenne had ik ook flink voorweeen en met 37 weken al 2 cm ontsluiting en die bleef ook 12 of 18 dagen langer zitten dus we zien het wel de 42 eken haal ik zoiezo niet dus zal wel ergens half nov zijn.

16. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    oja 24 wken vandaag jeuh!!!!!!!!!!!1

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ben wel benieuwd want de meiden lagen allemaal met 30 weken met de kop naar beneden in het bekken...

De verwachting is dat deze beeb in oktober komt, gezien de andere kids. Maar je weet het maar nooit. Ik ga maar uit van max 11 november ;) en als het wel een stuit is of dwars dan wordt het sowieso oktober ;)

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojah? Dan ben ik wel benieud naar jou ideetjes :p

19. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk dat de eerste baby's ook al wel medio oktober kunnen komen aangezien er ook een aantal meiden (met mij) eind oktober zijn uitgerekend!

20. juf85

juf85 Niet meer actief

dat denk ik ook. Ik ben uiteindelijk 25 okt uitgerekend (ik dacht eerst 3 nov,maar dat is met de 10 weken echo veranderd).
    En je hebt toch meestal 2 weken er voor tot 2 weken erna zeggen ze?
    dus dan zou die van ons al rond 11 okt kunnen komen als hij/zij 2 weken te vroeg komt.
    Nou ja we zien het wel.
    Laat ze eerst nog maar even lekker zitten :)

Deel Deze Pagina