leuk zeg, meiden... ben benieuwd of Ikke het rijtje van meiden kan aanvullen en wie de eerste is die meld dat het een jongen is.. hier moe, hele dag gewerkt, morgen op kraambezoek bij mijn vriendin die vorige week bevallen is, mannetje woog 1800 gram... gelukkig gaat het goed, en komt meneer aan.....
Grappig, mijn man heeft in zijn jeugd tot zijn 10e in Drachten gewoond en daarna tot we gingen samenwonen in Beetsterzwaag. We komen er dus regelmatig.
Leuk hoor, tsja met 2 kindjes groeit je buik natuurlijk ook razendsnel... Ik heb maandag een gesprek over evt gebruik van magnesium, dat schijnt je baarmoeder wat rust te geven.
wat leuk 2 meisjes al!!! ik ben zo benieuwd naar iedereeen. Volgens mij is 2011 wel een beetje het jaar van de meisjes. Vorig jaar van de jongens. die f16's kunnen echt knallen als ze door de barriere komen ja. doet vast zeer aan je oren. Ken het geluid van toen ik nog bij mijn oma kwam, dat was blijkbij soesterberg. nikijane...al een buikfoto geplaatst? je zult met 2 in je buik inderdaad wel hard groeien. En dan kun je inderdaad wel vaker dan bij een 1 lingzwangerschap harde buiken hebben. Net ietsjes rustiger aan doen dan misschien. ooooooooooooow in ben aan het aftellen voor de geslachtsbepaling volgende week vrijdag!!!!
Ik wil ook geslachtsbepaling duurt nog zo lang want weet niet eens of ze het bij 16 weken kijken in zkh.
als je er 60 euro voor over hebt, kun je vanaf 14 weken hier terecht voor geslachtbepaling: Echo Centrum Amsterdam hier vanaf 15 weken voor 50 euro: Tarieven Echopraktijk Zuid Amsterdam bijvoorbeeld hoor. maar vind het niet goedkoop. ik betaal er 30 euro voor.
anne83 gefeliciteerd met jullie roze wolkje! ricmar leuke echo!! oef hoop kabaal bij sommigen van jullie lees ik!
Ja ik heb bij het buikjestopic al een foto geplaatst! Pff we hebben vanavond patat gegeten en ik voel me net een walvis, dik, vet en lomp! En ben chagerijnig! Bleegh, ff zeuren hoor! Napoleon wat grappig! Ik ben geen echte drachtster, vriend en ik zijn import, maar wel naar ons zin hier!
He Meiden Sorry dat ik na mijn echo niks heb gepost maar moest gelijk weer door naar een afspraak, gisteren na mijn werk geen puf meer om bij te lezen en vandaag was ik ziek dus schiet lekker op. Ik ga vanaaf weer op tijd mijn bedje in dus ga van het weekend alles bij lezen. cho was top, ukkie heerlijk zien bewegen en alles zag er goed uit. We hebben de kleine hersenen, niertjes, volle maag + blaas al gezien en hoe het bloed in en uit de navelstreng loopt. Alleen jammer dat dat laatste volledig tussen de beentjes zat en hij/zij ook telkens in de kleermakers zit zat dus we weten nog niet wat het word, over 4 weken poging 2 Verder weten we dat de voetjes nu 2cm zijn en hij/zij ongeveer op 136gr word geschat. Wat was ukkie hard aan het schoppen en slaan zeg, zoo mooi om te zien, vind het knap dat ik nog niks kan voelen Zoo lieve dames ik wens jullie een hele fijne avond en tot snel!
ff beetje stomme vraag...maar ik heb een vaginale schimmelinfectie, had ik voor zwangerschap ook vaak, maar nu heel erg jeuk en 4 dagen geleden Canesten tablet ingebracht, nu was het weg maar weer vreselijke jeuk vandaag. Wie van jullie heeft dit ook en weet iets wat tegen jeuk helpt, kan maandag pas HA weer bellen...
Salcia bah wat vervelend, gelukkig zelf geen ervaring, en helaas kan ik je ook geen tips geven, maar je kan misschien morgen HAP bellen? lijkt me toch niet echt goed om af te wachten?
Hoi Ricmar, het is niet schadelijk hoor alleen slaapt het heel vervelend met jeuk van binnen....morgen even aankijken maar dacht misschien heeft iemand tijdelijk middeltje... Ikke..dat wordt weer afwachten dus...maar fijn dat alles goed was!! Ik ga slapen meiden..welterusten!
Ricmar dit is pas een raar tijdstip om nog wakker te zijn, en raad eens, helemaal NIET moe... ben KLAAR wakker! Wordt er helemaal gek van, hoe kan dat toch! :x
Goedemorgen! Ik ga aan het werk vandaag tot 5! Kan ik mooi vast tussen de babyspullen snuffelen Fijne dag allemaal!
Heb ik ook eerder gehad, en tijdens mijn vorige zwangerschap vind de ha ineens de zalf verstandiger dan de tabletten en pillen. Die zalf die ik toen kreeg had precies dezelfde samenstelling als de antischimmelzalf die bij de drogist te koop is, dus die ids wel het proberen waard. Zalf ook wel even inwendig gebruiken dan uiteraard.
Bekijk bijlage 152847 Hier mijn echo bij 12w3d. Tis me eindelijk gelukt om hem klein genoeg te krijgen