Cass ik had hier ook problemen en had alles al geprobeerd heb nu movicolon van de gyn gekregen en nu gaat het goed, ik gebruik ze om de dag...
Hier werkt activia ook heel goed! En volgens mijn vk mag parmaham gewoon, dat is inderdaad op een bepaald manier behandeld ofzo.
Hey Ikke81 Ik werk 8 uur per dag achter elkaar. Zonder pauze's, zit achter meerdere computer schermen, heb de telefoon en de 2 mobilofonen waar ik op moet antwoorden en nog cameratoezicht en alarmen. Dus je kunt je nagaan dat, dat best wel heftig is. Daarnaast denk ik ook dat het te maken heeft met mijn darm ziekte. Ik ben glutenintolerant en onregelmatige diensten zijn niet goed voor de darmen, waardoor ik eerder moe word. Knap dat jij er niet aan onder door gaat. Gelukkig is niet elk lichaam hetzelfde maar ik had graag de jouwe gewild Goede morgen dames! Alles goed? Ik heb mijn laatste werkdag dan weekend! Morgen kom ik bij lezen! Ik ga nu taart eten want ik ben vandaag jarig Doeg!!
Beertje gefeliciteerd en een fijne dag, maar ook voor jou geld dat je werkgever ruimte moet vrij maken dat je kan rusten en pauze kan nemen..
GOede middag @Aowyn: Balen dat je nu al last gaat krijgen van je bekken, hopelijk zal het uiteindelijk mee vallen. @Ricmar: Mooie spulletjes hoor @Hanna: Mijn lief vind het ook niet echt nodig maar die zegt van je moet doen waar je zin in hebt want je bent nu zwanger en straks niet meer dus dat vond ik wel lief @Napoleon: Bedankt voor de link, ik ga ook maar eens kijken. @Marieke: Parmaham is toch gerookt dus ik dacht dat het ook wel veilig was @Pamsie: Hopelijk verplaatsen de darmen zich netjes naar de buik en hoeft het kindje niet gelijk geopereerd te worden maar wel top dat hij/zij daarna er niks aan overhoud, ik schrok al @Cass: Triest dat jullie kat nog steeds niet terug is, ik blijf voor je duimen meis Jeetje, klinkt bijna als mijn baan min de mobifoons en camera toezichten maar als je ook nog eens darm ziekte erbij hebt dan is het idd wel pittig ja. Bij jullie hebben ze ook zeker geen ruimte waar je je ff kan afzonderen? Vind het een moeilijke situatie voor je gezien je baan. Hopelijk kan er toch een mouw aan gepast worden want je gaat er een keer onder door en dan heeft je baas een groter probleem want die moet zich dan verantwoorden. Ik wens je sterkte en ik leef met je mee. Iig van harte gefeliciteerd en ik hoop dat de taart gesmaakt heeft maar dat zal haast wel.
Gefeliciteerd beertje! Eneh... eerlijk gezegd... ik zou je ziek melden hoor... ook al wil je liever werken. Als je baas je geen aangepast werk en werktijden wil geven dan moet je dat doen. Je kan Ʃcht niet zo doorgaan... Daar ga je aan onderdoor en het kan zelfs zo zijn dat je kleintje hierdoor straks niet meer goed groeit. Die regels voor zwangeren zijn er niet voor niets en daarbij, jouw ziekmelding wordt volledig door het uwv aan je baas betaald omdat het zwangerschapsgerelateerd is en daarvan kunnen ze dan een vervanger aannemen.
oeioeioei... ik krijg me toch een spierpijn! gisteren gevolleybald en had al een paar weken niet getraind...
Sportief hoor, als ik nu zou bewegen zou ik ook gelijk spierpijn krijgen. Ben niet echt een sportief typje
@ikke, ik sport graag maar heb er niet altijd puf voor. Heb op hoog niveau gevolleybald maar mijn lichaam zei ho! (tsja 3 trainingen en een wedstrijd in de week) dus nu speel ik een stuk lager maar wel gezellig met mijn vriendinnen. Alleen mijn team traint om 21:00 en dat is gewoon voor mij nu te laat.
Nee wij hebben geen ruimte waar wij ons kunnen afzonderen! Ja buiten, maar dat is ook niet altijd prettig! We zullen het zien, hoe dat nu verder gaat. De taart was heerlijk Bedankt
hier erg moe blegh.... heb vanmiddag gedut en wil zo weer Wel heerlijk naar ukkies hartje geluisterd en naar de gezwem geluisterd. Ajax scoort... hmm dat klinkt niet goed (sorry fc twente hier) wat is de stand?
hmm, dat ajax landskampioen is geworden zal hier dus niet echt in goede aarde allen lees ik alweer Mij maakt het echt geen donder uit (hou niet van voetbal) maar heb 2 collega's die nu wel heel blij zijn.