@Beetletje: Gefeliciteerd . leuk! @Slecht slapen: Sinds een paar weken erg last van. Ik wordt bijna elke nacht wakker rond 4:00 en als ik weer in slaap val gaat mijn wekker weer :x
hallo allemaal wat een warmte hebben jullie daar ook last van? ik had vandaag voor het eerst dikke voeten dus ga zo de benen op de bank gooien wilde de blije doos ophalen uit Emmen kom ik daar (30 kilometer gereden) hebben ze geen dozen, Nou jullie snappen vast we dat ik baalde, wel 3 leuke setjes kleding gekocht maatje 62. met korting natuurlijk!!
lekker geshopt dus Ricmar...wel balen dat ze de dozen niet hadden. Hier ook last van warmte, adem ook lastiger lijkt wel en meer zweten. En slecht slapen ook.
Ik ben heel erg geneigd om veel kleertjes te kopen, helemaal omdat niemand weet wat het geslacht is! Heb al een aardig stapeltje rompers van 50/56 en 62/68, daar kan ik wel even mee door. Ik gok van beide maten ongeveer 8-10 rompers.. Zal dat genoeg zijn? En hoeveel kledingsetjes kopen jullie in 50/56? Ik lees dat de kindjes daar nog best lang mee kunnen, soms wel 2 maand? Ik ben daar nog echt een leek in..
@mvchayenne, jeetje, snap dat je geschrokken bent, hopelijk is er niets ernstigs. @napoleon, ik hoop dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. @ricmar, ja ik had er ook van gebaald, wel leuk dat je nog wat hebt kunnen shoppen met korting. Hier ook last van slecht slapen, veel plassen, kortademig af en toe en kuitkrampen. Ook een paar dagen last van "lekkage" gehad, maar is nu weer weg. Hahaha ik moet wel lachen om ons, de lichamelijke ongemakken zijn duidelijk begonnen.
Examen gehaald en nu ff rustig dus eindelijk weer eens tijd om een beetje op het forum te hangen. Kan niet alles meer gaan bij lezen dus als iemand mij wil up-daten graag. Wel zag ik een heel verdrietig berichtje van Napoleon dus bij deze gecondoleerd met het verlies van je moeder! En ik zag ook een verschrikkelijke onderschrift voorbij komen .... Weet niet of iemand al iets gehoord heeft van Justme maar meid speciaal voor jou: Ik kan mij niet indenken hoe jillie je moet voelen en heb er ook geen woorden voor behalve verschrikkelijk!! Heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie samen dit onnoemelijke verdriet een plekje geven. Bekijk bijlage 172031
De rest maar ff in een ander berichtje....... Ben de laatste tijd wel een beetje warrig. Zet lege dingen terug in de koelkast, trek mijn shirt binnenste buiten aan en kom daar pas een halve dag later achter, laat veel dingen vallen (niks is meer veilig bij mij) en vergeet gewoon boodschappen die keihard op mijn lijstje staan dus ben lekker aan het suffen Maar verder gaat het goed hoor, alleen een beetje druk zo dus ben erg blij met mijn vrije weekend. Ga de hele zaterdag helemaal niks doen waar ik geen zin in heb, lekker puh
Ik slaap slecht doordat mijn zoon in een ontzettende plakfase zit. Hij zit de hele dag om zijn mamma te zeuren: ' mamma doen' of 'mamma toe' of gewoon 'mamahaahaaa'. Een paar nachten ook hysterisch huilen, en ik moest bij hem blijven en handje vasthouden. Ik neem hem niet in bed want dan komen we daar straks niet meer vanaf. Maar dit duurde van twaalf tot drie uur en toen begon hij weer om half zeven. Gelukkig daarna nog wel even geslapen... Vergeetachtig: ik kom al een tijdje niet op woorden tijdens een gesprek en gisteravond kwam ik er om negen uur opeens achter dat ik om zeven uur bij de info-avond van de verloskundige had moeten zijn. Helemaal vergeten! Zo stom!! Had gisteren ook pretecho. Was leuk, maar helaas was het gezichtje niet heel goed te zien, navelstreng lag ervoor en hij lag met z'n hoofdje helemaal verscholen in de placenta, die zat als een bontmutsje over zijn hoofd. Alles zag er wel goed uit, ligt redelijk op schema, voetje was 5,19 cm, niet heel groot voor 27 weken maar wij hebben ook geen grote voeten. Mijn zoon is met twee en heeft maat 22, lastig om daarin echte schoenen te vinden, zijn vaak van die slofjes nog. Werd vandaag gebeld door kraamzorg. Heb over twee weken intake. Duurt ongeveer twintig minuten zei ze.
Ik zat net in onze buikjes topic en daar staat het op de laatste pagina, ze heeft nog een foto met 25 weken geplaatst en dan die onderschrift.... Bah, ben er helemaal verdrietig van.
Klinkt bijna als onze echo, ukkie lag ook steeds verscholen alleen gebruikte onze turnster haar armpjes en beentje. Zij had trouwens met net geen 26 weken 4,7cm voetje dus die maat voetje van jullie ventje is dan toch goed???
Oh, gadverdamme, wat een hel! Pfff, zo vanzelfsprekend is het inderdaad niet dat als je de grens van levensvatbaar haalt, dat alles dan ook goed komt.
@Salica: Ziet net dat ze in de november meiden topic kletste. Ik kwam het tegen in onze buikjes topic (pagina 92) vandaar dat ik dacht dat ze hier ook bekend was maar het blijft verdrietig.
nee klopt Miepske....bij 26 is levensvatbaar, maar maar 49% haalt het dan....ik weet niet wat er gebeurd is bij haar, maar het is verschrikkelijk!