hey meiden, sorry een paar dagen niet geweest. was nog al een druk weekend. lotte is ziek geworden, gisteren naar de huisarts geweest, ze heeft de 5de ziekte. dus alles moeten regelen met me werk. ik ben nu een week vrij om voor Lotte te zorgen. maar hoe is het hier met iedereen??
Sinds een paar weken heb ik dat ook inderdaad! Dacht juist dat je nu minder haaruitval zou moeten hebben. Hele plukken heb ik dan weer niet maar als ik mn haar heb gewassen zit heel het putje vol met haren.
Mijn haar is ook dunner. Denk ook dat ik er iets afhaal zodat het weer voller valt. Ga gelijk even bellen voor een afspraak
Wat grappig, hier toevallig vorige week ook bij de kapper geweest. Van de haaruitval geen last maar het was gewoon echt nodig. Wilde er nooit veel vanaf knippen maar nu bopeide het me ineens niet meer zo veel. Raar is dat hè! Ben wel blij want het is nu veel makkelijker. Vanmorgen maar even naar de huisarts gebeld. Werd gek van de jeuk en nu ook van die eitjes gekregen, 3 stuks. Waarschijnlijk komt het door de antibiotica.
Altijd heel veel haaruitval gehad.. Sinds zwangerschap is het echt een heel stuk minder... Wat een weertje he! Heerlijk!
had vandaag ook mail wil als het lukt hem vandaag nog halen, maar wacht nog op de kinderwagen die wordt bezorgd vandaag door babydump
Nou dames, vanavond weer niet thuis slapen. De zolder ligt open. Dus een berichtje vanaf mijn tel! Liefs
@haaruitval: hier ook meer in de zwangerschap had ik bij lotte ook al. @beertje: balen weer niet thuis slapen haha blije doos trouwens dat doet me wel denken ik heb nog geen bericht gehad jammer ik wil hem ook wel graag ophalen
Ik heb gisteren de blije doos gehaald. Wel handige dingen erin. Mijn zoon was er ook heel blij mee ging ermee door de kamer slepen en zei dat het een emmer was. Het is toch zo'n schatje. Hangt heel erg aan mij de laatste tijd. Benieuwd of het gewoon een fase is of door de zwangerschap. Daar begrijpt hij nog niet veel van ook al lezen we hem steeds 'kleine pluis' voor waarin Nijntje grote zus wordt. Ik heb juist geen last van haaruitval. Ik heb een heel sneu bosje, dus gelukkig zijn de hormonen voor mij nu gunstig ook al is het nu wel pluiziger. Het is nooit zo vol als nu en het groeit snel, net als mijn nagels trouwens, die blijf ik knippen hebben jullie dat ook ? Maar ik moet dus ook vaker naar de kapper.
Net de blije doos ook opgehaald.. Ik vind m leuk! Meteen aankleedkussen en badje gekocht met kortingsbonnen.
kinderwagen is net binnen , dus lukt niet meer om de blije doos op te halen, wordt nu ws pas vrijdag. ik moet morgen en donderdag werken en moet ca 30 minuten rijden voor ik bij een prenatal winkel ben
hier ook de mail binnen voor de blije doos maar word do derdag pas morgen gaan we na mijn vriendin in Den haag lekker na het strand denk ik daar hihi.
@stroopwafel, ik vind het ook wel een beetje laat voor de intake. Die heb ik echt maanden geleden al gehad. @ricmar, fijn dat alles goed is. @sjees, hier geen last van haaruitval gelukkig, lijkt me wel heel vervelend, kan je er niet iets voor slikken? vitamine B ofzo? @pamsie, beterschap voor je dochtertje.
@Haaruitval: tot nu toe geen last van, juist het tegenovergestelde. Mijn haar groeit zo snel en hetzelfde geldt voor mijn nagels. @Miepske: ja inderdaad een stomme naam. Ik heb trouwens ook een berichtje gekregen dat ik de doos mag komen ophalen. Ben benieuwd wat er allemaal in zit. Denk dat ik deze donderdag of vrijdag ga ophalen. Vandaag bij de vk geweest. Alles is goed met de kleine. Ze is erg bewegelijk hihihih. Ik wordt getest op zwangerschapssuiker, in mijn familie komt namelijk suikerziekte voor. En ik was vergeleken met de vorige controle best veel aangekomen . Ik moet over 3 weken weer terug komen omdat ik bloedgroep B-negatief heb.
Ja ik moet ook in week 30 terug ivm negatieve bloedgroep. Ik dacht dat ze vanaf 1 juli konden testen of de baby ook rhesusnegatief is zodat je de anti-d injectie niet hoeft te halen. Maar dan hadden ze in week 12 ook al moeten testen dus we vallen in de oude regeling dus helaas toch weer die dikke naald in m'n bil. Had em na de punctie ook al gehad maar dat maakt niet uit. T moet nu weer.