Zelf ben ik trouwens 176 en manlief is 200. Hij was echt een kleintje bij geboorte, maar ook een maand te vroeg trouwens. Hij was 46cm, wie had gedacht dat dat uiteindelijk 2 meter zou worden . Ik was 52cm. Mijn meiden hebben lange benen trouwens, dat was ook steeds op de echo's te zien. Maar ja, papa heeft ook lange benen die moet echt lengtemaat 38 hebben. Xander wordt na schatting 190, eva 169 (Die was heel klein bij geboorte terwijl ze nu wel is bijgetrokken, en is ook nog lang niet uitgegroeid volgens haar groeischijven) Meike wordt 187, (nog 80cm te groeien dus) en femke wordt 176. Met kleding is het trouwens best lastig wat vaak moet ik de taille innemen.
wij zijn al druk bezig. we gaan een cars kamer maken. de vloer ligt wit laminaat. 1 muur heeft rood behang en de andere twee muren grijs behang. en de meubels worden wit.
Ikke, Gefeliciteerd met het behalen van je examen!! Justme, heel veel sterkte!!! Napoleon, fijn dat je een mooi afscheid hebt gehad waar je met een fijn gevoel op terug kijkt. Hier een rustig dagje gehad. Boodschappen gedaan en beetje aan het schilderen geweest.
Justme....krijg het gewoon koud van dat onderschrift, wat vreselijk! Napoleon, fijn om te lezen dat het een mooie crematie was. Ikke gefeliciteerd met het behalen van je examen!!! Ben vannacht wakker geworden door brandend maagzuur. En dan in het donker op zoek naar rennies...
Gisteren bij de lidl een zijslaapkussen gekocht voor 12 euro.. Nou ik heb heerlijk geslapen! Wel weer wakker met onderrugpijn maar dat heb ik iedere dag sinds een week of 2. @napoleon: fijn dat het zo goed was gegaan..
@ ikke wat goed dat je het hehaald hebt! Gefeliciteerd! Lengte: wat zijn jullie groot haha.. Ik ben 1.65 en mijn vriend is 1.78 ofzo.. Dus verwacht ook geen lange baby. Ik woog wel bijna 9 pond bij de geboorte.. Misschien dat ik een dikkertje krijg
hier ook wel redelijke lengtes ik ben 175m en mijn vriend 190m en hij groeit misschien nog wel (hij is stuk jonger) en hij was ook vrij groot toen hij geboren was maar ik vrij klein dus ben wel benieuwd of ons kindje ook groot word. zometeen weer naar huis toe na een weekje. gelukkig is mijn mannetje al weer aardig opgeknapt en verder moet hij thuis maar beetje uitrusten heb al sinds gister maagpijn...ik had de nacht ervoor honger en ben weer in slaap gevallen en dan krijg ik daar altijd last van @justme: wat erg zeg...veel sterkte @ de mensen met pret echo...veel plezier
Ik weet niet wie het vroeg van het voetje maar 5 cm was inderdaad goed, maar wel richting de ondermarge geloof ik. Vannacht weer belabberd geslapen. Nu was m'n zoon stil maar lag ik wakker met maagzuur.
goedemorgen, veel dames last van maagzuur,ik heb er een paar dagen veel last van gehad en nu is het gelukkig weer over,misschien lag de baby verkeerd ofzo.... ik ging vanmorgen maar weer eens op de weegschaal staan ,was wel benieuwd of de 500 gram per week aankomen klopte maar tot mijn verbazing was ik geen kilo aangekomen maar afgevallen! ben nu 4 kilo eraan totaal.
@Uviana: Leuk die pretecho, zo mooi dat je zoveel kan zien. @Justme: Knuffel! @Napoleon: Fijn dat het een mooi afscheid is geweest. @Ikke: gefeliciteerd met het halen van je examen. Hier slapen ook nog steeds een ramp. Te warm, maar op 1 zij kunnen liggen, maagzuur, maar verder alles goed
Wat een vreselijk nieuws van just me! @napoleon, heel fijn dat je er een goed gevoel over hebt, dan kan je het ook beter een plekje geven! @ikke, gefeliciteerd! Hier niet al te lang, dus ik ga denk ik toch maar wat halen in 50/56. Ik wil nog even wachten tot overal de wintercollectie binnen is. Morgen de pretecho, ik hoop dat ons meisje er goed op komt te staan! Gisteravond was ze echt flink aan het draaien. Deed gewoon pijn! Hier trouwens al 10!!! kilo aangekomen. Ik vind het echt veel! Maar als ik op het buikjes topic kijk heb ik echt geen grote buik en aan de rest zit het ook niet (behalve mn borsten dan haha) Dus waar gaan al die kilo's heen????
chayenne zat maar 1 week in 50 en toen 1 maand in 56 maar was 4100 gram met geboorte wel goed dat ze zo veel woog wand kwam p de ic en had wat te verzetten maar was ook binnen een week weer op geboorte gewicht had super voeding in mijn borst haha. bij ons ben ik groot 1.80 ongeveer mijn vriend klein 1.70 haha chayenne iets onder gemiddelde. maar met geboorte er boven dus ja. Verder voor nu alles goed met mijn vriend dat wil zeggen geen accuut gevaar nu gaan ze onderzoeken hoe hij aan een vergrote milt komt kan heel veel zijn dus bloed geprikt mag 3 weken niet drinken dan weer prinken maar goed hij drinkt alleen op feestjes of met stappen dus is niet erg. Ook is hij door gestuurd na de hirurg wand de pijn waarvoor hij ging is iets anders en de internist denkt dat het een zenuw is die uitsteekt tusen de rib en een spier dus wachten op een afspraak en over drie weken hren we meer over zijn milt. Hier vanochtend nog wat gerommel gehad maar niets serieus. ook bij de uwv verzekerings arts geweest en mag nu off. tot na de zwangerschapsverlog thuis blijven! smste mijn baas of ik me al beter gemeld had heb 4 weken niks van der gehoord der 3x moeten smsen dat ok zei me ziek moest melden en toen deed ze dat een week later als dat het moest dus ik sms of ze de juistre datum wil door geven geen reactie nu smste ik weer met de zelfde vraag smst ze gewoo of ik me al beter heb gemeld nou nee dus! Justme ooo wat verschrikkelijk kreeg brok in me keel heel veel sterkte.
@ikke: gefeliciteerd!! @napoleon: fijn dat de crematie in elk geval mooi was. @justme: heel veel sterkte!! ik krijg het koud en warm tegelijk van je onderschrift. @lengte: ik ben 1.64 en michel is 1.81 allebei niet superlang dus. en dat zien we dus ook wel aan onze dochter. die is ook niet lang. nu 15 maanden en 73,5 cm. @stroopwafel: jee, nog maar 2. @catharina: ik zou idd wel wat halen in maat 50/56 zeker met een meid op komst. @maagzuur: hier ook last van. @mamavanchayenne: fijn dat het redelijk goed gaat met je vriend. maar erg fijn vind ik het niet klinken allemaal. in elk geval sterkte ermee. @hier: vooral veel last van me hormonen op het moment. kan echt om alles janken. en toen heb ik van de week ook nog het waargebeurd verhaal, baby for sale gekeken. haha een en al gejank dus
Pamsie, ik heb gisteren in mijn eentje baby for sale gekeken, ook janken natuurlijk, haha... vandaag veel last van bil en bekken...en stille baby ook...
@pamsie: en nog maar 1 . Baby for sale.. n goede jank film dus . Was het laatst op de tv? @Justme: Ik lees het nu pas. Heel veel sterkte. dikke knuffel