Meiden nog even een medisch vraagje hier, beetje een rare.... Ik heb de afgelopen vier, vijf dagen t gevoel alsof ik de beeb heeel laag voel trappelen, als t ware in mn vagina helemaal achterin... Das toch gek??? Ik ga morgen naar de verloskundige gelukkig, kan ik t gelijk vragen.... Ik hoop ook zo ontzettend dat ze me nog verder kunnen helpen met die aanhoudende hoofdpijn en dat ze mn ijzer even kunnen controleren....
Nee niet raar Hanna. Mijn dochtertje schopte steeds naar boven maar Henkie hier trapt regelmatig richting mijn doos en blaas :/ Heel maf gevoel maar kan geen kwaad hoor
Hey Dames!!! Nou gelukkig hoor. Mijn vriend mag weer wat doen. Alleen als hij pijn heeft moet hij meteen stoppen! Dus dat is een goede vooruitgang. Hij is meteen weer verder gegaan met de verbouwing. Hahah hij kon niet wachten. En het gaat goed ook nog Ik ben heel erg blij. Het is allemaal gelukkig nog goed afgelopen! Bedankt voor jullie belangstelling! Wij slapen vannacht bij mijn ouders want het is hier een rotzooi!! Dus ben er morgen weer~!! Groetjes
Meiden vandaag controle gehad as Oma was mee. alles was weer in orde. Beeb lag met hoofdje naar beneden bloeddruk was netjes en ik ben 8 kilo aan gekomen in totaal. Morgen controle bij de internist
Fijn voor je man en voor jou beertje! Aowyn fijn dat je het herkent, vindt het echt een raar gevoel....!
@Aowyn: leuk dat je mutsen een succes zijn. @Ricmar: Fijn dat alles goed was bij de VK. Hoe vond oma het? Ik mag morgen ook weer naar de VK. Mijn schoonmoeder gaat morgen mee, ben benieuwd wat ze ervan vind en of wij morgen ook weer de kleine gaan zien. Tot nu toe hebben wij de echo's meegekregen. Vandaag kraamzorg gebeld. De intake gesprek is pas midden oktober, 4 weken voor de bevalling. Is dit normaal, zo laat? Dacht namelijk dat de afspraak veel eerder zou zijn. Voor degene die bezig zijn met het inrichten etc van de baby kamer, veel plezier. Alles is geverfd bij ons en alle meubeltjes staan er nu alleen nog het leuke werk, inrichten !
stroopwafel ik mag altijd naar de gyn en oma vond het leuk, ze heeft zelf nooit echo's gehad. dat kreeg je toen alleen als ze dachten dat er iets mis was. intake kraam ik vind het wel laat..
Hier ook een blaastrappertje Zolang je de ruimte goed ventileerd moet t geen kwaad kunnen.. Hier tijdje terug ook alle deuren geschilderd.. 2 ramen tegenover elkaar opengezet.. Lijkt mij voldiende frisse lucht..
ooooo help heb heel erg last van nesteldrang en dat is wel heel irri als je je rustig moet houden haha. doe dus kleine beetjes hihi.
Ik had vorige week ook van die lage trappen, voelde heel raar! Maar nu is ie denk ik weer anders gaan liggen. Nu voel ik het weer op andere plaatsen. Ik heb kaartje 46 Hannah, als je me je adres pb't stuur ik em op!
@Ricmar: Fijn dat de controle goed was. Succes morgen bij de internist. @Beertje: Fijn dat je man weer rustig aan bezig mag. Ook hier morgen naar de vk ben benieuwd of ze precies kan zeggen hoe het ligt.
ricmar super dat het alles goed was en dat oma er van genoot ja het voelt idd raar en ik hoop dat ik tegen het eind alles voel tegen mijn ribben beertje super dat hij weer actiever mag zijn!
Ik ben echt blij dat jullie het herkennen, want t voelt echt zo raar, alsof ze er al aan t uitkomen is ofzo...! Echt heel laag! Ik ben echt blij dat ik morgen voor controle mag, zit over paar dingen zo te piekeren... Wat t laatste nrbetreft, 46, had nét een oproepje op Hyves gezet, vijf minuten later is ie hier door de brievenbus geschoven *lol*! heb geen idee v wie...! Maar in ieder gevalbedankt voor je aanbod bbmam!!
Ik voel dat ook dagelijks! Afgelopen vrijdag voor het eerst de beeb echt op een andere plek dan normaal gevoeld! Normaal is dat idd richting mijn kruis en in het gebied onder de navel, maar vrijdag was het echt hoog bij mijn ribben! En daarna weer lager, dus ik merk echt dat beebje draait! En iedere dag zie ik mijn buik wel een keer bewegen! Zo bijzonder en zo mooi, zwanger zijn! Dag in, dag uit ben ik daar nog dankbaar voor... p.s. bedankt voor de tips w.b. de verflucht!
Internist heeft me weer goed gekeurd, ik mag weer 5 weken weg blijven schildklier is netjes en ook suiker blijft goed. en terwijl ik best wat overgewicht heb, (ze waren bang voor problemen)
Fijn Ricmar!! Door de keuring weer! Hermiek t blijft zo mooi en bijzonder he!!!! Vind ik ook... Fijn dat zoveel meiden die gekke lage trapjes herkennen... Hier vanmorgen bij de verloskundige geweest. Heb echt mn hart gelucht over die aanhoudende hoofdpijn etc en dat ik me gewoon zorgen maak wat dat inhoudt voor de baby. Ze heeft me goed gerust kunnen stellen. Ze denkt dat t een combinatie v factoren is: laag ijzergehalte, gespannen nek spieren, piekeren... Dat ik nu in zo'n cirkeltje zit, waar je niet goed uitkomt... Ik denk ook wel dat dat zo is, als ik een dag hoofdpijnvrij zou zijn zou dat zoveel goed doen! Ik ga op haar advies morgen nog even de ha bellen om te bespreken wat hij ervan vindt qua paracetamol gebruik (ik gebruik nu al 4 dagen niks, ook al zou ik t graag doen ivm die hoofdpijn, maar mocht t even niet van mezelf...) Baby doet t erg goed zegt ze, hartje was snel gevonden, ze kon voelen waar t bolletje zat, baarmoeder was goed op grootte...! Bij mij vingerprikje gedaan, kwam op 6.8, is eigenlijk niet zo slecht zegt ze... Niet perfect, maar ook niet slecht dus. Blijf wel aan de staalpilletjes voorlopig... Bloeddruk 120 - 75 Anderhalve kilo aangekomen, dus nu in totaal: 3,2... Netjes! Gaan even een boterhammetje eten hier en dan Juul op bed, dus mama ook even oogjes dicht...
hanna,is het misschien nog een idee om een afspraak te maken met een fysiotherapeut,zodat die je nek goed los kan houden,kan qua hoofdpijn enorm schelen ik ga zelf nu eens in de 2 weken voor mijn nek en heb nu geen hoofdpijn meer! sterkte ermee... de rest sorrry vergeten,ben echt zo'n vergiet,raak alles kwijt,weet neit meer waar mijn sleutes zijn,vergeet afspraken. hebben meerdere trouwens last van mega haar uitval?? ik heb t idee dat ik geen haar meer overhoud,elke keer als ik mijn hand door mijn haar haal dan komen er hele plukken mee! En het hele huis ligt ermee bezaait,zit zelfs te denken het maar kort te knippen want wordt helemaal iebel van die haren