@nour: gefeliciteerd met je neefje @poetsen: niet mijn hobby @napoleon: groot gelijk hoor je gezin is belangrijker @mamavanthomasz: spannend ik heb ook morgen een echo @uviana: is wel normaal hoor z,n buikje @ellenbaby: heftig zeg @ricmar: dat heb ik ook @ juf: fijn dat je oefeningen hebt gehad @ hier: morgen de echo ivm de mogelijke afwijking dus spannend
Lief dat je aan me dacht, morgen ochtend idd dus spannend. Jij ook nog een extra echo tussendoor lees ik. Dat is wel fijn voor je. Ik zie trouwens dat je uit rotjeknor komt, leuk ik heb als kind in hellevoetsluis gewoond en veel Fam. Woont nog in rotterdam
zwaai zwaai ben moe na een dagje werken. Morgen UWV bellen en mij volledig beter melden. Dames met echo's morgen succes en veel plezier!
Goedemorgen allemaal! Morgen ga ik die hoofdpijnen echt met de VK bespreken want man o man ik lig nu alweer een uur wakker met bonkende hoofdpijn! Pamsie succes vandaag!
Pamsie: Heel veel succes vandaag ! Hier is weer even knudde ... vorige week woensdag heb ik een kuur mee gekregen voor een blaasontsteking ... normaal zou je zeggen totdat ik gisteren behoorlijk jeuk en branderige gevoel kreeg daar beneden ... en wat blijkt ... heb ik ook nog even een schimmelinfectie gatverdarrie ... Kuur doodt zowel de slechte als de goede bacteries ...
Ikke, ik probeer het rustig aan te doen, regelmatig pauzes tussendoor .. maar tis moeilijk hihi! Ellenbaby, heftig... en WELKOM! gefeliciteerd met je zwangerschap, je bent 1 dag verder als mij Napoleon, goed besluit, denk aan jezelf & jullie kleintje
Napoleon: Wat een wijs besluit, beter voor jezelf en je kind Ellenbaby: Heftig verhaal hoor! Van harte met je zwangerschap! Welkom op het Forum Pamsie: Succes vandaag op de Echo! Goedemorgen dames, Ga zo even ontbijten en lekker opruimen. En vooral rustig aan doen! Ik maak mij eigen soms zo'n zorgen over de baby. Ik luister met de angelsound soms. Maar de baby hoor ik net boven het schaambot. HEBBEN JULLIE DAT OOK? Dit is mijn eerste zwangerschap dus maak mij geregeld zorgen. Gek he, terwijl ik mij zo goed voel XXX
ellen, heb je verhaal gelezen, wat heftig zeg! Vooral als je stijf staat van de hormonen. Uviana, heel normaal, ik heb ook na elke abkuur een schimmelinfectie. Truuske, vergeet niet goed te drinken! Dat is ook vaak een reden van hoofdpijn. Ik ben zooooo moe, als ik de vaatwasser heb uitgepakt moet ik echt minstens een kwartier bijkomen. Mijn harde buiken worden ook minder nu ik de halve dag in bed lig. Volgende week de 16 weken controle bij de vk, en aamgezien ze daar een eigen echoapparaat hebben wordt dat echo nr 7 gok ik hahaha.
Beertje het is normaal De beeb kan nog lekker achter jouw schaambot duiken omdat het nog klein genoeg is daarvoor. Zo was ik laatst ook mijn ukkei kwijt ondanks dat mijn bm tot mijn navel komt nu
Wat is er weer veel geschreven in een dag tijd Heb alles ff doorgelezen. @ ellenbaby: Wat een heftig verhaal!! Heel veel sterkte..!! @ Pamsie: Heel veel succes met de echo vandaag! @ Napoleon: Wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Werken kan altijd nog!! Hier gister iets te veel van de toren geblazen. Flink aan het opruimen en inpakken geweest voor de verbouwing dadelijk. Maar merk het nu wel aan me rug en was behoorlijk op gister avond. Maar niet weer zo gek doen. Gelukkig is bijna alles voor elkaar nu.
nou ik ga zo heen voor de echo + bloed uitslagen...ik ga er vanuit dat alles goed is hooor. maar door de mk in feb toch ergens diep vn binnen een angst vooral als je dan bij sommige leest dat het bij 13w of 14w of 22w nog fout gaat dus ik denk dat me angst vanmiddag weg is en straks weer terug komt haha alles is ook goed.. manlief lag gisteraaf net tegen me buik aan met zijn hoofd en voelde beweging (ik was het niet) hij drukte zijn oor tegen me buik en hoorde beebje zwemmen en voelde het hartje???... hij hield ook mijn hart vast en die ging niet zo hard als bij mijn schaambot in de buurt?? kan dat?? nou tot straks