November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hanna heb je mijn kaartjes nog gekregen?

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
  3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ja gister, thanks...! En jij??

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee nog niet, zal morgen zijn denk ik? Heb de rest van Truuske al binnen :) dan heeft zij het hele boek vol, moeders blij kleinkind blij :p

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ah leuke behang!!!!

6. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh ok, ik heb ze woensdag al op de bus gedaan volgens mij... Dan moet t morgen wel zijn ja...! Wij hebben er nu nog 9 nodig... Zal Truuske eens pb-en... ;)

Ja dankje, vind t behang ook zó leuk, zo lief!

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ga lekker m'n oogjes dichtdoen... Juul slaapt bij opa en oma, hubbie en ik lekker gaan eten en naar de film, was echt een leuke: ' Horrible bosses!' keihard gelachen...!
    Welterusten meis...!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    truste meis!! ik ook zo mijn nestie is!

9. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik ben er even een paar weken niet. Ga zo op vakantie :)
    Gewoon in Nederland, dus hopen dat het weer inderdaad beter wordt.
    tot over een paar weken!

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Fijn.. Kat vannacht alles ondergescheten... Dacht al wat stinkt die kattenbak..

Nu 23 weken.. Ben denk ik 6 of 7 kilo aangekomen.. Ik weeg eigenlijk nooit.. Geloof t wel... Zolang ik niet te vet word en me goed voel.

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben best benieuwd naar wat ik weeg. In het begin 6 kilo afgevallen, denk mede door het afbouwen met de medicijnen. De laatste keer dat ik me gewogen heb was ik weer 1 kilo bijgekomen. Ben nu ook weer begonnen met de medicijnen en ik woon tijdelijk bij mijn schoonmoeder en die snoept nogal graag endan ga je vanzelf meesnoepen:p Heb niet het idee dat ik weer boven mijn gewicht uit ben dat ik had voordat ik afviel.

12. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Meiden bedankt voor het medeleven. Het is inderdaad heel raar om onze Ɣchtertuin' dagelijks in het nieuws te zien..... en ja, we wonen heel mooi... dat kunnen jullie nu dagelijks op het nieuws zien.....;)

De noren zijn heel trots op hun land en landschap en ik ben er van overtuigd dat utoya niet een soort enorm massagraf wordt, maar dat het een mooie plek blijft waar de rust en idylle voorop staat en niet de tragedie. Heel veel mensen die er bij geweest zijn en zelfs kogels hebben opgevangen geven aan volgend jaar gewoon weer van de partij te zijn bij de jaarlijkse politieke bijeenkomst.......

Wij zijn (gelukkig) niet thuis. Volgen het op afstand vanuit portugal. We hebben bloemen gestuurd naar iedereen die we kennen die aanwezig waren en de familie van de overledenen, waaronder de familie van onze buurvrouw. En nu proberen we een beetje afstand van te nemen. Want ook ik heb er over gedroomd en een paar nachten heel slecht van geslapen.

Utoya heeft nu geld gekregen om het opnieuw op te bouwen, dat is wel mooi, want eigenlijk waren de gebpouwen naar mijn mening wel aan revalidatie toe..... het is een hele mooie idylische plek met alle faciliteiten, maar de gebouwen waren wel wat aan het vervallen. Dus nu hebben ze de mogelijkheid om het wat op te knappen!

Maagzuur: Vanillievla heb ik inderdaad geprobeerd, maar dat helpt niets. Het enige dat heel goed helpt is dat vieze drankje van rennies! Maar ik vind het echt heeeeeel vies, blllllghh:x dus neem het alleen als het echt pijnlijk is.

Maar als het me lukt om van de chocolade af te blijven en de koffie helemaal te laten staan (drink nu 2 koppen gewone latte en 1-2 decaf latte) gaat het een stuk beter, maar dat lukt me nog niet! Dat is een van de hoogtepunten van mijn dag.:D

Ik ben ondertussen 17 kilo aangekomen, maar doordat ik elke dag sport voel ik me mooi en 'slank' ondanks dat ik volgens mijn zoon eruit zie als een WALRUS! Dus dat slanke zit echt in mijn hoofd, maar beter zo dan andersom!

Vinden jullie ook dat het zo snel gaat! het vliegt gewoon voorbij...... over ongeveer 3 maanden zijn we allemaal al MAMMA!!!!!

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaah leuk zoontje heb jij :p Het gaat inderdaad heel erg snel, bij mij nog 3 maanden en 3 weken zoiets. Mag allemaal wel wat langzamer gaan, moet wel nog even een huis vinden he:p

14. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Juf fijne vakantie!
    Cass, hier lekker twee haarballen op de overloop, blegh...
    Aowyn: kaartjes vandaag binnen gehad?
    Gewicht: kwam net mijn oude vk kaart tegen van bij Julian, en was toen met deze duur al 8 kilo aangekomen, en nu dus nog maar twee... (althans, wie weet zijn er wel zes bijgekomen dus dan zit ik alsnog op 8:p
    Siri: fijn dat je er even letterlijk en figuurlijk afstand van kan nemen!
    Napoleon hoe is t nou meis??

