hoi meiden, moest vandaag naar de bedrijfsarts. gelukkig was ie erg meegaand en moet ik vooral zelf aangeven wat kan en wat niet kan. Gelukkig is mijn werkgever ook meegaand, dat scheelt
Meiden, tot dinsdag! ik ga paar dagen met mijn paps naar Istanbul o.a. naar de formule 1. Iedereen veel succes en wie het nodig heeft een dikke knuffel!
Fijn dat iedereen meewerkt in hoe jij je voelt. Zo is niet iedereen. Heel veel sterkte en doe het vooral rustig aan!!
mamasince heel veel sterkte met dit verlies. echt onzettend jammer.. K*T gewoon het is weer lekker weer dus ga lekker ff met kleine man naar buiten toe kan die mooi zijn energie kwijt en morgen ochtend komt mijn mannentje weer thuis hij is 2 maand voor werk in praag geweest.... ben zo blij dat hij weer thuis komt
Vandaag kadootje ontvangen van OHRA een rood mutsje.. en in de brief de toezegging dat 8 weken voor de bevalling het kraampakket wordt toegezonden. Ook hebben we het kamertje vandaag opgehaald , zetten we nog niet in elkaar maar de vorige eigenaren wilden hem graag kwijt.. Ook behang wat we eerst hadden uitgezocht voor de baby kamer weer retour gedaan. ik vond het toch te druk... nu een effen behang gehaald. Ook gekeken naar gordijnen, maar daar ben ik nog niet uit.. Toen ik vanmiddag in de auto zat voelde ik steeds een vreemd plopje onder in de buik, het was en paar keer achter elkaar en het was net of er binnen ook ergens aan getrokken werd. Ik ben bekend met een spastische darm, maar dit was echt iets anders.. Kan het zijn dat ik de baby heb gevoeld?? ik vind het nog zo vroeg....
Zo heb jullie weer gevonden! Ben een tijdje niet geweest, maar merk dat ik wel dagelijks moet bijhouden hahha. Mijn moeheid is nu een stuk minder geworden, dus kan nu de forum beter bijhouden. Mooie echo's zeg! Echt super. ik zal proberen de mijne ook binnenkort erop te zetten. Alles gaat goed met de kleine en groeit naar verwachting. @Mamasince: Heel veel sterkte meid!
Zo heb jullie weer gevonden! Ben een tijdje niet geweest, maar merk dat ik wel dagelijks moet bijhouden hahha. Mijn moeheid is nu een stuk minder geworden, dus kan nu de forum beter bijhouden. Mooie echo's zeg! Echt super. ik zal proberen de mijne ook binnenkort erop te zetten. Alles gaat goed met de kleine en groeit naar verwachting. @Mamasince: Heel veel sterkte meid!
Gaaf! Veel plezier! Ik vind Istanbul zo'n fijne stad! Ben er drie keer geweest zou zo nog wel weer willen.
@ricmar, leuk al die spulletjes uitzoeken, ik wil ook binnenkort op pad gaan. Helaas gaat het er dit weekend nog niet van komen denk ik. Ik las van wel meer meiden dat ze al iets gevoeld hebben van de baby, dus het kan wel. @stroopwafel, welkom terug!! Ja het is flink bijhouden hier hoor haha.
Goh Rustig vandaag! Heb echt last van mn hooikoorts nu, mijn zonnebril was stuk gegaan en dat helpt toch echt al een heel stuk... vanmiddag maar even een nieuwe bij de drogist gehaald... beebje roert zich zo af en toe, heel gezellig
Blegh, heb ook een fikse keelontsteking achter de rug, kwam er helaas niet vanaf zonder antibiotica maarja... Sterkte ermee meis! En waar heb jij je angelsound gekocht als ik vragen mag??
Leentje en Aowyn, hele mooie echo meiden....! Ricmar is alles goed gekomen met de knaagdieren?? Hier trouwens ook cz, dus ik zal het enorme welkomstpakket verwelkomen, haha! Hier vandaag controle gehad... Alles prima...! Het was voor ons erg spannend, omdat dit de controle was waarbij het de vorige zwschap foute boel was... We hebben helemaal staan grienen samen van blijdschap toen we weer buiten stonden....! Mn bloeddruk was keurig 120-70 Ik heb aangegeven dat ik erg veel last heb van flauwtes, en ze zei dat dat komt omdat je bloeddruk dan ineens zakt heel snel, dat komt bij veel zwangere dames voor. Ik had daar bij Julian ook veel last van inderdaad... Verder gaf ze aan dat mn baarmoeder al erg goed op grootte was, twee vingers onder mn navel voelde ze hem... Ook heb ik haar gevraagd naar haar mening over de angelsounds, ze zei het volgende: het apparaat wat zij in de praktijk gebruiken kost ongeveer 600 euro, een thuis doppler vele malen minder, en is dus ook veel minder betrouwbaar. Ze zei dat het heel vervelend was wanneer ze in t weekend gebeld werden door meiden in paniek omdat die t hartje niet konden vinden.. Ik begreep wel wat ze bedoelde... Denk toch dat ik er een wil!
Zo hier heel brak maar mijn achtertuin is klaar! Mijn dag was tuineren - kraamvisite - tuineren. En nu zit ik en sta voorlopig niet meer op. Heb vandaag meerdere keren ukkie gevoeld, vooral onder het avond eten. Moest van giechelen, zo grappig gevoel de eerste plopjes in de eerste weken daarvan!
Hanna je hoor de dieren in veldhoven zijn geredm, maar we zijn als opvangen er nog druk mee, morgen moet ik naar Friesland daar zitten er nog een aantal voor ons , Fijn dat alles goed was bij de controle en balen van je bloeddruk maar beter te laag dan te hog
Hoi piepeloi!!! Graag klets ik een beetje met jullie mee want heb vandaag gehoord dat ik niet in december maar in november ben uitgerekend! (al scheelt het maar 1 dag hoor..hihi) Vandaag een heel mooi levendig beebje gezien en ben natuurlijk erg blij! Alleen mijn bloeddruk was aan de lage kant 100-45 dus zit nu flink aan de zoute drop!!! Zodra mijn scanner het weer doet zal ik de echofoto erop zetten. x
Ik zit nu lekker op de stoel en voel de baby constant! Hij vind onze muziek blijkbaar leuk! Dit is de eerste keer dat ik het kindje langer voel dan een paar keer, ik voel het nu al ong 15 min af en toe een plopje Geweldig!