hier ook, steken onderin. Zal wel van groeien komen en daarom dat wij moe en misselijk zijn! Vanmiddag ook heerlijk genoten met de AS voordat ik ging dutten. Nu ik met dopjes luister hoor ik altijd het hartje
succes morgen pasopikschop. als het bij 12 weken niet over is, dan moet het voor 16 weken over zijn in de meeste gevallen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. ik heb bij de vorige de hele zwangerschap gespuugd, maar had toen Hyperemesis. Nu ook, maar het kan net als bij normale zwangerschapmisselijkheid ook gewoon over zijn met 12- 16 weken. Het heeft ook wel met vermoeidheid te maken. Verder is er geen pijl op trekken waarom het soms dan ineens weer mis is he!
ik luister ook met dopjes , maar duurde lang voor ik het vond..eerst schopjes tegen het ding aan volgens mij, want lag toch weer op zelfde plek nog steeds...heel gek want vk keek aan andere kant met nekplooi
Marieke ja ik ga nu voor de 16 weken haha. Is wel een stuk minder erg dan eerst maar ook een stukje meer onvoorspelbaar dan eerst. Salcia ja ik snap er ook niet veel van. Als ze draaien met de doppler dan draait ook alles mee. hahaha Zelf den kik hier dat de placenta rechts ligt omdat ik een soort eigen hartslag hoor en ik hoor meestal links het hartje dus ik denk hoofdje zuiden en beentjes noorden ivm trapjes
ik weet het niet volgens mij draait mijn beebje om....eerst hoor ik beentjes lijkt wel en dan ineens het hartje...aan zelfde kant..haha...rare wezentjes zijn het
Ach pasopikschop, morgen pas jouw eerste echo of niet? Wat heb je geduld moeten hebben...! Heel veel succes en plezier! Pamsie: bedankt voor de duidelijke uitleg, ik had er nog nooit v gehoord. Wel een navelbreuk bij de mama, dat heeft mijn vriendin al vanaf wk 20, ( ze is nu 35 wkn) en ze gaan na de bevalling kijken of ze dan nog een ingreep daarvoor nodig heeft... Beertje alsnog v harte! Marieke hopen dat t spugen nu inderdaad klaar is voor jou...! Meiden met spuug dip sterkte... Hier veel bekken en rugpijn, wat ik vd week al schreef, van de ene op de andere dag ineens weer... Had zo gehoopt dat t me deze zwsch bespaard zou blijven maar had dit wel verwacht eigenlijk... Bij Julian wilden ze me de laatste paar wkn t liefst in een rolstoel zetten, maar ik heb t uitgezongen met krukken en een serola bekkenband... Ik kan me er nu helemaal druk over gaan maken maar probeer dat niet te doen... Ik denk aan t doel dat t dient! Voor nu welterusten all, dance battle zitten kijken, supergave show!!
oei Hanna had ook gehoopt dat ik gespaard zou zijn of later zou komen dikke knuffs! Bel je ook van de week de fysio?
@hanna: ja bij de mama's is de bekendere vorm maar het is dus wel anders dan bij de baby die heeft echt een gaatje. hopelijk valt het voor je vriendin mee. ohh meid, wat erg dat je nu al zo'n last van je rug/bekken hebt. en wat heftig was het bij de zwangerschap van julian. hopelijk gaat het uiteindelijk nog mee vallen. sterkte meid. en denk dan ook om je lichaam met werken he!
Goedemorgen! Ik lig al vanaf half 5 wakker en daarvoor ook weinig geslapen. Joey hoest als een valse zeehond, het lijkt wel op pseudokroep. Gelukkig slaapt hij wel door. Maar als ik niet wakker lig van Joey word ik wel wakker van de carpaal tunnel, dus was een kort nachtje..... Gelukkig hoef ik maar van 8-14 te werken vandaag.
goedemorgen! Nou hier weer verkouden. En bah het regent. WAt betreft de misselijkheid. Ik dacht dat het minder werd. Maar afgelopen weekend zat ik weer te kokhalzen. En gisteravond heb ik weer gespuugd. Terwijl ik morgen al 17 weken ben (ja banner klopt niet). Het was al zeker een weekje lekker rustig met het kokhalzen, helemaal blij natuurlijk, maar nu kwam het weer terug. Hopelijk gaat het vanaf nu weer beter. Afwachten dus.
Truuske, jij ook al last van CTS, balen he, hier ook weer goed aanwezig. Wat soms wel wil helpen is een skeelerhandschoen aan in bed, dan rust het wat meer en ligt het niet in een rare houding...
