Pamsie...wat leuk een zoon, gefeliciteerd!!!!!! Uviana, ik heb al weken een schimmel, ook al pil voor gehad maar helpt niks en volgens mij heb ik nu blaasontsteking. Vervelend joh! Napoleon, dat Pip behang is echt super tof...mijn zus heeft dat ook met vlindertjes en bloemen, echt schattig
Napoleon, leuk roze! En dat behang is erg leuk, heb ik gezien... Wij hebben geverfd! En het is heel mooi geworden! Volgende week komt de muursticker binnen!
Oh Pamsie wat fijn dat er geen afwijking meer is! En leuk dat er nu ook "jongensnieuws" is...!! Hele mooie en duidelijke echo's meid! Nu ben ik NOG benieuwder naar wat ik in m'n buik heb...! Juf: ik heb met koninginnedag en de daaropvolgende twee wkn ukkie vrij regelmatig voelen schoppen, en nu echt al heel lang niet meer. Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet helemaal .. Zou t misschien ook kunnen zijn omdat m'n bm zo gegroeid is de laatste twee wkn? Dat hij/zij gewoon ineens veel meer ruimte heeft ofzo? Of slaat dat nergens op?! Gelukkig heb ik de as, ben er zooo blij mee. Gisteravond voor t eerst ook soort zwemgeluidjes gehoord, en jahoor, twee ferme trappen, kon echt niet missen, maar voelen doe ik t nu dus even niet *kijkt heel sip* trouwens nog op jouw vraag, ik heb grp 7 @onzekerheid: hier ook nog vaak hoor... Hoort er bij denk ik, bij de een wat meer dan bij de ander...! Napoleon: leuk een roze maxicosi!! @ pipbehang: kwijl kwijl... Superleuk, wat dat betreft zou ik t wel erg leuk vinden als t een meid is, kan ik helemaal losgaan!
Wij hebben over 2 weken de 16 weken echo...hoop dat ze dan iets kunnen zien qua geslacht, dan kan ik lekker gaan rondneuzen voor behang etc.
Wij zijn nog niet begonnen met het kamertje, zelfs nog geen ideeen er over. En ook nog niet over namen nagedacht.
Miepske: wij hebben wel een meisjes naam! Ik denk de hele tijd dat het een meisje word. Al de hele tijd denk ik ook aan die naam (nee ik heb geen obsessie) ik vind het gewoon zo mooi! haha ik ben verliefd
Salcia wij hebben kleuren gebruikt van dit thema...... Kan voor allebei wel! Nijntje Retro: Het geslacht weten we niet...... pas bij de bevalling
sansky, leuk!! vind die kleuren zelf ook leuk...als t jongen is ga ik zeker ook voor lime en turquoise, maar bij meisje ben ik bang toch voor roze Jeetje Hanna, dan voelde je het al voor de 13 weken? Ik voel echt niks, ja vorige week 1 plopje dacht ik maar nu weer niet. Maar op AS al weken zwemgeluiden en soms zelfs schop naar apparaat, doet pijn aan je oren
Supergaaf dat pip behang! (net gegoogled) De baby kamer hier is behang. 2 muren creme/offwhite met structuur erin en anderhalf muur zachte limoengroen. De meubels waren oorspronkelijk wit en van mijn schoonzusje toen zij klein was. Mijn ander schoon zus heeft toen de deuren en laatjes rood, geel en blauw geschilderd en ik overgeschilderd in limoen groen en zachte blauw. Ik zal ze ff op hyves plaatsen. Maak ik gelijk een album aan voor baby kamers
Haha! Hier nog geen voorgevoel echt. Tenminste, de ene dag jongen de andere dag meisje dus kortom geen idee...! Veel mensen in m'n omgeving zeggen meisje, eentje zei: ja want je huid is best lelijk nu....! Pardon!! Thanks alot!!!
Hanna80 ik vond het daarom vreemd toen ik in de 12e week plopjes al voelde. Had week 14/15 in gedachten dat ik het zo voelen, zoals bij mijn dochtertje. En ook al dat ik die plopjes net boven mijn schaambot voelde. Later bleek dat het idd klopte want mijn bm kwam al boven mijn schaambot uit! Ik voel precies waar ukkie kan komen. Laatst een schop vlak onder mijn navel, wat ook klopt. Mijn bm is dus ruimer maar ukkie nog niet zo groot haha dus die heeft idd meer bewegings ruimte. Ik voel nu ook de hele dag op en af plopjes en geflutter
Dank je wel Hanna & Salcia Salcia, jaa ik denk als wij het geslacht wisten, gingen we voor een meisje ook echt voor roze! Dat is echt tipisch MEISJES zo leuk! Maar mijn mannetje wilt het echt een verassing houden! Mij had het niks uitgemaakt, vind het wel handiger als je het geslacht weet!
whahahaha herkenbaar! hoorde ik bij mijn eerste steeds haha maar kwam dor mijn meds. Hier denken ook veel mensen een meisje. Gelukkg zijn er een aantal die op een jongen gokken
Wij hebben gebruikt: Lime-groen Baby-blauw Echt ZILVER En echt precies exact de kleuren van het THEMA, zo vet geworden! En misschien denken jullie, oooeehwww jakkes, wat druk! Maar dat is het niet! Echt niet druk..... ik hou zelfs niet van druk, haha...