November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik slaap er nu even niet mee, het lijkt nl of de ischias erger wordt van het slapen met iets tussen mijn benen...
    Dus nu alleen een gewoon kussen tussen mijn buik

2. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik slaap met het kussen tussen mn benen en soms leg ik m'n hoofd er ook op (als ik last van maagzuur heb, zodat ik wat hoger lig).

Die van mij heeft vaak de hik.

3. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik leg het kussen voor mijn benen en heb mijn bovenste been eropen mijn onderste been gestrekt erachter. Ik slaap hiermee heerlijk omdat mijn rug dan ook gestrekt is.......

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
  5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    oooo ben zo trots op mijn meisje ze is vorig weekend begonnen met zinderlijk worden en gaat super bijna geen ongelukjes meer!!!!

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ik slaap zonder kussen ben ook buikslaper maar nu op mijn zij gaat nog goed bij chayenne sliep ik rond de 25 weken met kussen maar dan net zovaak met als zoder nu zie ik wel of en wanneer.

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    nou nog eentje dan...

Zoals ik al schreef lag ze heel erg tegen de wand aan opgekruld, soms te duimen, dit zijn de beste drie...!
    Bekijk bijlage 169190

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    @ stroopwafel: nee daar had ze het helemaal niet over, ik denk dat ze het resultaat toch goed genoeg vond?? Wij waren bij Julian echt heel erg verwend toen met mooie foto's, dus misschien was onze verwachting wat te hoog... Als ik ze nu zo zie ben ik er toch wel erg blij mee....!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hanna mooie plaatjes hoor
    Ik heb al zin in 5 aug dan ben ik ook ruim 25 weken en ben er benieuwd naar het gezichtje van ons kindje

10. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Heel gaaf Hannah!!! :D

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @tetta: lekker hoor nu al verlof

@katemans: fijn dat alles goed is met de twins

@hanna: ohh wat een mooie plaatjes

@breien: hier geen crea op dat gebied ik maak zelf pandora style armbanden op aanvraag. en ben veel met zelf sieraden maken bezig. en scrapboeken vind ik ook wel heel leuk.

12. juf85

juf85 Niet meer actief

maak je de pandora kralen zelf? Ik heb wel eens pandorastyle kralen gemaakt van fimo klei

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Goed hoor :D Hoe oud is ze nu?

Meike is nu 3 weken zindelijk. overdag dan, snachts nog niet.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hanna...wat een superfoto's!!!

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Het viel mij op een gegeven moment op. In het begin had ik er geen erg in. ik heb een keer via youtube muziek geluisterd van diverse artiesten. Ze bewoog bij de ene muziek en bij de andere niet en ze doet het nog steeds hahah

Ik slaap al een tijdje met een voedingskussen vooral als ik wat meer last heb van mijn bekken. Vind het heerlijk slapen :)

16. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Gaaf hanna! Zo zie je echt het gezichtje al heel goed!

17. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Hanna: mooie foto :). Leuk dat je haar gezichtje heel goed kan zien. En ze heeft zo te zien mooie volle lippen (of lijkt dit alleen maar zo;). Leuk!

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Heb er een van de HEMA, die is gewatteerd, veel andere hebben een soort piepschuim erin, kan daar ook niet mee slapen, maar die van de HEMA vind ik geweldig! Heb m tussen de benen en dan de de buik er ook half op....

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Hanna, mooie foto's!!

mamavanchayenna, fijn dat het zo goed gaat met de zindelijkheid!! ben ook blij dat ik nu effe een 'luierstop' heb..... 11 maanden geen luiers verschonen, en dan (als deze met het gemiddelde mee doet) weer 3 jaar in de luiers ;) maar goed, als ze op grote neef lijkt, zijn we tot de 5 bezig (hahaha wel een voordeel als je die als voorbeeld neemt, verbaasde me dat ze dan zo 'snel' waren.....

vandaag weer pet met de bekken..... en dat met 2 boeven die niet naar buiten kunnen omdat t regent....

Deel Deze Pagina