Napoleon, wat "fijn" dat ze zo snel en rustig heengegaan is. Heel veel sterkte! Ik.snap dat het heel hectisch is de komende dagen, maar luister wel goed naar je lijf, pak genoeg rust. De organisatie van alles gaat volgens mij zonder jou ook wel door.
@napoleon...gecondoleerd met het verlies van je moeder en veel sterkte voor de komende tijd voor jou en je familie! ik moet nu zodra ik weer hetzelfde heb gelijk weer bellen, ze willen het toch in de gaten houden.het was best redelijk wat miepske...eerst met afvegen heel helder rood en best veel vond ik...en bleef doorbloeden want hield het continu in de gaten...er was ook oud bloed te zien zei die arts bij huisartsenpost maar zij nam niet echt de moeite goed te onderzoeken.was ook fijn dat ze mij gewoon doorstuurde naar het ziekenhuis. rust houden doe ik sowieso nu wel marieke lijkt me gwn even verstandig komende dagen. @hanna: klopt, heb gewoon een beetje pech maar wat betreft klachten behalve die blaasontsteking, mag ik nog blij zijn...lees zoveel over maagzuur of pijn in rug/benen/bekken enzo...ondanks mijn overgewicht heb ik vrij weinig last nog alleen langere stukken lopen is niet meer te doen...krijg dan buikpijn maar na rust is dat wel over gelukkig
napoleon,gecondoleerd met het verlies van je moeder,ik hoop dat jullie woensdag een mooie dienst zullen hebben,en je het op een goede manier kan afsluiten,erg veel sterkte en kracht toegewenst! hanna,laat maar weten hoor die nummers! En Aowyn jij natuurlijk ook,mochten de kaartjes neit aankomen dan zal ik hier eens snuffelen! vandaag wordt het nieuwe bed van mijn dochter opgehaald,ik wilde enorm graag het hemnes bed van ikea en heb hem nu voor een leuke prijs op mp gevonden,hopelijk vind mijn dochter hem ook mooi en zal ze er straks lekker in slapen. Ik ga ondertussen rustig de kast uitruimen waar het bed moet komen te staan,en dan maar een nieuw plekje zoeken voor al mijn handdoeken en lakens,zie er als een berg tegenop maar het moest er toch eens van komen dat wij die kamer gaan uitmesten want mijn oudste moet daar wel slapen straks.
@Napoleon: Gecondoleerd met je moeder. Heel veel sterkte. Knuf! @Juf: Fijne vakantie! @Catwoman: Dat was weer even schrikken dan. Probeer zoveel mogelijk rust te nemen, zowel lichamelijk als psychisch (ik weet dat dat nu moeilijk voor je is). Ik ben tot nu toe 8 kilo aangekomen (nu 27 weken en 2 dagen).
Napoleon, heel veel sterkte de komende tijd.. Je word zo geleefd de komende dagen.. Zorg goed voor jezelf! Net toch maar even gewogen.. 8 kilo aangekomen.. Ik schrok er eigenlijk wel van.. Dat is bijna 3 kilo in 3 weken... Gaat wel heel hard! Misschien toch maar minder snoepen..
Gecondoleerd heel veel sterkte met he verwerken van dit verlies, Voor haar is het fijn dat ze uit der lijden is verlost maar voor jullie een groot gemis! Ik weet zeker dat ze bij je blijft en ook alles van de kleine vanuit ergens meemaakt!
Dank jullie wel meiden. Zoveel hoeven we gelukkig niet te organiseren. Moet straks nog met de rouwkaarten bezig en dan is het meeste geregeld. Ja moet mijn praatje nog voorbereiden maar dat is verder prima. Het scheelt natuurlijk dat het geen onverwachte dood is en dat mijn ouders zelf al een boel hadden geregeld (muziek, kist enz). Nou, ik ga even douchen en dan weer naar mijn vader.
Napoleon heel veel sterkte met dit verlies, neem de tijd om het te verwerken maar probeer ook vooral een beetje rustig aan te doen. Gisteren bij c&a een mooie zwarte positiepantalon uitgehaald. Ik draag eigenlijk nooit pantalons en zal er niet meer heel lang in passen, maar voor 3 euro kon ik hem niet laten hangen Heb wel een feest volgende week dus dan kan ik hem alvast lekker aan.
tetta,ik zag ze hangen die pantalons,zijn wel erg mooi!staat je vast goed voor t feest! pff ben even pauze aan t nemen,doe toch weer meer dan zou moeten dus flink last van bekken,buik en rug,maar t schiet al op hoor,dochter ligt nu te slapen dus we moesten eve stoppen met kasten uit elkaar slopen.
napoleon gecondoleerd met het verlies van je moeder. gelukkig heeft ze nu geen pijn meer en is ze in haar slaap weggegleden. heel veel sterkte de komende tijd en let ook een beetje op je zelf.. ik had gisteren overal last van wist niet dat ik zoveel spieren en botten in me lichaam had. natuurlijk veelste veel gedaan. maarja als ik het aan manlief overlaat dan kan ik nog een week wachten en als ik een start maak moet hij wel dus balkon is helemaal leeg gehaald en schoon gepoetst (heb ik gedaan) keuken helemaal uitgesopt ( was ikke ook) en was met de douche begonnen maar toen heeft manlief me zowat aan de bank gelijmt ik mocht niet meer dus ben ik maar gaan stofzuigen en dweilen:d ( ik heb moeite met stil zitten en niks doen) maar denk dat ik de volgende keer toch minder doe want ik was kapot gister avond
Sjees wij zijn toevallig precies t zelfde aan t doen! Julians kamer wordt baby kamer, kasten kamer wordt Julians kamer, en er komen nieuwe kasten op zolder...! Pfff... Wat een klus... En ja, heel herkenbaar, je doet toch altijd net teveel, dus lijf protesteert! Ik ben nu toevallig weer niet beneden (zit in bad) waar zijn dierenboek ligt dus kan weer de nummers niet aan je doorgeven... Ga t zo gelijk doen!! We maken graag gebruik v dat aanbod !!