meid komt vast goed. je kan de baby wel horen zwemmen ja. en het hartje volgens mij ook wel. suc6 straks en vooral veel plezier
@pamsie haha de 1e jongen op het lijstje... had je zelf ook het gevoel dat het een jongen zou zijn?? @Ellen gefeliciteerd met je zwangerschap wel een heftig verhaal he. @napoleon je hebt groot gelijk dat je stopt met werken jij en je gezondheid zijn vele malen belangrijker. @truuske heb zelf ook behoorlijke hoofpijnen en ik ga morgen ook navragen wat ik er aan kan doen bij de VK. je mag wel gewoon paracetamol. hier morgen naar de vk en dan in de avond de geslachtsbepaling ben erg benieuwd mijn gevoel zegt een jongen en dat denkt mijn man ook. we zijn natuurlijk met allebei super gelukkig..... zijn jullie ook bang voor de 20 weken echo. ik word met de dag zenuwachtiger.. dat er misschien toch iets niet goed is. droom er zelfs over. ppfff ik ga zo poetsen pfff.
:S ja dat heb ik dus ook altijd in de zwangerschap... blaasontsteking en dan een schimmel... leuk voor je sexleven...
Heerlijk dat je nu gewoon rustig aan kan doen. Niet meer die nachtdiensten enz Maar je zorgen maken... dat doe je ook nog bij je 5e kindje hoor Dat is heel normaal dus maak je daar ajb geen zorgen om
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Leuk joh! Een broertje voor lotte
Ja dat kan, ik kon immers een toeter halen bij de babyplanet, nou zei de vk, dan kan je net zo goed je oor op de buik leggen, dan hoor je het ook
Hihi nee! echt niet Maar je termijn klopt niet helemaal geloof ik... 23w en 6dg, of is dat hoe lang je nog moet?
ik voelde al een week best harde schopjes en sinds gisteren voel ik bijna niks. alleen af en toe heel zachtjes iets. Hebben jullie dat ook (gehad)? DAt het eerst een week heel duidelijk was (echt hard) en nu opeens bijna niks en als ik wat voel is het heel zachtjes.
pamsie yohooooo super meid! en de eerste jongen!!! juf85 ja de kleintjes wisselen nu af met slaap en druk zijn. Zaterdag voelde ik zowat niks en zondaq hele dag geflutter en vandaag iets meer schopjes
Pamsie, wat fijn! Een wat een prachtige duidelijke echo! Ik heb eindelijk een poging gewaagd om een ticker onder min bericht te plaatsen. Even kijken of het gelukt is.
juf, pas vanaf 27 weken moet je de kleine elke dag voelen. En het is ook met net hoe het ligt hoe goed je het voelt. Ze hebben nu veel ruimte dus ze kunnen overal zitten zegmaar.
Pamsie, wat leuk een jongen! Had je dat gevoel ook? Dat het een jongen word? Mooie echo foto's Dankje wel Napoleon voor de geruststelling! Lief van je
Ik ga morgen een nieuwe maxi-cosi ophalen (via marktplaats ) een roze, hahaha! Manlief gaat zich bezighouden met de babykamer, hij heeft al behang uitgezocht wat het ongeveer gaat worden... hihi en wat zoekt ie uit: het vogeltjesbehang van pip, hahaha!