Wat een stress weer catwoman! Had je veel bloedverlies? Blije doos, goed dat je het zegt, moet ik nog even aanvragen.
Ik heb nog gen bericht van de blije doos en had hem al in week 5 aangevraagd, nou komt vast nog wel vandaag wel van een klant leuke dingen gekregen ze werkt in een verloskundige praktijk en had allerlei dingen (monstertjes etc) voor me meegenomen ook een leuk zwitsal tas en een koffertje. ondanks dat ik dus niet bij de verlos loop toch leuke dingen gekregen. vond het zo lief...
Hey Dames hoe is het hier? Ben even niet geweest, ik kon het niet bijhouden en lang achter de laptop is echt funest voor mijn lijf. Hoe is het met iedereen?
@napoleon heel erg veel sterkte de komende tijd. je moeder heeft nog een mooi stuk van je zwangerschap mee mogen maken. na wat eerst de prognose zou zijn. ik denk dat het ongelovelijk zwaar is haar zo langzaam te zien weg gaan. ik snap dat het je ook een rustig gevoel geeft... heel veel sterkte meid! hoe gaat het nu met je? en man en kids hoe zijn die er onder. @siri ow vreselijk als dat zou dicht bij de deur is. heb er geen woorden voor zo afschuwelijk wat daar gebeurt is.. over mk: miskramen zijn nooit gepland en voor iedereen gaat dat anders en verwerkt dat ander.. maar het moet nog wel meer bespreekbaar worden in nederland.. het is toch nog een beetje een taboe om over te praten en dat helpt soms wel bij de verwerking... hier gaat het goed nu in totaal 5 kilo aangekomen soms last van maagzuur enzo maar verder gaat het prima
Sjees: ja inderdaad dierenkaartjes, we hebben er nu nog negen nodig, ik zal de nummers hier zetten en als je dan voor me wil kijken heel graag, lief! Catarina: heel herkenbaar... Neem altijd wel IETS mee terug...! Catwoman: Pff dat is schrikken weer zeg...! Fijn dat alles ok is... T komt jou ook niet gemakkelijk aanwaaien zeg... Zeeuwsmeisje: leuk en spannend van je zusje...! Hier vandaag hard geklust, natuurlijk teveel gedaan dus nu pijn in m'n bekken, rug, hoofd, buik.. Echt gesloopt nu...! Had ergens wel verwacht dat hubbie vaker zou zeggen: doe dat nou niet, ga lekker zitten, maar t was meer t tegenovergestelde... Op een gegeven moment zwaar onredelijk uit m'n stekker tegen hem, voelde hij zich rot en mocht ik gelijk niks meer doen... Voelde ik me weer schuldig over dus ging weer harder lopen... Dom hè? Echt die buien af en toe.. Verder ben ik erg blij dat ik dinsdag naar controle mag. Hoop dat ze gelijk weer Hb waarde kunnen meten, nu een week aan Floradix en staaltabletten maar weinig verbetering zichtbaar... Verwacht ik teveel te snel? Elke dag hoofdpijn is gewoon zo vermoeiend... *klaag* Oh ja denk ook dat ik nu toch ook een blaasontsteking heb. Moet elke 20 minuten als uit t niets ineens vreselijk plassen en dan komen er drie zielige druppels! (en soms nog drie als ik opsta Verder gaat m'n buik soms heerlijk op en neer, volgens manlief 'verbouwt ze de boel' dan weer even, hihi
Hey meiden, ff een berichtje om te laten weten dat mijn moeder vannacht om half 2 is overleden. Lekker in haar slaap. Woensdag wordt ze gecremeerd. Vanmiddag hebben we de rouwkaart gemaakt enz. Morgen enveloppen schrijven en de boel op de bus doen (konden we mooi rustig aan doen aangezien de post toch niet op zondag wordt bezorgd) we brengen dan de post naar het sorteercentrum hier in de stad (zitten ook in een speciale envelop een grote blauwe zodat het opvalt tussen de post en dus voorrang heeft) .
Lieve Napoleon, Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Gelukkig in haar slaap en is ze uit haar lijden verlost. Sterkte de komende dagen meis! Hoe is het met jou?
Napoleon gecondoleerd met dit vreselijke verlies... Houd je je een beetje staande? Hele dikke knuffel...
Gecondoleerd met het verlies van je moeder Napoleon. catwoman..schrikken...rustig aan doen, lijkt me een goed idee.
Napoleon....wat is het toch snel gegaan nog. Gecondoleerd met dit zware verlies en heel erg veel sterkte de komende tijd! Dikke knuf!
Napoleon: heel veel sterkte.. Hopelijk heb je een hele mooie dienst a.s. woensdag en kun je het voor jou op een mooie manier afsluiten!
Siri jaaa ik sta er ook ff bij stil, nog 3maanden en dan is het al zover! Hanna80 nee nog steeds geen kaartjes ooh ik heb geen idee of ik mijn roze slingers nog hebt! moet ik ff kijken van de week en dan laat ik je weten Catwoman ohjee, houden ze het wel in de gaten dan? moedervantomasz mk is idd een taboe in NL wbt erover praten en verwerken Napoleon oh wow... dat is wel hard gegaan meid... gelukkig lekker rustig in haar slaap. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd meid... jullie wisten wel dat het aan zat te komen maar toch heeft het tijd nodig, knuffs!!!
@sjees: leuk in Almere zie ik daar heb ik ook tot me 21ste gewoond @napoleon: lijkt me heel moeilijk om je moeder zo te zien @gewicht: hier pas 3 kilo aangekomen
@cass: balen van de schijtende kat @siri: haha moet wel lachen om je zoontje @juf85: fijne vakantie @Hanna: mooi behang! @napoleon: gecondoleerd meid, heel veel kracht,sterkte en moed de komende dagen