November 2011 Mama's Deel 2!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Fuchsia, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hanna, ik heb een angelsound jumper...kost 29 euro. HEb eergister het hartje meteen gevonden, maar nu vandaag hoor ik niks, komt denk dat ik pas 11 weken ben

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    die hadden ze hier niet in de regio en babyplanet had gelukkig deze, moest anders via internet bestellen , maar ja na maandag wilde ik gisteren perse direct 1 kopen haha... ach dan maar wat duurder.
    er zit bij ons een kabel bij dat je kan opnemen op pc etc.. maar angelsound ook geloof ik??

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik had de AS eerste keer geleend van een vriendin en nu ook weer geleend van een andere vriendin :D
    Je kan babyolie bij gebruiken maar wordt zo vet. Probeer maar die echo gel te bestellen

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    je kan ook gel bij de drogist halen, heb het bij TP wel eens zien staan dacht ik..

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik kreeg er nu gratis fles gel bij. Maar Ricmar, heb je al iets gehoord?

Ja bij AS zit ook kabeltje, heb het maandag ook opgenomen en naar mijn vader en schoonouders gestuurd.

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Thanks meiden...!

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik heb mijne gewoon bij zo'n medische winkel gekocht in Amsterdam, hebben ze in Rotterdam waarschijnlijk ook. Waar ze ook plaswekkers etc verkopen

9. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Pfff kan echt niet slapen... Niks voor mij dus! Ligmaar te malen. Morgenmiddag controle, voor t eerst de doptone erop... Erg nerveus...
    Ik had uk al twee keer heel duidelijk gevoeld vd week en nou vandaag helemaal niet... Wat natuurlijk helemaal niet vreemd is in de 14de week, maar toch irritant...
    * klaagzang uit!*

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    heb jij het kindje al gevoeld Hanna? Dat is vroeg

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hanna is niet vreemd! Is jouw 2e dus ook wel logisch. Wanneer voelde jij jouw eerste voor het eerst?
    Hier bij mijn dochtertje 14/15wk maar wist het pas zeker in de 16e. En sinds vorige week voel ik ukkie af en toe en wordt steeds vaker en duidelijker merk ik

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ja bij de eerste was ik ook vrij vroeg, 15de week. Veel mensen zeiden dat dat niet kon maar toen ik t op een gegeven moment vaker en duidelijker voelde wist ik zeker dat dat t ook was geweest.
    Nu had ik op koninginnedag dat ik ver voorover zat en ineens plopperdeplop voelde... Gelukkig was t niet die kabouter, haha..!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat voelen jullie dan? Niet dat ik het nu al kan voelen natuurlijk maar ben benieuwd...

14. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Tja, t is een soort gekriebel tegen de wand vj onderbuik zeg maar... Klinkt misschien gek maar heb je wel eens een trillend spiertje?? Dat gevoel is t een beetje, bij mij dan in ieder geval... :)

15. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ga nu toch maar weer een slaappoging wagen, naar zo'n I-phone schermpje turen helpt denk ik ook niet echt... Truste meisjes...

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja of als je jouw vingertoppen heel zachtjes tegen de binnen kant van jouw arm tik. Ik herken het wel met darmplopjes ook maar het is nu steeds rond dezelfde plek en ik herken het nu wel ivm de 1e

17. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

`Goedemorgen!

Mamasince, onee ontzettend veel sterkte meid!

Aowyn, mooie echo!!!

Ricmar, Wat goed dat zoveel nijntjes een nieuw tehuisje hebben gevonden!

Vanavond vliegen we terug.... Zie er zo tegen op! eerst 1,5 uur rijden naar vliegveld Valancia, dan 2,5 uur vliegen naar Weeze, daarna 1,5 uur in de auto naar Utrecht....

Dus waarschijnlijk ben ik er morgen weer! Iedereen een fijne dag!

18. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    goede morgen lady's !

Zo hier weer slecht geslapen , 3 keer moeten plassen en erg rommelig geslapen.....

nu weer aan de arbeid...

mamasince, heel veel sterkte meid, we denken aan je !

@ angelsound, ik ben er erg blij mee, luister ongeveer 2 keer per week, en niet bang zijn als je het hartje niet kan vinden !!
    dan prbeer je het een paar uur later gewoon nog eens !

19. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Mamasince, Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verlies. Hoop dat de natuur zijn gang mag gaan.

Aowijn, Mooie echo:D

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine met 18 weken. Heb nu steeds een kriebelgevoel rond me navel. Kan wel goed merken dat ik begin te groeien.
    Helaas voor mij weinig rust. Me mannetje moet in ieder geval een week met de voet omhoog zitten. Heeft zijn voet zwaargekneusd. En dat door een rotpallet van 1000 kilo. Dus gister naar de Eerste hulp geweest omdat we dachten dat hij gebroken zou zijn, foto's gemaakt en gelukkig niks gebroken.

Verder een onrustige nacht gehad, was steeds wakker. Ben zo gewend dat er midden in de nacht nog een keer een wekker gaat dat mijn man naar het werk gaat en dan dat vervelende plassen:S

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Stoer zeg ;) Pb mij de link maar, ben benieuwd :D

Deel Deze Pagina