Oh ja: kwam net bij t uitruimen van een kast twee slingers tegen van karton met 'hoera een jongen'
    Een van Nijntje en een met een jongensbabietje erbij afgebeeld...
    Ik wilde ze eerst weggooien maar dacht misschien wil iemand hier ze wel hebben?
    Geef t maar aan dan stuur ik ze op!
    ( Aowyn misschien kunnen wij ruilen van slingers als je ze nog hebt van Kate:D:D hihihi)

15. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik ben weer eens online !

Heb even terug zitten lezen en heb veel gemist zeg !!

Over gewicht. ik ben ongeveer 10 kilo aangekomen nu

@ Napoleon, heel veel sterkte nu deze zware tijd !
    ik leef met je mee !

Las ook nog dat iemand dr schoonzusje een miskraam heeft gehad, ( sorry weet even niet meer wie) wens haar sterkte, wat een vervelend nieuws !

hier alles goed, op bekken en vocht vasthouden na
    had al bij 8 weken zwangerschap last van mn bekken, maar gezien mijn lichamelijke gezondheid( zusje van reuma) mag ik nog niet klagen!!

12 aug weer gesprek met gyn om te kijken of natuurlijk bevallen wel verstandig is, (ivm extra kans op bloedverlies en schade aan mn lichaam...)

maar ben super blij dat ik me goed voel.

mn zusje is over een paar dagen uitgerekend ,dus heb mn tel in de aanslag liggen.

iedereen nog een fijn weekeinde en tot snel !

16. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Juf: Fijne vakantie
    @Hanna: leuk behang zeg :)

Afvallen/aankomen: ik ben in nu totaal 8,5 kilo aangekomen :). De laatste 5 weken ben ik in totaal 3,5 kilo aangekomen :p. Terwijl ik let op mijn eten, maar goed neem het voor lief ;)

17. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    @juf: fijne vakantie
    @aankomen: laatste keer was ik afgevallen...over paar weken weer afspraak dietiste dus ben benieuwd hoe het nu is.
    heb zelf geen weegschaal thuis dus hou het niet bij

vandaag doorgestuurd naar ziekenhuis ivm bloedverlies...
    werd gelijk aan apparaat gelegd voor hartje beebje en heb een half uur het hartje gehoord
    daarna nog echo, ook dat was in orde (hartje was heel goed te zien) en beebje groeit goed voor 23 weken
    ook nog een onderzoek baarmoeder gehad...en die was goed gesloten dus maak me geen zorgen nu.
    uiteindelijk blijkt mijn placenta erg laag te liggen (maar wel achter) en dat heeft die bloeding gegeven. verloskundige heeft ook kweek afgenomen..dat hoor ik komende week.
    ook hoor ik dan uitslag van de kweek ivm blaasontsteking

was dus niet echt een leuk begin van mijn dag maar gelukkig gerust gesteld en moet nu verplicht rust houden van mijn vriend..hij is weekje op vakantie dus hem maar via sms ingelicht.

18. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Catwoman: fijn dat alles goed is :)

19. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @hanna, wat een schattig behang!

@juf, prettige vakantie, hoop inderdaad voor je dat het weer wat beter gaat worden.

@catwoman, inderdaad vervelend begin van de dag, maar gelukkig was verder wel alles goed.

Vandaag de blije doos van prenatal opgehaald, zaten best leuke dingetjes in vond ik. Gelijk nog wat spulletjes daar meegenomen, kon het niet laten :)

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hanna,als jullie t over de dierenkaartjes hebben kan ik je misschien wel helpen ,heb echt megaveel kaartjes,heb ook 2 boeken al vol gekregen,dus laat maar weten welke nummers je nog moet.

gewicht@ leuk om te lezen wat ieder ongeveer is aangekomen zeg,ik geloof dat ik de vorige keer iets van 16 kilo totaal was aangekomen en was net 1 maand terug op mijn oude gewicht toen ik weer zwanger bleek te zijn!

Catwoman jemig jij zal geschrokken zijn zeg,gelukkig blek alles goed te zijn met jou en beebje

Prenatal doos,kan je die zo ophalen of meot je iets invullen of doen?

Vandaag naar ponypark slagharen geweest maar was helaas erg druk met wachtrijen van meer dan een uur,voor de atracties die leuk waren voor mijn dochter,we zijn dus nergens in geweest behalve het circus,en dat vond ze gelukkig erg leuk.

Deel Deze Pagina