@ ikke mooid babykamer zeg De vk kon de laatste keer wel zien wat t zou worden nog niet voor 100% zeker maar hij heeft n schatting gedaan! Ons gevoel zou kloppen dat wij n meisje krijgen! Zeker weten is het pas rond 20 weken Dus blijkbaar is het al mogelijk rond 13 weken
een nub ja hoe leg je dat uit. Een soort van 'voor' geslachtsorgaan, dat voor jongen en meisje dan nog een beetje hetzelfde eruit ziet. Alleen staat de ene omhoog volgens mij en de andere omlaag.... geen idee. maar als je het googled kom je vast wel een duidelijkere uitleg tegen.
Salcia ik ben je vriendje geworden Ik hoor altijd de hartje links Bij een jongen staat hij rechter en bij een meisje schuinen naar het staartbot toe
met de dopjes hoor je heel anders dan met de koptelefoon trouwens met de AS. Ik hoorde het hartje ook duidelijker, met de koptelefoon leek het alsof het net buiten bereik was steeds
ik ben ff paar daagjes weg geweest met manlief en kleine man heb geprobeerd bij te lezen niet alles onthouden napoleon gefeliciteerd.. kylie wat onzettend vreselijk helemaal na de andere echo's ook sterkte meisie mamasince jij ook veel sterkte en nee dat is natuurlijk niet leuk op moederdag hoop dat je het snel een plekje kan geven... voor de rest heb ik weinig onthouden... was te veel
@beertje: je hebt altijd recht op pauze, en als je zwanger bent zelfs extra pauze. elk bedrijf heeft een arbodienst of iets in die richting die de belangen voor de werknemers waarborgd. echt aan je zelf denken meid. @echo's: weer een paar mooie echo's voorbij zien komen. @geslacht: ohh sommige weten het misschien al snel. ik ook hoop ik. ivm de extra echo zou het kunnen dat ze het 24 mei al kan zien. ben dan 16 weken. en anders moeten we nog een maandje extra wachten. @wat het wordt: ik denk dat dit een jongen is. puur omdat de hele zwangerschap anders is. voel me zieker ect. al weet ik dat het niet zo heel veel hoeft te zeggen. ach het is allebei even welkom
nub kijken ze meestal naar in de 12/13 week van de zwangerschap daarna is het niet meer betrouwbaar geloof ik. sowieso is het moeilijk te zien hoor en wordt het vaak verkeerd geraden/lezen
Whoeeeii weer lekker weekend nog 1 dagje buffelen Gisteren toch een beetje mamma geworden haha ... 1 van mijn edele viervoeters heeft een pracht van een merrieveulen op de wereld gezet Ben helemaal blij !
Uviana gefeliciteerd!! alles goed gegaan? Ik weet niet wat de andere meiden ervan vinden, maar ik ben wel benieuwd naar een foto Napoleon ook nog gefeliciteerd!
Hier is de geslachtsbepaling 25 euro, en krijg je foto's mee de 3d echo kost 110 geloof ik, maar alles krijg je op DVD mee en een cd vol met foto's!