Ik heb al een uur lang een keiharde buik... moet ik daar nou weer mee? Ik had een niet-hormanale cts en ben daaraan geopereerd in mijn rechterhand. Het kwam bij mij door het lopen op krukken, dat mag ik dus ook niet meer. Dus mochten bij mij mijn bekken weer heel erg worden dan heb ik een probleem... maar de vorige k3er had ik een fysio die spieren in mijn bil behandelde met pressurepoint techniek. Dat hielp echt supergoed tegen de pijn. Al is de. behandeling zelf niet heel fijn. Ik word nu wel steeds wakker met slapende armen, maar komt meer uit mn rug denk ik.
Jullie schrijven maar d0oor....en ik kan het niet bijhouden... Heb een aantal late diensten gehad en heb er wel de tijd voor nodig om bij te komen. Deze week BIG toetsen afnemen bij collega's, dus lange dagen, maar hoef niet zoveel te doen. Een uur harde buiken is niet best...inmiddels al iets verbeterd? Sommige van jullie weten deze week al het geslacht van de beeb..wil ik ook, maar zal er nog effe op moeten wachten. Mensen met echo en/of controle vandaag, veel kijk en luister plezier! Hier nog steeds niet het idee dat het goed gaat, blijft maar in mijn hoofd rondspoken.... Meiden die een jaartje ouder zijn geworden, nog van harte gefeliciteerd!!
pasopikschop, suc6 vandaag bij de echo ! geloof dat ik nog 110 berichen erug moet lezen, maar dat kmt er maar niet van ! 17 juni controle bij de gyn ( 18 WEKEN en een echo!!) 4 juli. 20 weken echo Ik voel me gelukkig goed, maar ben zoooo moe de laatste tijd, dat ik iedere avond al op de bank een uurtje slaap, en dan inde ochtend ng niet vooruit te branden ben... hoe staat het met onze weegschalen?? Ik ben nu totaal 4 kilo aangekomen...
Ik zit nog steeds 1 kilo onder mijn start gewicht, maar heb ook genoeg reserves om van te teren. Vanmorgen even iets wat misselijk, maar nu is het weer weg, vanmorgen ook met de doppler geluisterd heerlijk geluidje
Dankjewel meis. Ik bel de fysio nog niet, misschien eigenwijs maar ik weet nog best veel tips en tricks dus misschien over een tijdje... Vandaag misselijk of niet?? Xx
Bizar eigenlijk hè echt een gaatje... Ik duim voor jou dat t inderdaad helemaal ok is bij de echo meid, maar als ik je uitleg goed begreep is daar een goede kans op.!!
goedemorgen, pasopikschop s6 vandaag met de echo. gewicht ben 5 kilo aangekomen maar dat mocht zoiezo wel want weeg nu nog maar 58 kilo. heb gisteren met AS van me vriendin weer hartje geluisterd nu had ik hem echt binnen een minuut te pakken en echt super krachtig. heb het zelfs opgenomen op me ipod kan ik altijd even terug luisteren is echt heerlijk. hier ook veel last van rug en bekken. kreeg de tip van de verloskundige voor het slapen gaan met sproeikop van de douche over je onderrug te gaan of warme kruik in je rug of kussen tussen je benen als je gaat slapen. moet zeggen dat ik zelf bij deze tips wel minder last heb dus hopelijk heb je er iets aan.. hier nu een dagje werken tot 5 uur en dan 2 dagen vrij. woensdag mama onder het mes ( krijgt een maag verkleining ) dus best wel gespannen.. ga nu weer gauw wat doen meiden werk ze...
@pamsie: Ja, heb een heleboel geduld moeten hebben....maar wachten word vandaag beloond met de allereerste echo. Hoop me na al jullie mooie echo's me erbij aan te mogen sluiten Ik laat vanmiddag een berichtje achter hoe het was en zal morgen de foto's erop zetten, heb thuis geen scanner..
Veel plezier vanmiddag pasopikschop! Oei ik lees al veel over rug en bekkenklachten, sterkte dames, ik hoop dat het weer overgaat voor jullie. Over Misselijkheid, dat is bij mij zo goed als over, af en toe nog wat kokhalsen, en van de week nog 1 keertje moeten overgeven omdat manlief stink sokken aan had maar voor de rest voel ik me prima en (vr)eet ik voor 2. Pas 1 kg aangekomen dus dat valt ook nog wel mee. Deze week voor het eerst weer vol aan de bak op het werk en daarbij de pech dat er 3 avonden en zaterdag bij zitten met overuren d.m.v vergaderingen. Hoop dat we het volhouden, dat wordt vroeg naar bed elke dag.