@napoleon: Ik heb vroeger een spreidbroek gehad, maar volgens mij geen last van gehad want ik kroop er gewoon mee terwijl dat volgens de artsen onmogelijk was Zijn ook filmpjes van,ziet er heel grappig uit! De klein wordt er idd op gecontroleerd!
Vorig jaar is Femke, de jongste dus, in de hortus op de foto geweest. Op een blad van een lelie: Bekijk bijlage 151553 toevallig had ik van meike, de derde, het jaar ervoor een dergelijke foto gefotoshopt...
@pasop, fijn dat de echo goed was!! @Napoleon, mooie foto's!! heb ook zoiets gedaan met psp..... leuke programma's ga even kijken wat we te eten krijgen
Had heeeeeeeel veel vocht vastgehouden tijdens de laaste maanden (zomer 2006.... mega warm....) en volgens de kraamhulp doet borstvoeding wonderen om van de zwangerschapskilo's af te komen....
@Napoleon: Wat een mooie foto's zeg! Ik las een paar pagina's terug dat een paar van jullie soms door hormonen last hadden van hun handen? Als ik dat goed had begrepen. Ook zei iemand toen dat ze steeds wakker werd met slapende handen, daar heb ik ook erg last van, wat zou dat kunnen zijn? Voor de lijst: 22 juni 09.00 uur 20 weken echo! Heerlijk dat we nu al verder in de zwangerschap zijn, ik weet nog toen ik net ontdekt had dat ik zwanger was. Gelijk bij de 4 weken, kon ik echt stiekem een beetje ''jaloers'' zijn op de mensen die dan bijv al 16 weken zwanger waren. En nu ben ik zelf zo ver! @Aowyn: Verder al weer wat gehoord van het onderzoek? Ppff zwangerschapsdementie/verwardheid heerst hier erg! Ik had om 5 uur het eten al klaar, en waarom? Geen idee haha! En ik bedenk de hele tijd oohja dat moet ik zometeen nog doen, en op het moment dat ik dat denk, is het van huh? wat moest ik doen? Echt binnen 3 seconden ben ik het weer vergeten
Leentje, volgens mij was ik dat! Ik heb nu last van Carpaal Tunnel Syndroom, niet alleen wanneer ik slaap maar ook wanneer ik overdag aan het werk ben en bijv een tube tandpasta oppak tintelen mijn duim, wijs en middelvinger en trekt het door naar mijn onderarm.
Ok, apart! Ik hoop dat het na de zwangerschap weer weggaat! En dat het bij mij bij mijn slapende handen blijft, want het lijkt me erg vervelend!
@Beertje: Alsnog gefeliciteerd! @Mariekebr1: Fijn dat je nu al een aantal dagen niet meer aan het spugen bent @Beertje: Mijn man heeft juist een darmziekte (Crohn) waardoor hij juist niet echt aankomt en altijd tegen ondergewicht aan zit, hij kan een slagroom en roomboterdieet volgen en nog niet aankomen.... Apart dat jij het andersom hebt. @Mamavanchayenne: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Pasop: Gefeliciteerd met je goede echo Hier nu 2 kg aangekomen ongeveer. Maar al wel een enorme buik (voor mijn gevoel in ieder geval). Van het weekend naar babydump geweest en een kinderkamer en box besteld. Omdat ze ook een leuke aanbieding voor kinderwagen hebben denk ik dat we die ook deze week zullen bestellen. Tsja, we hebben nog helemaal niets en hebben dus alles nodig en dan het liefst voor een leuk prijsje Na onze vakantie en de 20 weken echo op 14 juni ga ik me richten op de kleinere dingen zoals matras, kleuren van de kamer en inrichting met de kleinere dingen. Heb er heel erg zin in, maar heb nog wel een gereserveerdheid tot de 20 weken echo, heel raar...
Mothertobe, wij gaan morgen naar Babydump orienteren op kamertjes, box etc...maar wil eigenlijk nog niks kopen tot 20 weken echo. Hoe lang is de levertijd gemiddeld daar op kamertjes?