Wat weer een prachtige duidelijke echo foto's! En de felicitas doos vond ik erg leuk! zaten veel bruikbare dingen in met toch best een waarde voor een gratis doos! Zal het maar niet verklappen voor degene die het een verassing willen houden Die van babydump viel erg tegen! Weinig dingen die je in de eerste periode kunt gebruiken. Ben erg benieuwd naar die van de prenatal! @pasop Wat een fijn bericht over je vader! een hele opluchting
Ik snap er niks meer van, volgens mij had ik die doos aangevraagd die je bij Etos moet ophalen en kreeg ik een mailtje dat dat vanaf 7e maand zou zijn ofzo? Ga zo oude mail eens nakijken....Ik wil ook een verrassingsdoos,
ik heb ook bericht gehad dat ik doos kan halen maar er zijn meer dozen de doos van etos(felicitas) zal binnenkort wel binnenkomen en dan heb je er een van WIJ die is met 7 maanden ik ga ff de echo van lonneke zoeken
meiden mooie echo's. lonneke die van jou is erg duidelijk zeg wat een opluchting hé als die echo oke is. ik mag 30 mei weer maar is tegelijk met de punctie dus wel spannend.
@Salcia: Volgens mij kan Babydump aardig snel leveren. Je kan ook kosteloos annuleren mocht er iets mis zijn met de zwangerschap en je kan een reservering doen. Dus als je echt iets leuks hebt gezien zou ik even informeren naar de mogelijkheden. Wij hebben namelijk een kamer gezien die flink in de aanbieding was en op=op. Die hebben we dus besteld, mocht de 20 weken echo toch niet goed zijn kunnen we hem annuleren. @Ikke: Wij hebben de Interbaby Denver gekozen 'old grey'. Neutrale kleur en vooral de kast vonden we een uitkomst. De meeste kasten hebben 1 plank en heel veel hanggedeelte, wij willen juist planken Zoveel hang je namelijk niet op. We laten alles halverwege augustus bezorgen, dan is het vroeg zat. @Ricmar: Fijn dat het beter gaat met je vader. @Pasop: Mooie echofoto! En mooi nieuws voor je man (en jezelf natuurlijk). @Beetletje: Ook jij gefeliciteerd met de goede echo en mooie foto @Aowyn: Ook voor jullie goed nieuws, zal een last van jullie schouders zijn! Ook hier vandaag voor het eerst Wij ontvangen. @Mistamar en Lonneke: Ook jullie gefeliciteerd met de goede echo. Hier trouwens ook 's nachts last van warme kriebelige benen, heel lastig om mee in slaap te vallen. Ik heb vrijdag de laatste inleverdag voor MvM. Volgens mij heeft ze niet helemaal goed gerekend want ik ben dan 17 weken en volgens mij heeft het na 16 weken al geen zin meer toch? Bikini zal ik ook niet meer passen nee, weet nog niet wanneer ik ga kijken voor iets nieuws. Onze vakantie gaat naar Engeland (rondreis) en daar zal ik hem niet nodig hebben denk ik.
Bij de kruidvat kun je je aanmelden, dan krijg je bonnen toegestuurd (o.a. 2 bonnen voor gratis newborn luiers van kruidvat). Heb deze nog niet zo lang geleden voor mijn zusje aangevraagd. Mooie echo's voorbij zien komen Kon de verleiding toch niet weerstaan en heb van het weekend toch een angelsound besteld, vandaag binnen. Had m er nog niet op liggen en hoorde het hartje al.....wat een opluchting!!
@pasop: wat een mooie echo foto! super @bikini: ik denk niet dat ik zo gauw nog in een bikini ga met me buik. @salcia: balen van je nacht. hopelijk aankomende nacht beter. @beetletje: gaaf tweede echo al. @pasop: wat een super nieuws van je vader
ik had toen voor 500 euro een commode en ledikant bij babydump. Kreeg er toen en gratis box van ong. 135 euro bij. dus als je er gaat kijken, kan het wel een meevallen met de prijzen.
meiden ik begin even heel aso met een vraag, ik heb wat klachten en vraag me af wat het kan zijn. jullie kennen het vast wel mensen die hun vingers of pols knakken. ( dat er lucht tussen de gewrichten komt. dat heb ik nu heel erg in me heupen. ik hoef me maar om te draaien in bed en het knakt aan alle kanten. verder heb ik veel last van een zeer stuitje. en pijn in me onderrug. daardoor zak ik soms zelfs half door me benen. ( kan we wel steeds corrigeren. zodat ik niet val) maar het doet wel verdomd pijn. als of ik door me rug gaan. ik heb geen last van banden of bekken. iemand een idee wat dit kan zijn?
is je bekken. en betekent dat je actie moet ondernemen. dus ook naar de fysio. Bandenpijn zit meer in je buik dat je een trekkerig gevoel hebt. door de hormonen verweken er banden waarmee je heupen/bekken in elkaar zitten, waardoor het een en ander kan gaan schuiven en knakken en dan kan er ook wel eens wat knel komen te zitten waardoor je door je benen zakt. ik vind de echo van lonneke net een 20-wekenecho. mooi hoor.
ben zo moe. al 2 nachten slecht geslapen. Mijn zoontje is zo benauwd dat we geen oog dicht doen. Vandaag naar de huisarts geweest en ventolin meegekregen. dat werkt wel goed, maar wat heeft ie het slecht. Naar om te zien.
Jeetje wat een boel goed nieuws heb ik bij kunnen lezen....! Mooie echo's meiden, ik wil ook weer....!! Hahaha Moon ook de angelsound gekocht toch maar, ik ben ook overstag gegaan een paar weken geleden. Vind t fantastisch, voor drie tientjes hartje luisteren wanneer je maar wil! Pam klinkt inderdaad als bekkenpijn... Bij de een uit zich dat wat meer in de heupen, bij mij meer in mn schaambot en de aanhechting van je bovenbenen naar je vagina zeg maar... Truus weer hoofdpijn! Las gister op je hyves ook dat je zo ziek ervan was, balen meis, beterschap! Ikke' vandaag toch echo?? Of was t morgen?? Net heel slecht avondgegeten maar nu net wel een hele zak sate kroepoek op... Sorry hoor af en toe moet ik er even aan toegeven...!
Naar is dat he! Mijn zoontje heeft ook al regelmatig een pseudokroep aanval gehad, al meerdere keren bij chp gezeten, blegh, zo zielig voor die ukkies.... Sterkte ermee, ze schijnen er overheen te groeien hoor ik van iedereen om me heen!
@ verrassingsdozen... Heb er hier nog geen een aangevraagd!! Welke is echt de moeite waard??? Ik had er toen wel een paar bij Julian, maar werd wel geschift van alle mailtjes erna... Dat bleef binnenstromen... Het enige waar je echt wat aan hebt is 'lekker in t leven', das een soort boekje met kortingsbonnen op de pampers, errug handig....!
oei, vervelend. hoe oud is je zoontje, Lotte heeft het nu ook heel erg. en ook heel erg hoesten. zo erg dat ze er niet van slaapt. sterkte met je kleine man. hopelijk knapt hij snel op.