November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Sansky, als het kamertje klaar is zullen we hem showen! maar dat duurt nog wel even!

Nu wel heel leuk dat we gewoon lekker alles meisjesachtig kunnen houden! Dan wil ik ook de paarse bekleding voor de duo kinderwagen :p

en kunnen we voor femke toch de knalroze buggy kopen :D
    (even voor de duidelijkheid, ik ben niet overdreven roze hoor ;) maar de enige buggy die hoog genoeg is voor mijn man is van Prenatal en die heeft alleen jongens of meisjesstoffen anders was het toch een jongensstofje geworden omdat ik vind dat daar wel een meisje inpast maar een jongen niet in roze...)

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

weet niet meer wie, maar stiekem hoop ik ook een beetje op een KS. ik vond het peanuts, het herstel erna ook en 1,5 dag later was ik alweer thuis!

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Napoleon okee :D

All Is er hier al iemand bezig aan het kamertje? :D
    (Ik wel al) Moet de laatste muur nog verven!!!
    De rest is al gedaan hihihi..
    Ik ben er vroeg bij!
    Maar 't voelt gewoon zo goed dat ik er al mee bezig kan zijn, dus waarom niet :D

4. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Nog een meisje!!! Wat leuk Anne! Gefeliciteerd.

Mijn weekend gaat zo beginnen....en die begint met een bezoek aan de tandarts. IK WIL NIET! :(

5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    #napoleon doe mijn z'n bevalling mijn eerste duurde 32 uur maar zou het zo nog eens doen hoor maar iets korter mag ook dus ben blij als deze binnen 24 uur zit!

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hier nog niet bezig met kamertje, eerst maar eens kijken waar de kleine komt te liggen. Bij ons of bij Joey op de kamer

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij zijn wel bezig met het kamertje, dwz we hebben de ruimte helemaal leeg gemaakt en dan wil manlief een dezer dagen de muur gaan opbouwen. We hebben alleen verwarmingsbuizen in de weg (en er moet een radiator bij) dus we gaan zelf een kast/commode maken.

@mamavancheyenne, de volgende bevalling wordt vast korter!
    Nadeel van snel bevallen is dat je enorm veel naweeën hebben...

8. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Wij gaan in week 22 beginnen met de kamer, hij/zij gaat bij ons zoontje op de kamer. Maar ze krijgen gezamelijk een hele nieuwe slaapkamer. Dus hoop klussen. Als alles klaar is zal ik foto's plaatsten.

9. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Hallo meiden,

even een kort berichtje van mij.

Heb nog niet helemaal terug gelezen van de afgelopen dagen, ben even wat minder actief... de vermoeidheid stond vorige week ineens op de stoep , en deed net te laat de deur dicht, dus die is naar binnnen geslopen... haha...

Las dat er al 2 weten dat het een meisje wordt !
    Van harte dames !!!!

Ik wil het nog steeds niet weten, maar ben zo nieuwsgierig als de p. hihi

meiden alvast een fijn weekeinde en tot snel

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nog niet bezig, wel aan het rond kijken. Schoonvader opperde het idee om de muur waar de wastafel hangt een commode met de hand te maken waar de wastafel in verwerkt is, hij is heel erg handig en ik vond het best een goed idee.. klinkt ook heel praktisch.
    Ik mag zelf aangeven welke kleuren en hoe ik wil dat het eruit moet gaan zien... Denk dat ik wel op dit aanbod in wil gaan..

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vandaag voor controle geweest, alles was goed.
    Smurf lag heerlijk te schoppen.

Daardoor weer lastig op de echo maar toch weer een printje.

Kamer is hier al zo goed als klaar, ben nu achteraf wel blij dat ik dat al zover heb pa zit natuurlijk nu in de lappen mand en gaan over 4 weken op vakantie, dus dan wordt het niet voor die tijd, mannetje heeft nu best veel zelf kunnen doen maar door de reuma is dat altijd afwachten hoe dat in juli of aug geweest zou zijn, daarbij kan het dan ook er warm zijn..

Gordijnen zijn in bestelling en als die hangen maak ik een foto.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    mooi smurfje hoor!

13. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    @ricmar: Mooie echo foto en wat goed dat je de babykamer al af hebt!! vorige keer had ik hem met 12 weken al voor mekaar nu word het wat later maar moet ook meer gebeuren.

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Ik zie dat er een paar dames weten wat het word! Wat leuk!

Ik ben heel nieuwsgierig, ik denk vanaf het begin dat het een meisje word. We zullen zien ik moet nog 5 weken wachten!! Hahah

Gisteren mijn laatste avonddienst gehad, was helemaal kapot. Ik ben blij dat ik een besluit heb gemaakt!

Ik ga genieten van het weer, en lekker niks doen!

Liefs

15. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    #napoleon ja die heb ik dus idd niet echt gehad alleen een beetje met kolven in het begin voelde ik de baarmoeder krimpen zeg maar. daarna ook nog toen chayenne dronk bij mij.
    Moest eerst kolven omdat chayenne op de ic lag na twee dagen mocht ze gelukkig zelf aan de borst!

chayenne is buiten aan het spelen en ik in de tuin met mijn laptopje heerlijk

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Napoleon wat een leuk idee! :D ben erg benieuwd!

Casss jij boft met zo'n schoonvader ;) wat een leuk idee idd! En ook erg praktisch jaa ;)

Ricmar fijn dat alles goed was :D

Hier de laatste muur geverfd....... meneer van de bouwmarkt zei gister dat ie goed dekkend was, ben benieuwd... ga dalijk kijken als ie droog is.. ;) Tis erg mooi geworden!

Wij pakken dit als Thema:

Nijntje Retro

17. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Met kamer ''interbaby, ambiente'' van de Babydump.... :D

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Leuk, nijntje is leuk :D

Toen Xander klein was was het helemaal nog niet populair dus heeft hij een zelfgemaakt nijntjekaartje ;)

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ben een beetje bang... er waren net een heleboel brandweerwagens, wel 6 of 7, en nu kijk ik op p2000 en zie ik dat er brand is in het verpleeghuis van mijn oma... okee, kan wel eens gebeuren... 10 minuten later hoor ik een zware explosie... :S hopelijk was iedereen er al uit, weet ook niet of het daar vandaan kwam... wij woonden er vroeger naast en mijn kinderen zitten daar vlakbij op school... Wacht nu tot mijn man thuis is zodat ik eva kan halen (loopt nog op krukken) want als er wel stront aan de knikker is ga ik daar niet met twee kleintjes heen...

20. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

ojee Napoleon, dan schrik je wel!
    Woon jij in de NOP?

Deel Deze Pagina