November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Mijn zoontje is net 1 en iedere verkoudheid wordt hij benauwder. Weer nog niet of ie astma heeft, maar als het zoiets is hoop ik inderdad ook dat ie er overheen groeit. Morgen even bellen of we kunnen onderzoeken waar het vandaan komt. Hier ook het nare hoesten war ie onrustig van sliep

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Waar vind ik nou dat buikentopic?:(

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

oei ja als het astma is hoop ik dat hij er overheen groeit. maar goed dat is ook niet met een dag gebeurt. idd kijken of dat getest kan worden en dan goed in de gaten houden komende jaren.
    grappig mijn dochter is ook net 1 :p teminste 13 maanden;) zie banner;)
    sterkte voor vannacht.

@hier: lotte is dus ook al de hele avond aan het spoken door het hoesten nu weer wakker. wij gaan dan ook maar naar bed.

trusten en tot morgen.

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

sorry geen idee:(

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hanna, welk buikentopic? November buikjes heet het als je dat bedoelt

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Beetletje, prachtige echo, heel mooi :D

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zeer herkenbaar haha, hoe hoog stond jouw bm op jouw chart? de mijne stond al 1/2 NS mt 12 weken en ik voel de rand nu al bij mijn navel!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooho prachtig!!! lief neusje!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Idd als de donder naar een fysio. Dan ben je op tijd bij. Kan simpele Bekkenpijn zijn. Dit vertrekt wel na de zwangerschap. Maar kan ook erger zijn. vandaar naar de fysio. Beste is wel eentje die goed verstand heeft van de bekken. De fysio die ik toen had deed alles en daardoor achterhaald in de bekken fysio. Kwam ik pas achter na mijn zw toen ik BI kreeg. Niet handig dus en vandaar dat ik nu bij de juiste fysio aan de bel hebt getrokken

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    MotherToBe jaa is echt een last van ons schouders. We maakte ons soms ook zorgen dat we het minount had dat je telkens bij een jongentje een mk kreeg. Maar niks aan het hand daarmee gelukkgi. Denk toch echt een eicel issue bij mij

babydzoen jammer dat babydump tegenviel. Ze hadden toen bekers erin, ideaal! gebruikte ze heel lang bij mijn dochtertje en daarna waren ze mijn test bekers :p

Hoe werkt dat bij de kruidvat online? ik zie nergens een link ervoor om je aan te melden?

November2011 welkom en gefeliciteerd!

Hanna80 hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/261537-november-2011-buikjes.html

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    net nog even met AS geluisterd....binnen 0,5 seconden gevonden en hij/zij schopte volgens mij naar apparaat, echt giga hard geluid in mijn oren, haha. Wat is het fantastisch zo'n leven in je buik!

12. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien verschilt het aanbod showmodellen per vestiging? Wij zijn in Veenendaal geweest en hebben dus de interbaby Denver besteld. Zit in hun 'basic' collectie en kost nu (ledikant, commode en kast) 600 ipv 1200 euro. Volgens mij zit de hele basic collectie onder de 1000 euro, nadeel geen gratis box, maar die kan je met die korting dan zelf wel kopen ;)

13. juf85

juf85 Niet meer actief

die pijnen herken ik wel. Heb het gister ook op het forum gezet. Moeilijk overeind komen, wankel staan, pijn in onderrug. Misschien toch maar even de VK bellen.

Hier weer verkouden. Pfff echt vervelend, je bent dan zo snel moe. Gelukkig is woensdag maar een half dagje voor basisscholen. Moet weer invallen zo. Ik denk dat ik maar even met de bus ga, even wat energie sparen.

14. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen!

@Babydoos van Kruidvat: wij geven geen dozen meer uit omdat er te weinig sponsoren waren en de dozen meer weg werden gegooid ivm datum van producten dan dat we ze weg konden geven.
    Eind mei geven we weer nieuwe kortingsbonnen uit! En die zijn volgens mij wel de moeite waard!

Mariekebr1; joey zit al 1,5 jaar aan de Ventolin en Flixotyde. Alleen de HA wil het geen astma noemen, en Joey nog niet doorsturen. Joey is wel een kindje met KMA historie dus er is een kans dar hij het daardoor heeft.

Dit weekend komen mijn ouders over uit Spanje! Gister sprak ik ze nog op Skype ivm de kinderwagen. Ivm garantie is het niet handig dat de wagen uit Spanje overkomt, dus mogen wij hier in NL een nieuwe + maxi cosi uitzoeken op hun kosten!
    De box hebben we nog in de schuur, dus alleen een kleine commode en ledikant en we zijn qua grote dingen helemaal klaar (ivm ruimte, hopen nog te verhuizen)

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    die mails heb ik meteen als 'niet gewenst' aan geklikt en heb erna geen last van gehad, komen meteen in mn junk mail :)

heb trouwens ook veel plezier gehad van de bekers van de babydump!

ga er even een aansporen om toch zn boterham op te eten ;) moet over een kwartier richting school

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    die bekers van babydump lijken mij ook praktisch, ik heb ze dan ook al netjes in de grote kast gezet bij alle ander spulletjes voor smurf..

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Oke niet te veel kletsen vandaag, ik ga nu richting werk en ben er pas eind van de middag weer. fijne dag allen!

18. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

de Babydump doos moeten wij nog ophalen bedenk ik mij nu!

19. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik zie dat er al veel naar kamertjes op zoek zijn, wij hebben deze 2 jaar geleden voor ons dochtertje gekocht, en het is een degelijke kwaliteit voor het geld.
    Nu gebruiken we het weer voor de baby en gaat ons dochtertje naar een andere kamer
    Ambiente | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump

Het hoeft echt niet veel geld te kosten ;)

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Lonneke, mooie echo :D

Pasopikschop, mooie echo :D

Weet niet of ik mijne al geplaatst had, denk het niet.... deze is van 12w6d!

Deel Deze Pagina