November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ik hang ook voor de buis ncis kijke.. verveel me stierlijk:|

2. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ben van narigheid de was aan het opvouwen:S ik had nog wel zo een avondje vrij

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    verveel me ook echt

4. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Pfff loop de hele avond te dommelen. Al vanaf vanmiddag een zeurend gevoel onderin mijn buik/doos, zeer pijnlijke borsten en mijn onderrug hahah ik kom amper meer overeind!! LOL!!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier ook zwaar gevoel hoor... wat zeg ik... mijn buik voelde vandaag alsof ik in 1 dag 2 buiken had gekregen, qua gewicht... liep ik in het winkelcentrum echt mijn buik gewoon met mijn handen vasthouden...

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hier ook, en ben pas 35 weken, liep vanochtend naar bloemenstal, is 100 meter en leek wel een grindtegel in mijn buik onderin...pffff

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    ik kan t me heel goed voorstellen dat als je een zware zwangerschap hebt dat je soms echt uitschreeuwt dat je er helemaal klaar mee bent. Ik denk dat die dame zich alleen niet realiseert wat er allemaal voor gevaren aan te vroeg bevallen kleven als ze er daadwerkelijk ook bij roept dat ze hoopt dat het kindje al komt...Daar word ik een beetje simpel van....
    ik zit nu zelf in de termijn waarbij ze gewoon echt geboren mag worden (38 weken) en vind het sommige momenten ook echt loodzwaar... Dan wil ik niks liever dan dat ik haar gewoon lekker in m'n armen kan houden... niet dat ik de illusie heb dat ik dan weer goed kan slapen (nachtvoedingen, oh gosh wie verzint t...) maar dan gaat je lijf gewoon weer langzaamaan herstellen en ben je wel een heleboel kwalen kwijt gelijk, en heb je dat prachtige minimensje in een wiegje of ledikantje liggen.... Zucht... Kheb er echt zin in zeg....!

vanmorgen bij de vk vroeg mijn man nog of het waar is dat de meeste tweede bevallingen sneller gaan dan een eerste... Hij geloofde mij blijkbaar niet;) Ze vroeg toen hoe lang ik er bij de eerste over had gedaan, dus ik zei 17 uur, toen zei ze: dan kan je nu uitgaan van een uur of 8... En het persen was toen 50 minuten, en daarvan zei ze nu dan ongeveer 20 minuten.... Dat vond hij toch wel even slikken... Hij werkt nl in Eindhoven en dat is in de spits al gauw twee uur vanaf hier, en hij weet dat ik niet bij een eerste kramp ga bellen, simpelweg omdat ik dan nog niet weet of het het ECHTE werk is... Hij heeft me net wel vier keer laten beloven dat ik echt gelijk bel zodra ik maar vermoed dat t is begonnen... Zo lief om te zien hoe hij er nu ook steeds meer mee bezig is....:)
    Ik zei net op de bank: zo, dat doet zeer (ik ging verkeerd zitten) en hij gelijk: wat doet zeer? Waar? Echt zo lief... *smelt*

Degene hier die al twee keer (of meer) zijn bevallen, was het bij jullie een vlottere bevalling da de eerste? In mijn omgeving is dat bij de meesten wel zo het geval, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...

Hihi, mijn IPad rust op m'n buik en af en toe geeft ze er een duwtje tegen en dan komt hij even een stukje omhoog... :p

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    "pas" 35 weken noemt ze dat....! Dan kan het ook al hartstikke zwaar zijn hoor!!!

trouwens Pamsie heel veel beterschap... Wat een ellende zeg, blegh... Ik hoop dat je snel opknapt!

napoleon: die foto ziet er idd niet goed uit... Wat goed dat je terug bent gegaan en gelijk een mail hebt gestuurd..You go girl:cool:!

Cass: voor hetzelfde geld beval jij met 37 weken en ik met 42.... Het kan allemaal! Dan moet ik nu nog vier weken wachten en jij nog maar twee lol:D

9. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Naar bed naar bed zei Duimelot!

10. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Sjees ik duim voor je dat je lekker slaapt vannacht, dan ziet alles er morgen weer wat zonniger uit!!
    Bbmam: succes met het gesprek met je man... (of de brief of wat dan ook) ik hoop dat t overkomt...
    Katemans, btw: bol beneden las ik! Super....

