November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Werk ze Pam!!
    Balen Salcia, heb er ook af en toe zo'n nacht tussen, niet fijn..!
    Jeetje bijna echo Ikke!!! Tof!!! Ga je t hier ook vertellen t geslacht?? En wat denk jij??
    Mooie echo Pasop! Je geduld is beloond...!
    Zo lekker verwend Cass, mag toch best, lekker v genieten hoor...
    Vergeetachtigheid; soms en dan met rare dingen, een yoghurtschaaltje pakken en al echt bezig zijn de melk erin te gieten om er dan pas achter te komen dat het een glas had moeten zijn, haha!
    Hier nog steeds niet eruit of ik eerder een echo wil plannen. 20-wkn echo is (pas) 21 juni...;)

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Veel plezier met je tweede echo Beetletje!

3. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Badkleding: mn bikini's pas ik echt niet meer! Heb paar weken geleden een gewoon badpak gekocht omdat we een weekje naar center parcs gingen. En afgelopen week van mn zus haar zwangerschapsbadpak gekregen. Nog niet gepast dus weet niet of het wat is.

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Iedereen lekker an het shoppen geslagen hi hi hi.

Hier vandaag best last van bekken:(

5. juf85

juf85 Niet meer actief

eten: misschien helpt brinta, of zemelen/lijnzaad door de yoghurt. Verder zou ik het ook niet weten. Oh ja natuurlijk veel water drinken.

Zwangerschapskleding: ik heb een broek van de babyplanet van mamalicous en één van de h&m. Verder kun je ook kijken naar jurkjes met legging eronder.

zwemkleding ga ik nu nog niet naar kijken en volgens mij pas het allemaal nog wel.

Ik heb mij vandaag weer gewogen, ik ben in totaal 1,4 kg aangekomen. Dus dat valt nog mee.

Ik voel allemaal schopjes! zo leuk. Ik voelde al een tijdje wat gekriebel, maar sinds een paar dagen is het veel harder. Volgens mij voel ik het nu ook al aan de buitenkant, kan dat?

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Iedereen lekker an het shoppen geslagen hi hi hi.

Hier vandaag best last van bekken:(

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Pasop mooie echo!!

Hier de voicemail ingesproken van de fysio en hopelijk heeft zij ruimte voor mij binnenkort!

Het is 13u geweest. Vandaag had ik dus de belafspraak met de gyn wbt de chromosomen uitslagen... Ik bel niet meteen maar ik wacht af. Als ik 15u of zo nog niks gehoord heb dan bel ik hun op.. en dan ben ik geen happy camper na vorige week en dan niet bellen zoals gezegd en dan ook niet bellen op dag van de afspraak.

8. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve reacties tot nu toe:D

Beetletje veel plezier bij je echo:D

Hier vandaag een super dag!!!! Me vader heeft goed nieuws gekregen:D Binnen nu en 3 tot 6 maanden worden er allemaal controlefoto's naar het transplantatiecentrum gestuurd en daarna duurt het nog 2 maanden voor hij geopereerd zal worden en een donornier zal krijgen. Ben echt zo blij:D:D:D
    Allemaal mooi nieuws in 2 dagen.
    Ik ben zo blij omdat hij 6 jaar geleden een nier is verloren aan nierkanker en ze een plekje hadden gezien op zijn andere nier. Gelukkig is dit niet kwaadaardig en kan na lang wachten de transplantatie in gang gezet worden!!!
    Tot die tijd moet hij wel 3 keer per week 4,5 uur aan de dialyse, erg vermoeiend maar hij ziet alles met frisse zin tegemoed:D

9. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Wat een goed nieuws zeg pasopikschop!!

En een super mooie echo!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pasopikschop ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Oh wat super pasop!!!!!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ff copy pasten:

Nou ik heb gebeld! Scheet alle kleuren van het regenboog maar gelukkig nam iemand anders op.
    Zij had geen afspraak staan dus mijn dossier ingedoken en zei dat ik afgelopen donderdag gebeld had moeten zijn. Dus ik kort uitleggen dat ik vorige wek belde blabla bleek misverstand blabla en dat ik idd donderdag middag door v/d Linden gebeld zou worden wat dus niet is gebeurd en ik dacht dan wacht ik tot de belafspraak.

maar die was dus gecanceld voor de andere. Maar zei ze ik kan wel voor je kijken!

Alles is goed! zei ze. Ik kon weer ademhalen hahaha. Even gelachen erom. Ze hoopte dat de aankomende 20 weken echo goed zou zijn en ook de rest van het zwangerschap.

Heel fijn nu een leuke ass aan de tel te hebben! Ben nog aan het nashaken.
    Had lief gebeld zei hij: zie je wel we zijn een perfect match voor elkaar.. de gekkie

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    aowyn gelukkig zijn er ook nog mensen die wel gevoel hebben... en nog mooier is dat alles goed was, nu op naar de 20 weken echo.

Net terug van de internist, alles oke bloeddruk, schildklier en glucose...

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ook super ricmar!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heb trouwens vandaag de pakketje van Wij binnen. De blad en brief met wat reklame

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    is dat je eerste blad? ik heb er intussen al 2 ontvangen en reclame weten ze er goed bij te doen.
    had je de felicitas doos van de etos dan al?

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dit is mijn eerst dit zwangerschap ja. Heb niet meteen dingen aangevraagd, was nog erg onzeker. Dit heb ik aangevraagd in Mrt/Apr. Is de Felicitas doos wel wat waard? Had ik bij mijn dochtertje ook al (samen met babydump doos en die vond ik de beste van alle 3!)

18. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb vandaag ook voor het eerst de WIJ gekregen met wat reclamezooi erin (maandverband???).
    De felicitas doos heb ik al opgehaald bij Etos. Deze doos is leuker dan die van de babydump.

Ik heb trouwens nu af en toe pijn bij het opstaan. Als ik gelegen of gezeten heb en ga staan, dan lukt dat bijna niet van de pijn.
    Het zit zeg maar tussen mijn bovenbeen en heup ongeveer, bij beide benen, net of daar iets 'niet goed' zit. Heb het sinds vorige week een paar keer gehad, net weer. De eerste paar looppassen willen dan ook niet, daarna gaat het wel weer. Iemand ervaring mee?

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik vond de doos van Etos ook leuker dan die van babydump, nu nog wachten op die van prenatal

en er zit idd maandverband maar ook verband voor urine verlies in de pakketen van de wij

Juf die pijn klinkt als banden pijn, je zou even met je ha of vk kunnen overleggen, want misschien is dan fysio niet zo'n slecht iets

20. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Fijn Aowyn dat alles goed is!!

Net terug van de tweede echo! Was weer helemaal super! Hij/zij was flink aan het bewegen.

Deel Deze Pagina