Katemans ja ik had de naam Julian bij jou inderdaad ook zien staan! Bij ons spreek je het op z'n Hollands uit, (en een deel vd familie op z'n Spaans) en bij jou?? Napoleon mooi die foto's zeg... Zeker die 'echte' op dat grote drijvende blad, super... Gelijk een vraagje aan jou: jij hebt toch al regelmatig last v harde buiken? Wat voel jij dan precies? Ik heb nu echt t gevoel dat er een strakke band om m'n buik gespannen zit nl. Maar kan me van Julian niet herinneren al zo vroeg dat te ervaren. Het is een beetje een aanhoudende lichte kramp...
Pasopikschop super !!!!!! Fijn !!! Kilo's: hier niet duidelijk wat ik in wk een woog ( kapotte weegschaal) nu de laatste keer bij de vlos 1,1 kilo afgevallen, vond ik raar want ben helemaal niet misselijk geweest ofzo, maar zij vond t helemaal niet gek. Krijg nu aardig buikje!! Pff je ziet hem bijna groeien, vandaar waarschijnlijk vandaag die krampjes...! Was met J pas in wk 22 aan de positiekleding, en toen in totaal 17 kilo aangekomen. Vond ik keurig... Nu gaat t denk ik allemaal wat harder!! Waar is trouwens de plek waar jullie sommige dam je buikfotos zetten? Wil wel ff vergelijken!!
Hahaha...! Dat zal toch wel meevallen Truuske? Of gaat t bij jou ook veel harder nu dan de vorige keer? Thanks Ricmar, ga zo gelijk kijken..!
haha ik ga ook geen buikfoto's plaatsen, is al mega aan t groeien, voel het ook aan steken/krampjes...maar is nog beetje blubber, als hij strakker wordt komt er een foto in album.
ik schaam me niet voor mijn buik ben er stiekum na zoveel jaar wel trots op, normaal zou ik niet eens in bikini op strand willen liggen ivm de vet rillen, maar nu maakt het me werkelijk niks uit.. (niet dat ik in bikini op strand lig maar maar jullie snappen wat ik bedoel) foto's staan ook wel in album. Oja en mijn vader knapt wat op, nog wel veel pijn, maar de spieren worden wat soepeler
#leentje hier ook gehad met de zwangerschap van chayenne nu alleen nog met slapen idd maar hellaas nooit weggeweest nu hopen dat het alleen bij het slapen blijft nu! Nou ik wa ook lekker bezig vandaag ging boodshappen doen met mijn vriend pak mijn portomenee en chek ff wat er in zit staan we bij de kassa geen pinpas bij hoe erg is dat schaamde me dood gelukkig mocht mijn vriend het ff thuis halen haha ach ja dementie he!
Fijn dat het beter met je vader gaat ricmar! @ mamavanchayenne haha ja die zwangerschapsdementie heerlijk! mijn vriend kan er erg om lachdn dat ik keer op keer mijn tas inde auto laat liggen met portmonnees hihi. Wel beschamend zo bij de kassa! hoe kan het dan eigenlijk die tintelende en slapende handen, waar heeft dat mee te maken?
sorry meiden, ik heb deels bijgelezen. maar moet morgen om 7 uur weer op het werk zijn. dus ik ga slapen. @pasop: super dat de echo goed was. ben benieuwd naar de foto. @mamavan: gefeliciteerd @een aantal meiden last van cts vervelend. hier soms ook slapende handen. maar alleen in me slaap. sorry nu ga ik echt slapen. morgen weer een hele lange dag. trusten.
goedemorgen meiden... wat en k.. nacht zeg...word om het half uur wakker van mijn benen, vooral rechter, restless legs achtig gevoel, trekt helemaal naar mijn voet.
Salcia dat is echt geen fijn gevoel... hier tig keer eruit geweest om te plassen en ook veel waatr het vandaan komt?? zoveel had ik niet gedronken..
