Hanna..hahaha dat is leuke opmerking over je huid... En nee is niet standaard, maar stond al gepland bij mij, ik loop in zkh nog, als het bij 16 weken goed is mag ik ook naar vk praktijk.
Maar ben erg aant twijfelen over de gordijnen..... We hebben nu grijze plisse's ophangen.... Heel neutraal en mooi..... Maar het probleem is, ze zijn lichtdoorlatend, en ik wil straks iets op het kamertje, zodat het donker is als het beebje gaat slapen... Dus ben aant denken, die dingen laten hangen......... Rolgordijnen? Verduisterend?? Ik heb gordijnen gezien van Nijntje Retro, maar die zijn volgens mij ook lichtdoorlatend... Weet 't echt niet!
o en je kan gordijnen laten voeren hoor met verduisteringsspul...of je hangt er idd rolgordijntje achter
Ja ik was aant het denken over een rolgordijn... en dan de gordijnen.... MAAR daar vind ik het nadeel aan: Dan moet ik die andere kamer aan de voorkant, waar zoon van mannetje slaapt ook een rolgordijn hangen, 2 verschillende dingen vind ik ook niet uitzien.... Dus ja, ff kijken wat het allemaal gaat kosten....
Salcia, dus jij vind het wel mooi klinken hihihi.. Oke! Als het kamertje er is, en ik hou 't vol tot AUG hahaha.. dan plaats ik dan een foto!
Hahaha...... ! Oke... wil ik wel doen, maar verwijder hem wel gelijk... Maar is er niet eentje, dus even geduld
yep! alleen de dames die op ons topic(s) kletsen mogen erop! straks ook als ik het geslacht weet plaats ik het alleen op onze hyves, niet hier!
Salcia we hebben daar ook topics waar je je kan voorstellen en waar jouw forumnaam staat neem een kijkje rond Sansky welke andere 2? je bedoelt mijn foto's? Zowel, ja