pretecho's wij doen gelijk een pakket. Bij Ballio heb je dan: J e kunt bij ons in één zwangerschap twee echos laten maken Eenmaal een 2d echo incl. 4 fotos zwart-wit (10x15cm op fotopapier) en eenmaal een 3D echo en 4D echo incl 4 fotos kleur (10x15cm op fotopapier) én DVD voor de prijs van 120,- Je krijgt heel veel op de cd/dvd en bij de geslchtsbepaling spiekte hij toen wel met 3D. En toen met mijn dochtertje in week 26 de 3D/4D deed zij eigenwijs en amper kunnen kijken dus mochten we kosteloos de week erna terugkomen en toen was het gelukt! gingen we alleen voor de geslachtsbepaling (4 zw/wit fotos) kost dit 45 Als wij naar Babyvisie wouden gaan was het: 3D/4D Echopakket op DVD + CD-rom met 10 zwart-wit fotos en 20 kleuren foto's. Geslachtsbepaling dan gratis. Anders is het met CD-rom met 10 zwart-wit fotos en 1 gratis 3D foto voor 30
Ik heb een frituurpan gekregen, dus die gaan we straks even uittesten, mjam! Zin in! We haalden altijd bij de snackbar maar met ons 6-en loopt dat aardig in de kosten... zit je al gauw op een euro of 15-20 terwijl een zak patat en een doos fricandellen in de winkel ver onder de 5 euro zit...
Napoleon nee alleen mobiel. Zij vroeg ook of het die nr. was, dus bevestigd... Wij hebben gisteren te horen gekregen van de boekhouder wat wij terugkrijgen lekker! spaargeld ging al bijna op aan de tuin en gemeentebelastingen :/
Paul inderdaad, zijn naam was me ontschoten. Klein wereldje zeg. Wij wonen daar tegenwoordig een heel eind vandaan, maar de ervaring daar was toen zo positief dat we er graag een eind voor rijden.
Napoleon gefeliciteerd met je verjaardag! Wij hebben laatst ook een frituurpan gekocht en zijn nog 'maar' met zn tweeën. Maar het is zeker goedkoper en je hebt ze meteen uit de pan, ipv slappe frietjes. Ik heb vandaag gewerkt. Drukke groep, morgen weer. Ik heb helemaal last van m'n buik, teveel gelopen denk ik. Ik moest er echt bovenop zitten. (grote groep 7-8, echt al pubers). Morgen maar even wat 'strenger' beginnen. Vond het vandaag echt niet gezellig. Soms heb je dat met invalklassen, dat ze gewoon echt niet meewerken en niet luisteren. Erg vermoeiend, vooral zo'n bovenbouwgroep. Vanavond maar even rustig aan en op tijd slapen. Want er zit ook een druk weekend aan te komen. Wij hebben ook nog geen babykamer (of andere spullen) aangeschaft. Ik ben wel vast ruimte aan het maken en we gaan binnenkort wel klussen. We kopen waarschijnlijk een kamertje van Marktplaats, maar die wil ik pas halen als het behangen klaar is, anders staat het alleen maar in de weg.
@Napoleon: Gefeliciteerd en eet smakelijk! Yummyy! @Aowyn: Wat een dom mens zeg, vaak voelen dat soort mensen zich opeens beter als jou als ze iemand aan de telefoon hebben omdat ze zelf de hele dag onderdanig moeten zijn ofzo. Belachelijk! Al uitslag gehad? @Ikke: Wauw mooie babykamer, mooi strak! Ik zag al een aantal dames kletsen over wat ze denken dat er in hun buikje zit, een jongen of een meisje. Misschien is het wel leuk om dat ook bij te houden op een lijst/ de hyves. Om na de geslachtsbepaling te kijken hoe goed je intuitie werkt? Hier gaat het goed, ik groei al aardig en krijg veel reacties hihi. Vandaag was het de dag v/d verpleging, dus ik ben naar een heel saai symposium geweest die helemaal niet aansluit op de doelgroep waar ik in werk. Dat was wel even de tijd uitzitten pfff!
lang leve Florence Nightingale hè Toen ik de HBO-V deed vond iedereen het zo ontzettend grappig dat ik mijn verjaardag met haar deel... right...
zie hier veel over echo's, iemand ervaring ook met 14 weken echo en geslachtsbepaling? Doen ze hier in Amsterdam bij Dr. Papa voor 60 euro.
Salcia, 14 weken is vroeg hoor voor geslachtbepaling. Het beste kan je zo rond de 16 a 17 weken gaan. Wij gaan bij 17 weken voor de echo, en 3 weken later de 20 weken echo
Aowyn, slordig zeg dat ze je niet gebeld hebben. Zou ik wel melden als ik jou was hoor, ze moeten toch begrijpen dat dit belangrijk voor jullie is. En naar de NUB kijken is geen zekerheid he, ik zou dan voor dat geld liever nog even wachten,
Ik begrijp niet zo goed hoe zo'n urinetest werkt trouwens. En wat is NUB? mijn echofoto's staan in album voor geinteresseerden.
Azeb ja er is een urine test (denk aan een zw. test in cassette vorm) die de geslacht van vertellen. Alleen kost die test 25 (met korting 20). Het geeft je een 90% zekerheid. Salcia jouw album staat prive want ik zie niks hier net met AS en dan met dopjes ipv headset en ja hoor ik hoorde het hartje!!
met dopjes lukte het mij ook beter met AS! Eergister nog gehoord, heel raar links, en gynaecoloog gisteren rechts.. Aowyn, dan moet je even vriendschap verzoek sturen, dan kun je kijken.