November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @aowyn.iddkan verwarrend zijn en niet te onderscheiden dus ik bestudeer regelamatig mijn inlegkruis als ik weer veel ben verloren

het is elkedag spannend wie weer babynieuws brengt dus zal zeker veel spieken hier

2. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Hoi Meiden

Las net het bericht van Farah, Jeetje wat vreselijk zeg !!\Moest er gewoon van huilen !!

Hier alles nog vrij rustig, vreselijk veel last van maagzuur, en vocht vast houden ( noem mezelf nu zwelgje....)

Af en toe harde buiken en steken onder in de truus, maar verderhelaas nog niks.... ben er wel echt aan toe nu hoor !!!

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier vk gebeld fff lekker gehuild bij der mijn ei kwijt heerlijk. Moest van der douchen maar moest echt op krukje zitten rug doet z'n zeer ze denkt aan flike voorweeen dus nu op bed zien of het doorzet en tijd bij houden.. Ben zelf ook bang daat het gewoon voorweeen zijn helaas.

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo potjes gehaald,wel gezellig moet ik zeggen alles is al in kerstsfeer.

almika,heb ook even een inlegkruisje ingedaan,ik heb helaas al 3 schimmelinfecties gehad en daar had ik idd dan ook een wat schrijnend/jeukend gevoel bij,maar nu niet,de reden dat ik twijfel is alleen dat het af en toe(ja sorry,tis ranzig) wat geelegi klodders heb ipv kleurloos.

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

MvC,ach lieverd wat balen dat je er even zo doorzit,idd maar even lekker op een kruk onder de warme douche en daarna met wat kruiken/hittepitten het bed in,knuffel

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @mvc....miedgrote knuffel...hoop voor jedat doorzet dit is ook niks,je weet dat je molletje mag nemen dat helpt zowiezo iets

7. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Dank je wel! Nee ze komen niet op 11 november, wat ik wel raar vind. Juist in Zuid Holland doen ze toch juist aan Sint Maarten? Een aantal buurtbewoners hebben de Halloween tocht georganiseerd en dat is nu denk zo een 3 jaar lang zo. En sommige bewoners leven zich echt uit, woningen worden versierd net als in Amerika. Ontzettend leuk vind ik dat en ook dadelijk met ons kleintje te doen :).
    Ik kom uit Brabant en daar doen ze juist weer aan drie koningen.

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Lara: neem rustig je tijd. Ik vind het knap van je dat je nog ff hebt gereageerd hier. Dikke knuffel
    Ook voor andere die het moeilijk hebben en slecht slapen dikke knuffel!
    @Napoleon: zag het op FB zo schattig!!!
    @Beertje: ben benieuwd hoe de gipsafdruk is geworden :)

Hoe gaat het met mommieof2? Iemand nog iets van haar gehoord?

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Sjees: hadden ze bij de tuincentrum ook gezellig ingericht in de kerstsfeer?
    Was laatst bij de intratuin en ik kreeg gelijk zin om thuis ook te versieren hahahh

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja hier ben ik hoor!
    Alles rustig nog.

Ben ook benieuwd hoe het met mommieof2 en haar kleintje is...

Ga nu even dutje doen!

11. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Poeh, sinds vrijdag niet meer bijgelezen en het eerste wat ik tegenkom is een bericht van Lara. :( Ik schiet meteen vol....

Lieve Lara, wat dapper van je om iets te posten en de bevallen meiden te feliciteren. Ik wens jou en je man en familie alle kracht toe bij het verwerken van jullie grote verlies. R.avi zal altijd een sterretje blijven die in jullie harten schijnt....

12. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand op welke pagina de meest up-to-date lijst staat? Geloof dat ik nog een bevalling gemist heb......

Hier beetje gaar. Gisteren visite gehad en zelfop verjaardagsvisite geweest tot vrij laat. Vanochtend flinke wandeling gemaakt met man en dochter en nu gaarbop de bank. Heb flinke harde buiken nog steeds, maar verder geen signalen. Geloof dat het ook nog niks is ingedaald, maar goed, ik ben ook nog geen 37 weken.

Hoe gaat het verder met iedereen? Zijn er nu nog bevallingen gaande?

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook weer! Feestje was gezellig en het verbaasde veel mensen dat de hoogzwangere van de party het feestje sloot:p Waren half 4 thuis. Ofjah thuis.... Waren met nog een stel erheen gegaan en had aangeboden om te rijden aangezien ik toch niet mag drinken. Meisje heeft zelf ook maar 2 wijntjes gehad, ze durfde niet meer omdat ze bang was dat ik weeën zou krijgen en niet meer kon rijden, die heeft me scherp in de gaten gehouden de hele avond:D Onze vriendjes kennen elkaar al van jongs af aan en wij zijn ook altijd degene die moeite moeten doen om ze mee naar huis te krijgen terwijl vriendjes van andere zo met hun vriendinnen meegaan. Toen ik zei schat ik ben moe, zullen we naar huis gaan, zei meneer: Ja is goed dan drinken we ons nog ene bij J. Hahah, dus die meid keek me al aan van blijf maar bij ons slapen:p Moet zeggen dat ik heeerlijk geslapen heb!

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ja op 192 staat de lijst:D:D

meld me ook weer ff
    heb vreselijk geslapen viel eindelijk 5uur nieuwe tijd in slaap en moest vanmorgen weg dus kon ook niet uitslapen helaas...

maar we zijn er nog steeds nog steeds erg weeig maar zit totaal geen regel in... harde buiken ook nonstop wordt het echt zat

mvc hopelijk zet het door dit is ook niks

mijn man was gisteren ook aan het bier.. en die kon niet slapen maar hij bedacht zich vanmorgen wel dat hij het moest proberen zodat de alcohol er uit ging maar ook dat als ik moest bevallen hij niet meer kon slapen hahaha:D

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga me eens even douchen. Gisteren mijn haren flink getoupeerd en ik heb al heel dik en lang haar dus ik denk dat ik daar wel even plezier mee heb. Liefste ging ik in bad maar vind dat zo irritant haren wassen.

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even een leuke buikfoto:p Mijn buik lijkt op de foto veel dikker als in het echt:S

Bekijk bijlage 194780

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hihih leuk!!

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @tetta, leuke foto!!!

@MVC knuf!!

hier de hele dag al last van mn onderrug...... ws verkeerd gelegen.... maar goed, ga weer op de bank liggen, was benieuwd of er nog beeb nieuws was!!

19. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Tijd voor een middagdutje!

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve Lara; je kent me niet, maar jullie verhaal is via Almika en Salcia bij het 35+ topic terecht gekomen. Alle meiden daar, inclusief ikzelf leven enorm met jullie mee. Ik ben diep geraakt door jullie enorme verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte bij het afscheid van Ravi. Liefs

Deel Deze Pagina