Haha hier ook heel langzaam mijn studeerkamer aan t ontmantelen en zolder/logeerkamer aan het opruimen zodat mijn buro en boekenkasten daar naartoe kunnen. In mijn studeerkamer komt dan mijn zoon en die maakt dan weer plaats voor de baby. We moeten alle nieuwe meubeltjes nog hebben. Het is wel een hoop werk allemaal. Heb wel al het behang gevonden dat ik wil hebben. Ik heb ook veel dubbele dierenplaatjes dus kom maar op met die missende nummers.
hier zit al het behang erop en staan de commode en het ledikantje op hun plek. Nu nog kasten halen voor mijn zoontje en de baby, kan ik alles inruimen en evt. nog accessoires uitzoeken
Oh en woensdag pretecho! Net als ieman anders hier geloof ik, weet niet meer wie. Spannend! Ben benieuwd of kleine broer op grote broer lijkt!
Allemaal druk aan de klus dus....! Leuk pretecho Barbamam!! Veel plezier... Ga morgen ( en dan écht *lol*) de nummers vd kaartjes hier opschrijven...!
zo wij zijn ook al een heel end,alle kasten zijn weg,en ik heb net leuke muur en raamstickers bestel,ook een bijpassende lamp,glow in the dark mobiel en dekbedovertrek,allemaal in droom/fantasie stijl,dus ben helemaal blij! Ik zal uiteraard een foto plaatsen als het af is! iedereen lekker aan de klus lees ik,veel succes met de kamers allemaal,er komt best veel bij kijken maar als t eenmaal af is dan hebben we ook wat ook! ik ga lekker mijn mandje opzoeken ben bekaf en kan genieten van een heerlijke nachtrust en uitslapen morgen,want dochterlief is bij oma aan t logeren
Goedemorgen, Hier ook flink aan de klus. Woensdag komt de vriend van mijn zusje het logeerbed en kast ophalen die in de logeerkamer stonden. Daarna gaan wij de nieuwe kledingkast in elkaar zetten en dan komen a.s. maandag de meubeltjes voor de baby. Kan ik eindelijk de spulletjes die we nu hebben verzameld ergens in opbergen . Vanavond even de gordijnrails ophangen en de gordijnen. Ziet er dan al weer heel anders uit! Fijne dag vandaag allemaal!
vanmiddag controle bij de gyn, morgen al weer 25 weken wat gaat het hard... 1 van de as Oma's gaat mee vind ze vast wel leuk
Goedemorgen! Zo weer naar het ziekenhuis voor de gebrokem ruggenwervel van manlief7 Ik ben heel benieuwd ik hoop dat hij meer mag doen! Owja ik mag af tellen nog 99 dagen! Ik ga weer we moeten zo weg!
Goede moegen dames! Hier ook een lijstje gemaakt met wat we allemaal nog moeten doen.. niet alleen voor baby maar voor t hele huis.. Zo wil ik al tijden een nieuw bed.. Vandeweek gaan we die een kopen als t goed is! Hebben nu nog een 1.40.. Zou graag overstappen naar 1.60 breed..
gister vrienden van de bus van spanje opgehaald en ze hadden toch leuke kado's bij voor de kleine babyboy een leuk tenu van barcelona maatje 0 en super leuke schoentjes hihi helemaal leuk!
even snel berichtje vanuit duitsland..... wachtend op de zon voor de rest is het hier super! Heb niet terug gelezen, ga een poging wagen als we terug zijn vrijdag.... Hoop dat het bij iedereen goed gaat! liefs vanuit de Moezel!
Even advies vragen aan jullie: Wij hebben gisteren onze slaapkamer geschilderd met verf op terpentine-basis. De lucht was best sterk, maar we hebben het raam open gehad en vannacht ook het raam open gehad en het gordijn erbij open, voor optimale frisse lucht. Ik heb er wel geslapen vannacht, en ben bang dat ik misschien wat schadelijks heb ingeademd hierdoor, wat slecht voor mijn kindje is! Ik moest vannacht een paar keer hoesten, maar heb nu nergens last van! Kindje was vanmorgen tussen 5u en 6.30u ook erggg druk.. Moet ik me zorgen maken of actie ondernemen??
Heyhey eerste dag vakantie!! Heb alle oude kleren van dochter uitgezocht en in vaccuum zakken gedaan. Dus bakken genoeg waar speelgoed en dergelijk erin kan. Ik krijg trouwens steeds meer vraag over de mutsen die ik brei dat ik een eigen hyves gestart heb. Sommigen heb ik al prive op hyves en daarbij een uitnodiging al verstuurd. Ik zal op ons eigen hyves de link ook plaatsen voor wie wilt
Beertje hoe was het in het ziekenhuis? Hermiek, ik heb ook de lucht van verf wel ingeademd omdat we (lees mn man) door heel het huis alle deuren en deurposten hebben geschilderd. Ik ben bewust niet mee gaan schilderen omdat ik weet dat die lucht niet goed is voor je. Misschien voor de zekerheid even je verloskundige bellen? Ben vanochtend bij de verloskundige geweest en alles gaat super goed. Ze zei ook dat ik tot nu toe een fantastische zwangerschap heb. Ze schrok alleen wel toen ik zei dat ik nog steeds op vrijdag van 8 tot 8 werk en gaf aan dat dat eigenlijk echt niet mag. Nu zit in per week al 2 uur in de ziektewet dus misschien dat ik die vrijdagavond ook maar gewoon schrap. Moet nu toch al 6 weken van tevoren met verlof ipv 4. En merk ook echt wel dat ik aan het einde van een dag niet meer weet ik hoe ik nou achter mn bureau moet zitten.
Gisteren bij mijn oma op de weegschaal gaan staan. Tot mijn verbazing zit ik nog steeds2 3,5 kilo onder mijn startgewicht. Van die 6 die ik in het begin ben afgevallen ben ik dus pas 2,5 bijgekomen! Ik eet wel gewoon genoeg en ik spuug ook niet meer en ik ben zelfs weer met die medicijnen begonnen :S Niet dat ik het erg vind maar het verbaasde me dus wel.
Tadadadaaaaa: hier dan de nummers die we nog nodig hebben voor Julians dierenboek: 10-36-40-46-73-106-110-112-202 ! Oh ja, heeeeeel veel ruilplaatjes hier....
@cass, 140 bed is best klein lijkt me (zeker met een dikke buik haha) succes met uitzoeken van het bed @hermiek, als je goed geventileerd hebt kan het niet zoveel kwaad volgens mij hoor, en nu je het al ingeademd hebt kan je er volgens mij ook niks meer aan doen. @aowyn, wat leuk dat je mutsen zo'n succes zijn! Wat zijn jullie allemaal druk aan het klussen, hier is het gelukkig al bijna klaar. Wel ben ik ondertussen druk aan het schoonmaken geslagen.
ik weet het maar kan moeilijk stilzitten en toe kijken.. dus doe ik het zelf wel "ff" :d met als resultaat dat ik spieren botten ondek waar ik geen weet van had.. de kleine meid komt bij ons liggen dus opzich veel hoeft er niet te gebeuren maar en moet nog wel een kast gemaakt worden.. duss ik denk dat ik vast maten ga opmeten en kijken wat en hoeveel materiaal we nodig hebben. in september is het wel klaar als manlief geen tijd heeft dan kijk ik mijn vader wel weer eens lief aan haha