Gristen padjes
    Haha, dat maakt de iPad van : trusten ladies.... !

11. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    slaap lekker allemaal.

12. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Eerst nog wat eten zei likkepot!;)

Ik lig al! Trusten meiden!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zooooo krijg hier ff paar flinke trappen van binnen zeg, hahaha...zo van...ik zit hier nog wel lekker mammie....

14. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ik wordt hier ook weer beurs geschopt..
    pas 35w klinkt nog zo kort haha je moet er nog maar 5 hoor meissie haha

maar als je 32w bent mag je gewoon niet hopen dat het kindje geboren gaat worden alle risico's die er bij komen kijken is gewoon te erg...

ik ben wel heel nieuwschierig hoe mijn kleine meisje eruit ziet,
    manlief net zo..die is op van de spanning die kan niet meer wachtn. maar ze zal voor de veiligheid toch nog even 2 weekjes moeten wachten voor ze echt mag komen...

manlief ging vanmiddag boodschappen doen. kwam die thuis sorry kon het niet laten hangen.. z'n schattig roze babypakje... haha gelukkig was hij de boodschappen niet vergeten...

nou ik ga ook mijn bedje opzoeken slaap lekker allemaal dames

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    haha bedoel meer dat mijn buik zo zwaar voelt ineens en pas 35 weken ben....

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zooo personeelsfeest gehad en was toppie. Erg leuk om weer onder de collega's te zijn en kreeg leuke reacties ook. Heb net wat gedronken en check ff mijn mails en dan poging om te slapen.. Ukkie was wel enorm druk door de feest herrie dus hopelijk is hij nu ook KO ;)

MvT ja normaal wel. Meer last van als ik in de avond ff ga tukken dat ik in bed niet meer goed kan.

Napoleon strakke plannen idd!

Moontjemoon arghhhhhh *schopt jouw man onder zijn kont*

Sjees knuffel terug meissie!!

Barbamam als je het zelf gehad heb dan zou het geen gevaar moeten zijn. Maar als je het heel mild hebt gehad.... dan weet ik het niet. Je kunt dacht ik jouw bloed op testen voor antistoffen maar weet het niet precies hoe en wat en hoe lang de uitslagen duren.

Salcia ik had ook Antagel bij mijn eerste en was wonder spul, hopelijk voor jou ook!

Hanna hahahaha we hadden dat de eerste keer met intake vk. Mijn man gaf aan dat hij liefst wou dat ik in het zkh beviel waarop de vk antwoorde tja als jij zelf niet eerst het kind opvangt :p toen keek hij mij aan LOL. Bij de sept mama's van iedereen die een 2e heeft gehad erna zijn allemaal turbo bevallingen geweest. Dus zeggen er meer daar dat ik een half uur over doe, nou hoop het niet, die tijd heeft hubbie nodig om thuis te komen, mocht het overdag gebeuren! Doe maar gewoon weer 5 uurtjes of zo :p en dan lekker in mijn eigen huis! Maar idd uitzonderingen. Ik ga nu vanuit ipv 12u dat het 8u duurt en ik beeld me de pijn van de snelle bevalling nu ook in, dan valt het maar mee ;) maar goed dat vind ik dus nu spannend. Ik weet wat ik kan verwachten maar HOE zal het gaan. Stel maar voor dat hij net brede is en dus niet tussendoor past? of een sterrekijker is? Dat kan natuurlijk ook en de bevalling kan drm ook langer duren dan bij de eerste. ben erg benieuwd!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    morgen ook controle weer. en bijna 37 weken ieks! dan mag ik thuis bevallen woooooohoooooo!!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ohja en sinds vanaaf steken in mijn linker lies gebied. Ingedaald is hij al dus dat is het niet, spannend :) vanaf nu alert zijn op elke steek en doen

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Aowyn, heb het na het eten ingenomen....superspul....hele avond geen maagzuur sinds weken..heerlijk!! Zo nog een beetje voor het slapen gaan..en dan slaap ik hopelijk 4 uurtjes aan een stuk

spannend die steken!! Heb ze ook af en toe en bij mij ook ingedaald maar neem aan dat het bij mij nog niks is.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nachtbreker hier :( werd wakker en ondanks erg moe kan ik niet slapen. Verhuisd naar beneden eb heb nu maagzuur en harde buiken. Wil graag weer slapen ben zoooo moe

Deel Deze Pagina