komt wel goed meisje!! Je bent de 37 weken voorbij, dus 'voldragen' is de kleine sowieso! Misschien komen die harde buiken juist van de galstenen?? is dat niet mogelijk??
Hier alles nog rustig, dus ik ga het vandaag ook niet worden! Wel een hoop gerommel lees ik bij iedereen, dus misschien toch nog babynieuws vandaag?!
harde buiken kunnen ook zijn door ligging van beebje zelf, ons beebje draait nogal eens en dan heb ik een heel etmaal harde buik als je goedv oelt voel je rug ribjes...dus dat kan ooknog alcohol en man...tjablijven kleine kids zo nu en dan, maar niet over nagedacht...mocht zo zijn dat ie teveel op heeft zal ik een van de buren moeten optrommlen maar gelukkig blijft het bij 1/2 biertjes,of hij dat bewust doet ivm eventueel bevalling...als zo is zijn de wonderen wereld nog niet uit dus @mommie of2.....hoop dat jullie mannetje snel zijn temp vasthoudt en je lekker naar huis kan, wel goed dat ze jullie hebben gehouden in zh hier redelijke nacht......mega dorst vanochtend..... vandaag relaxdagje...gelukkig want bengel kan wel wat relax en antidruk gebruiken. heeft ook niet zo goed geslapen door halloweenfeest van bso...hij was erg onder de indruk en vond best eng allemaal
dit had ik gisteravond dus precies hetzelfde was zo boos op hem,en de slaapkamer stonk naar alcohol(ok ik heb nu wel een meganeus maar toch) hij ging in bed liggen valt direct in slaap en begint me toch een snurkorkest weg te geven,heb hem echt hardop vervloekt,in zijn neus geknepen,op zijn hoofd gemept,op zijn andere zij geduwd......en toen ben ik maar naar beneden gegaan!
goedemorgen! Hier alles goed, heb alleen t gevoel dat ik steeds als ik ging verliggen in bed of nu als ik ga zitten dat ik een klein beetje vocht verlies,maar ja t kan net zo goed slijm zijn oid.....t voelt in ieder geval steeds of er iets uitloopt. Ga voor de zekerheid maar even vragen aan de HA volgende week of ik niet een schimmeltje heb oid,heb wel geen jeuk maar wel soms veel slijm,sorry voor ranzig verhaaltje zo op de vroege zondagochtend. we gaan zo even naar t tuincentrum toe,een nieuwe potten halen voor de planten in de vensterbank,die mogen wel wat ruimer.
Zelf ook niet bij alcohol stilgestaan. Mijn man lust in het weekend vaak een paar glazen wijn. Heb ik net ter zake gebracht en hij besefte het ook en gaf mij gelijk. Grapte wel mee dat tje dan moet ik ook grote offers maken lol de mafkees. Maar wel blij dat hij het zo sportief opvatte. Want thuis kan hij tandjes poetsen, maar als ik toch naar het zkh moet, ja dan een probleem
@sjees...afscheding kan vanaf nu wel meer worden, zo lang je geen jeuk hebt, branderig gevoel of pijn hoort het erbij. zo lang het plakkerig, beetje zoutig ruikt blijft is afscheidng, vrwater ruikt niet tot zoet en voelt als water. ik doe inlegkruisje in om te checken want loopt er af en toe uit en dan wil zeker weten wat het is.....
snurkende mannen zijn haast niet wakker te krijgen...ik vlucht ook altijd maar nu ben ik het die snurkt. de mannen slapen nu in 1 bed enik slaap op bengel zijn kamer. niemand last zo
Almika bij mijn eerste lekte ik blijkbaar een tijdje vruchtwater, maar omdat mijn urine licht was ik kon met een onderbroek test ook geen onderscheid vinden en kwa geur ook niet. Pas op het eind kwamen we erachter per toeval in het zkh. Nu merk ik wel een verschil gelukkig, mijn urine is niet zo licht meer. Trouwens Sunny die in de buiktopic vooral meedeed is met 36w1 bevallen van een knulletje, liggen nog even in het zkh maar verder alles goed!
Vandaag 37 weken! Van mij mag het nu beginnen Maar het is nog allemaal zo rustig dat het nog wel even gaat duren denk ik. Vanochtend wel het bed op klossen gezet...best hoog!
nog geen babynieuws vandaag? tsss Hier een goede nacht gehad, Lieze was 's avonds wel onrustig maar ze heeft verder op de voedermomenten na, goed geslapen. Jammer alleen dat Femke zo ontzettend vroeg wakker was :S terwijl die normaal best lang kan slapen. De kraamhulp was een uur te vroeg was vergeten van de wintertijd.