mooie echo weer! Wij hebben een bedje waar mijn moeder nog in geslapen heeft (zelf ook), Fayah gaat verhuizen naar Julians kamer en die gaat naar zolder (waar nog mega veel gedaan moet worden tot het zo ver is... maar goed, we hebben nog de tijd) hahaha nadeel is dat een muur bij Fayah hartstocht roze is....... ben aan het denken dat ik die maar even wat neutraler moet maken.... babydump moet ik ook nog ophalen, maar zit hier niet echt in de buurt.... maar goed, denk dat ik mijn vriendinnetje wel zo gek krijg om een dagje te gaan babyshoppen....
Mensen met mooie echo's, super!! Aowijn super nieuws!! Wij hebben de babykamer van ons zoontje nog slaapt hij nog in. We hoeven in principe alleen maar een kledingkast en een bedje te halen. Ze gaan op een kamer slapen. Dus denk beetje op marktplaats kijken of ik wat vind wat erbij past. Verder gaan we die kamer verbouwen dus nog hoop klussen, maar dat doen mijn man en schoonvader. En straks na de 20 weken echo gaan we schilderen!!
Het voelt niet echt als kramp maar het voelt als een wee maar dan zonder pijn. Ik voel echt mijn baarmoeder ineen krimpen en dan keihard worden, ik krijg er ook hele lamme benen van. een aanhoudende lichte kramp is denk ik eerder bandenpijn en dat kan bij een volgend kindje erger zijn dan bij de eerste.
Ik heb gewoon een bikini aan, ik heb toen ik zwanger was van femke een fijne bikini bij de hema gekocht en die zit heel fijn. een zwangerschapsbadpak vind ik eigenlijk helemaal niks... (en ik krijg het altijd koud in een badpak)
Femke heeft ook ventolin gekregen een poosje terug maar daar wordt ze erg misselijk van... dus het is een beetje kiezen uit twee kwaden dan... ik ga een doorverwijzing voor KNO vragen, dat hielp bij meike echt geweldig dus hopelijk voor femke ook. (amandelen knippen)
Babykamer: de baby komt op zolder en daar in die ruimte zitten grote verwarmingsbuizen dus we gaan zelf een kast met commode maken dus we hoeven eigenlijk alleen maar een ledikantje en de aankleding. Femke slaapt nog in het ledikantje nl en die zie ik niet over 5 maanden al in een peuterbedje slapen...
Napoleon dat klinkt echt als een harde buik. Zonet geluisterd met de AS. Een oordop aan mijn vader gegeven. Vond hij wel cool hahaha, hij vond het eerst een beetje eng gedachte maar wou het wel
Hey meiden, Heel veel gelezen, gelukkig goed nieuws van alle kanten! Hier ook inderdaad het wij blad gehad en van het weekend de etos doos opgehaald, ik vond hem ook wel leuk hoor! Vandaag de 1e offerte binnen van lokale babyzaak voor alle "grote" spullen, pffff wat een geld zeg! En dan moet ik alle kleine dingetjes nog kopen. Ik ga toch nog eventjes een 2e offerte ergens op laten maken om te vergelijken.
We kletsen gestaag verder haha..gelukkig kan ik op het werk meelezen dus ook af en te reageren..maarja in het weekend ben ik 3 dagen vrij altijd dan ben ik druk en minder tijd. Maar probeer af en toe dan op de mobiel ff te lezen.
Morgen hebben we de pretecho! En hopelijk is de beeb gewillig! Wie had nou vandaag ook alweer de pretecho????
Heb gelukkig geen last van uitval van armen, benen en handen. Wel voel ik met name 's avonds een band om mijn middel met af en toe een steek naar de benen toe. Hoop dat het niet erger wordt..
Babykamers, wil eigenlijk wel een nieuwe kamer, denk ook dat de jongste nog niet klaar is voor een groot bed als deze geboren is. Denk alleen dat mijn man daar anders over denkt..
pff weer een hoop gekletst! gelukkig bijna alleen maar leuk en goed nieuws!! Ik heb al een kast van mijn oude tiener kamer, dat is een antieke kast en die wil ik niet weg doen.. Besloten om die te houden en alleen een bedje en een commode te kopen... dat scheelt ook veel aangezien de prijzen voornamelijk door de kasten omhoog schieten van de kinderkamers. hier verder geen bijzonderheden.. voel me prima.. vraag me wel eens af of ik wel echt zwanger ben
Ik ben aan het twijfelen geslagen of ik het geslacht wel wil weten, heb nu opeens heel erg de behoefte om het als verassing te zien Toch maar eens overleggen thuis of ik ermee weg kom.. Even off topic, maar wel handig met grote uitgaven op de planning. Er is een link van een bon om gratis newborn luiers op te halen bij de kruidvat. (Heb zelf de originele bonnen gekopieerd en deze worden bij onze kruidvat gewoon geaccepteerd). Page toiletpapier groen en zacht gratis proberen + hetzelfde bedrag wordt gedoneerd aan het wnf (3.19) Doe je ook nog iets voor de kinderen/toekomst Page vochtig toiletpapier gratis proberen (1.59) Campina goede morgen gratis proberen. Alle centen dragen bij toch?
Hallo hier een ochtend gewerkt. Ik heb tussendoor toch maar even de verloskundigenpraktijk gebeld. Nu denken ze dat ik misschien bekkeninstabiliteit heb. Ik vroeg of dat al kon met 17 weken, maar dat kon wel. Ik kon het beste meteen naar een fysio gaan, voordat de klachten erger worden. Dus ik ga een afspraak maken.
MotherToBe, ik zag nergers het merk van de kamertjes erbij staan...600 is echt goeie prijs zeg voor een Interbaby kamertje.. Én Hoera...vandaag 2e trimester...weer een mijlpaal!!