Goede morgen @Katemans: Niet fijn voor jullie vrienden maar wel goed dat de mannen zo'n lol hadden. Ik hoop voor je nicht dat poging 1 zal aanslaan. @pasop: Top dat je echo goed was, ben zeer nieuwsgierig. Ik heb van beide echo's ook maar 1 foto mee gekregen maar voor een kleine vergoeding heb ik mijn 12 weken echo wel op film laten zetten, zoo leuk . Pracht echo meis, erg duidelijk @Napoleon: wat een schatje zeg en je mag altijd spammen @Leentje: Vervelend die verwardheid, heb ik soms ook wel last van. Had gisteren een zoutvaatje weg gezet in de wasbak ipv in het kastje waar die hoort, vaag he @Mothertobe: Wat voor kamertje hebben jullie gekozen? Ik ga ook pas na de 20 weken echo voor de rest kijken, ik heb zo iets van er is nog tijd zat en anders zal het toch alleen maar verstoffen @Ricmar: Fijn dat je vader aan het opknappen is Vandaag laatste dag MvM en de fles zit al bijna vol. Heb ik mijn bijdrage weer geleverd Zit er over te denken om positie kleding te gaan shoppen maar ben nog niet in beweging dus weet niet of het vandaag gaat worden. Moet iig wel iets doen want anders word het nooit morgen avond, ben zoo benieuwd naar de UK
6 juni heb ik weer een controle afspraak. maar geen echo dus niet echt bijzonder. Ik weeg nog hetzelfde als met 6 weken.. heb ook niet het idee dat mijn buik aan het groeien is. Wel nogsteeds een darmen buik voor mijn gevoel. Ik eet pruimen, heb activia toetjes, drink 1 a 2 bakken koffie per dag tegen mijn zin in want vind het helemaal niet meer lekker.. en drink roosvice laxo en ga nogsteeds moeilijk naar het toillet. Maar het is al verhoogd van 1 keer per week naar 2 keer per week. Jeuh! kleine overwinning!! @pasopikschop: Leuk je eerste echo!! ik heb het fotootje ingelijst op de kast staan naast de tv haha.. kan ik er lekker van genieten! @mamavanchayenne: dat is idd super dat je aangenomen bent! zeiden ze er nog iets van waarom ze het wel of niet hadden overwogen ofzo? ik heb ff een vraag.. de zomer komt eraan en ik heb geen fatsoenlijke bikini meer.. Wat doen jullie hiermee? passen jullie nog in de oude? gaan jullie voor een badpak? Ik wil het liefst een tankini maar heb een E cup en wil dus wel een stevige. Dan kom je snel op het merk van Anita maar die kosten rond de €90,-!!! Dat vind ik eigenlijk echt te gek!! Gisteren de wandelwagen besteld... het eerste deel voor de baby uitzet, had namelijk nog niets... Mijn vader heeft hem gefinancierd waar ik super blij mee ben! voel me zelfs best wel een beetje een verwend ding nu want heb hem zo ver gekregen dat ik de bugaboo heb haha.. Die wilde ik zo graag maar durfde hem vanwege de prijs eigenlijk niet te vragen!! toch gedaan en t is gelukt Kreeg er wel een wipstoeltje en een autostoelte bij, bij babypark. dat scheelt dan weer heb ik die ook meteen!! + een adapter om de maxicosi op het frame van de bugaboo te klikken. @leentje21 Ik vergeet niet echt dingen maar zie gewoon van alles over het hoofd. Op het werk zat laatst een boodschappen briefje in de agenda en die was knaloranje en ik heb die de gehele dag niet gezien?? had zelf een briefje gemaakt en bij de overdracht wees mijn collega op het oranjebriefje.. voelde me echt vreselijk dom!!
zo dames, Hier weer een berichtje van mij, ben echt zo vreselijk moe de laatste dagen, slaap een gat in de nacht en als ik de kans krijg ook in de dag.... slaap elke vond op de bank al een uurtje, en ben dan 's morgens nog doodop hahaha gelukkig wordt ik er niet sjaggo van ! ga nu even een bammetje eten en dan weer aan het werk.... @ napoleon . wat een leuke foto's ! @ vraag over bikini, ik koop ech pas van de zomer een bikini, want mijn memmen blijven groeien hahaha
Net even de stad in geweest voor zwangerschapsbroeken. Wat een drama zeg! Kon niet echt leuke vinden of mn maat was er niet. Nu maar internetshoppen denk ik. Ik kan de foto van je echo niet openen met mn telefoon, dus zo thuis maat even spieken, ben heel benieuwd! Ik heb om 15.45 mn tweede echo!