November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

vogelhuisjes pimpen kan ook met stof, behang, verf, lint, etc..

2. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Haha inderdaad! Heb de inhoud bekeken en vervolgens de doos weer snel dicht gedaan en in de kast gezet :D

3. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Wat een geklets zeg hihi!

Iedereen al druk de bedjes aan het opmaken, ik had het gedaan zoals ik een keer had gezien, maar als ik de beschrijvingen hier lees heb ik het helemaal goed gedaan *trots*
    Alleen kwam ik eergister in de babykamer, honderden dode wespen gatver! blijkt dat we onder de dakpannen een wespennest hebben, dus de verdelger is al even langs geweest. Hopen dat ze gauw weg zijn!

Hoe zit dat eigenlijk met dat kraampakket, ik heb geen aanvullende verzekering, moet ik hem dan apart aanvragen ofzo?

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ok, de boekenvoordeel zou kunnen idd
    was alleen net vanmiddag op paddepoel maar niet aan de boekenvoordeel gedacht.

En met stof weet ik, zocht nu alleen papier ;)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    dan moet je dus zelf een kraampakket kopen. Bijv bij prenatal. Ik weet niet of je thuis of in het zh gaat bevallen? Maar voor een thuisbevalling heb je die sowieso nodig, bij een zh bevalling niet. Al heeft de vk liever wel dat je die in huis hebt voor het geval je toch thuis bevalt.
    Als je in het zh bevalt en je laat het zelfgekochte pakket dicht, kan je die ook weer terugbrengen, als ie maar niet geopend is.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Morgen krijgt mijn moeder haar morfinepomp, ze zal dan in slaap vallen en een paar dagen later overlijden.
    Ben er wel opgelucht over. Wel verdrietig natuurlijk maar zoals ze nu is is het ook echt niks meer. Dus ik denk dat we eind volgende week een crematie hebben...

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Napoleon: wat verdrietig zeg! Heel veel sterkte voor jullie!

8. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Bij mijn verzekering hoorde het gewoon bij het basispakket, maar.moest je dat wel even aanvragen, net als kraamzorg. Dat had ik zelf al aangevraagd bij een kraamzorginstelling, maar dat moest ik toch ook nog even apart aanvragen bij de verzekering zelf.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Napoleon ik wil heel veel sterkte wensen in deze moeilijk dagen

10. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Napoleon wat heftig zeg!
    Heel erg veel sterkte voor jou en je familie! Dikke knuffel!

11. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Heeeel veeeel sterkte in deze moeilijke tijd! Dikke knuffel!

12. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Heel erg veel sterkte napoleon!

@ Leentje: ik zou gewoon je zorgverzekeraar bellen en vragen hoe of wat.

13. juf85

juf85 Niet meer actief

Napoleon: heeel veel sterkte!

kraampakket: moet je bij je verzekeraar aanvragen (als hij vergoedt wordt). Bij mijn verzekering moet het minstens 2 maanden voor de uitgerekende datum aangevraagd worden.

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Napoleon, heel veel sterkte de komende tijd.....

15. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heel veel sterkte napoleon...heb er verder geen woorden voor. Lijkt me een rare gewaarwording de komende dagen. Onwerkelijk...nu echt afscheid nemen.

16. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    morgen naar de gyn. gaan weer baarmoedermond opmeten. Gaat nog steeds niet goed met buikje. Veel pijnlijke harde buiken nog.

17. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor de nuttige tips over de bedjes!
    Dan zal ik is gaan shoppen..

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie napoleon.. Ook voor je moeder..

18. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Heel veel kracht toegewenst de komende tijd Napoleon...
    Ook al weet je dat dit er aan zit te komen dan nog is dit superheftig meid...
    Ik denk aan je...

19. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Napoleon!!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey dames.. poging tot bijlezen... heb mega druk gehad de afgelopen tijd en las hier en daar wel bij maar vlug vlug..

Napoleon ligt aan het type wol of het kriebelt of niet
    oh jee gaat nu wel hard met jouw moeder :(hele hele dikke knuffel meid :(

Hermiek haken wil ik ook leren :)
    heerlijk he als ze rageren op anderen, zoontje ook op mijn man! deed mijn dochtertje nooit, voor niemand amper, maar hij laat zich graag voelen!
    Ik zweer met slapen met de voedingskussen hihi. meestal op mijn zij liggend met de ding tussen mijn benen lang smijn lijf, vangt ook mijn buik op, heerlijk. Maar ook weleens lig ik op mijn buik maar met een been'knie erover. maar niet te vaak want die houding is niet goed voor mijn BI.
    Nee nooit iets tegen mijn rug gevoeld, maar nu kan het ook niet met de placenta daar

Hanna80 hoe voel jij je nu? en prachtige pretecho's! Hier 11 aug. 2e pretecho

mariekebr1 hoe is het nu daar? veel krampen en zo kunnen ook teken van te hard groeien zijn (van het kind) en meerekken van de banden/spieren.
    hoe is het met schoonzus?

Casss hier ook een beeb die mijn blaas leuk vindt :S had ik totaal niet bij mijn dochtertje, Dit trapte altijd naar boven, lag ook altijd koppie onder. Junior niet lol die ligt overal en nergens!

Siri knuffknuff hoe is het nu bij jullie? en met manlief?

pamsie leuk, heb je foto's van de armbanden?

salcia gave boxkleed!!

beertje hoe is het met hubbie?

leentje jeetje idd flinke schrik!!! gelukkig niks aan de hand!

pasopikschop heel fjn dat de 20 weken echo goed was!

ikke groot gelijk meid!! straks genoeg tijd in het verlof periode! komt goed!

Hopelijk niemand vergeten! Moest wel meer dan 15 blz terug lezen! lol

Deel Deze Pagina