Mamasince, verdrietig meis ik hoop dat je lichaam het zelf kan doen en dat je het een plekje kan geven. Dikke knuf!
@mamasince... heel veel sterkte, neem de tijd om dit een plekje te geven!! @mamavanchayenne, komt me bekend voor heb er ook een die graag in de kast slaapt, maar meestal op de kleren (ligt wat zachter ) Aowyn, mooie echo! Fijn dat je nu echt de zekerheid hebt dat het goed gaat... ga es even kijken of ik nog wat actiefs kan doen....alleen is mn energiepeil -10, es kijken of in überhaupt weg kom
Napoleon ja ik heb zelf jaren geleden een stichting opgericht (naast mijn werk) en ben toen begonnen met het opvangen van konijnen en knaagdieren. Nu heb ik mijn hobby en werk kunnen combineren door ook kwetsbare mensen van de maatschappij een leer werk plek te kunnen geven.. Ik kan je via PB de link wel geven..
senso dankjewel lieverd!!! ricmar goed rusten vanaaf!! mamasince he nee erg verdrietig, dikke dikke knuffs en ik hoop ook dat het vanzelf op gang komt!
@Mamasince: Wat een rotnieuws Ik hoop dat het snel uit zichzelf komt, heel erg veel sterkte en veel knuffels!
@mamasince...veel sterkte en ik hoop dat het snel op gang komt ik ben beetje erg moe van een drukke dag...moest met me katertje naar de dierenarts en wou het nog even gezellig maken met mijn vriend voor hij wegging maar heb nu echt totaal nergens fut voor meer... ik had gisteravond laat zo;n ontzettend harde buik en dat deed echt gewoon pijn.komt dat vaker voor al rond 11-12 weken? ik heb er echt een paar uur last van gehad en mijn vriend was zelfs verbaast hoe hard mijn buik was. hebben jullie dat ook eigenlijk al of moet ik het misschien is navragen bij mijn VK of dat wel normaal is ??
[FONT="]Hallo allemaal! Af en toe lees ik mee met jullie. Gezellig hoor. Ik ben voor het eerst zwanger,spannend. Ik vind het fijn om te lezen hoe het met dames gaat in ongeveer dezelfde fase. Bij onze tweede echo vandaag, in het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk (die heb ik altijd al), bleek dat ik 5 dagen verder ben dan we dachten. Bij de verloskundige leek het 2 weken geleden allemaal precies op schema te liggen met wat wij dachten, maar toch een verrassing vandaag! Op beide echos bewoog de baby heel erg veel. Dat had ik totaal niet gedacht. Heel grappig.. Hadden jullie dat ook? En zou het ook betekenen dat hij/zij straks heel erg gaat schoppen Groetjes en het ga jullie allemaal goed! [/FONT]
@mamasince, oh nee, ik had echt zo geduimd voor goed nieuws. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het vanzelf op gang komt!
@Leentje en Aowyn: Mooie echo foto's @Mamavanchayenne: Leuke foto! @Mamasince: Heel veel sterkte met jullie verlies... knuffel. @Cathelijne: Welkom en mooi dat de echo goed was en verder dan je dacht. Wij hebben (omdat het de 1e is en de 1e in de familie) nog helemaal geen babyspullen en zijn dus echt nog aan het oriënteren wat we allemaal willen
Ok hyves ik heb dus 2 dames met de eerste letters: S en L die aangemeld zijn, wie zijn jullie? anders haal ik ze weg
Ik heb me trouwens eerst weer afgemeld van de hyves. Heb er geen tijd voor en daarnaast zit ik sowieso bijna nooit meer op hyves. Misschien word ik later wel weer lid.
Mamasince..wat verdrietig, heel veel sterkte! bij hoeveel weken is het gestopt met groeien? Dikke knuffel
Hoi meiden, heb t de afgelopen dagen even bij meelezen gehouden, wil morgen weer wat uitgebreider deelnemen, heb nu even een vraagje: ik lees hier dat heel veel meiden een doptone apparaatje hebben (angelsound) en ik ben nu op een punt dat ik er toch een wil aanschaffen... Kunnen de meiden die tevreden zijn met hun apparaat even merk, winkel en prijs doorgeven?? Zoals k al zei, morgen heb ik weer wat meer tijd en meng me dan weer lekker, voor nu twee dingetjes ff snel. Mamasince heel veel sterkte, knuf... Aowyn wat heerlijk dat je zo'n mooie echo had, fijn! Alvast bedankt meiden...