Wat een mooie echo Lonneke! En zag nog een mooie echo voorbij komen! Wanneer hebben jullie de dozen aangevraagd?
hmm weer iets nieuws... mijn baarmoeder doet gewoon echt pijn als ik het aanraak... en in combi met die harde buiken maak ik me wel zorgen... het is geen blaasontsteking dat heb ik vanmorgen al laten controleren...
MothertoBe ik zie het inderdaad op site staan van babydump, maar in de winkel stonden geen aanbiedingen...raar...misschien nog een keer heenrijden. Heb wel mooie gezien bij Babypark, was 855 geloof ik ipv 1400, komt nog wel matras en hemeltje bij natuurlijk
ik zit oude afleveringen van babyboom te kijken, pff dan kan ik echt niet droog houden... vanavond de nieuwe serie!
hoi dames!!! hoe is het hier?! zie nog steeds veel vertrouwde nicknames voorbij komen gelukkig! zijn niet extreem veel meiden uitgevallen he helemaal goed! ikzelf zit nu in een soort spanning.. moet ongi worden vandaag voor het eerst na de mk maar heb al paar dagen vage testjes moet eigenlijk bij januari mamas meelezen op de achtergrond maar voel geen klik met die meiden en daar haakt de een na de ander af door een miskraam en ik wil vrolijke verhalen! ik lees dus heeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig stiekem mee weer.. om toch een beetje het roze luchtje op te snuiven... voorzichtig...
@ Aloha, Hier gaat het goed. Wat jammer dat er zoveel miskramen vallen, je gunt het niemand. Hopelijk voor jou deze keer een hoop geluk.. Leuk dat je ons blijft volgen, zijn weer hoop echo's voorbij gekomen. We horen snel weer van je!!
Spannend Aloha!!! Je hoeft gelukkig daar niet meteen mee te praten kan ook later als de eerste weken voorbij zijn ik zal voor je duimen
jaa komen echt superrrrr mooie echo's voorbij meiden! helemaal goed joh! inderdaad napoleon ik hoef het niet te volgen maar vond het zo fijn om hier mee te kletsen in het begin dat ik het wel zal missen om zoon groepje te hebben! maar wie weet veranderd het daar en word het ook nog een gezellige bende met leuke verhalen en mooie echo's ondertussen dus gewoon hier lekker wat opsnuiven! en me eigen berichten teruglezen van het begin haha tot het moment dat het foutging dan he die lezen we maar even niet is overigens nog niets zeker hoor zijn echt tuurtestjes en ik geloof het pas als ik een echo zie met een gezond kindje
vooruit hahaha denk zelf dat ik zondag de innesteling gevoeld heb want had toen ook bruinverlies.. dus dan klopt het dat ze nog licht zijn..want je maakt pas vanaf dat moment hcg aan toch? moet vandaag ongi worden voor het eerst dus weer na de miskraam vandaag 28 dagen geleden
Ik zie wel een streepje hoor Aloha!! heb je al KV testje gedaan ook die zijn super gevoelig of is die bovenste er eentje?
ja haha zal wel super vruchtbaar zijn dan... want hebben amper seks gehad en 6 mei had ik pas me eerste negatieve test na de miskraam haha dus nu 10 dagen later weer licht posi.. heel vreemd allemaal.