Tetta wat een leuke foto!! Elke dag een baby kan ook niet want dan zijn we te vroeg klaar, hahaha. hier rare onderbuik, menstruatieachtig maar dan heftiger en veel harde buiken en druk onder
truuske,dank je voor de updates! Hopelijk gaat t snel helemaal goed met het kleine mannetje! nou hier helaas nog steeds last van maagzuur en dat ondanks de antagel enz...werkt voor geen meter,en lijkt alleen maar erger te worden de maagpijn,voel het tussen mijn scouderbladen en aan de voorkant op mijn maag echt steken,super balen. Mvc,fijn dat je beetje hebt kunnen uitrusten en ik hoop echt voor je dat je vannacht een beetje lekker zal kunnen slapen
Barbamam, wil je iets van een sieraad? Of een mooie foto van de baby op canvas? Champagneontbijtje laten bezorgen *denkt nog even na* Mommie, is al goed hoor haha! O wat lekker, ik lees pannenkoeken en krijg spontaan trek! Morgen controle, hopelijk de laatste! Vrijdagmiddag bellen wanneer de KS daadwerkelijk plaatsvind #zenuwachtig
Barbamam, en een lief kaartje uit naam van jou en de kleine met een mooie tekst waarin je beschrijft hoe blij je met hem bent? Vaak zijn het dat soort kleine dingetjes die meer doen dan een "groot" iets. Jaa spannend he dames! Maar daarover maak ik op zp niets bekend, alleen op onze privehyves!
Deze? nou je kan een hele tijd verweekt zijn en ook nog eens met een paar cm ontsluiting rondlopen, vooral als het niet jouw eerste is. Dus zeg niet meteen wat. Maar ik was zelf heel benieuwd haha. Ik weet dat ik een vingertop/ronde opening hebt van mijn zwangerschappen. Was benieuwd of ik al verweekt was
Barbamam, denk dat er in het algemeen is gereageerd om de bevallingsverhalen gewoon te posten.... denk niet dat er bewust niet op gereageerd is.. misschien een mooie foto van jou en je kleintje... ken je niemand die mooie foto's kan maken??? en dan idd op canvas! ga lekker weer op de bank liggen, was benieuwd of er nog beeb nieuws was....
Kerstspullen dochtertje lief heeft een paar ballen te pakken gehad paar weken geleden >< dus nieuwe ballen nodig straks. Idd langs de Intratuin tetta ik rol de hoeslakens ook altijd op in een bal hahaha MvC weer afgezakt jammer Mommie heel goed aangepakt! Ik vind het ook niet gek dat als ze KV erin gooien dat hj geen BV meer wou op dat moment! Ik hoop dat julleigauw lekekr naar huis mogen meid!!! knuffs! Barbamam vooral harde buiken en maagzuur en laatste loodjes geklaag hier en dan ook het meevoelen met Lara1. Voor de rest niks bijzonders dacht ik zo? Mommie was de laatste die beviel en vandaag dus niemand haha. hmmm kado... een lekker luchtje? of een baby romper met iets over papa erop? of een leuke foto van hun 2tjes uitprinten op canvas? Salcia was zij al ingedaald? Sjees bij mijn eerste ook op de aller eind geen hulp meer gehad aan antagel was jouw kleine al vibi?? Ik heb sinds hij vibi is een stuk minder last van Ik kan niet wachten totdat ik met buddy nieuws mag komen he Truuske? Moet alleen zorgen dat ik niet dezelfde dag beval, dus ik doe mijn best Maar mobiel zal naast mij liggen!
nog geen babies? Achjah is zondag he, vrije dag laten we maar zeggen lig al lekker in mijn nest. Kwaad naar bed gegaan, vriend is lastig pfff. Had 2 vrienden hier vanmiddag hebben film gekeken en heeft ze net even naar huis gebracht. Komt terug en begint over alles te zeuren. Over wat ik op had staan en of dat af mocht en dat het massagekussen dat ik in me rug had liggen teveel lawaai maakte. Begint ie ook nog met me tas te gooien pfffff, ben boos weggelopen!
ik had manlief bij de eerste een kraammand cadeau gedaan, hij was nl erg bang dat hij tijdens de bevalling op een zijspoor zou staan, maar daar had ik vanalles in gedaan. Oa een boekje over dochters, die is er ook over zonen. Was een erg leuk boekje.
Vandaag af en toe tussen de visite en spelen met de kids bij gelezen, maar weer eens weinig blijven hangen. Morgen weer een gewone dag, dus weer met regelmaat tijd voor mijn laptop Heb het idee dat ik weleens ergens langs op lees, mijn excuses ervoor als ik niet reageer... Meiden met lange (vooral wakkere nachten), hoop op een goede nachtrust voor jullie!! Daar knap je van op (tenminste ik wel merk ik uit ervaring)
even kort berichtje van mijn kant ik heb drukke maar wel leuke dagen gehad gister was er een halloweenfeest hier in de buurt voor me nichtjes vandaag de commode verder ingeruimd en me tas voor het ziekenhuis verder klaargemaakt. de kleine heeft nu al zo veel kleertjes tot en met dat ze een half jaar is haha morgen weer een dagje met mijn mannetje en woensdag weer groei-echo ik ben benieuwd of er morgen weer iemand bevalt. truste voor straks allemaal, ik meld me morgen weer en dan weer een wat langer berichtje dan dit
Mijn BFF is van overtuig dat ik morgen beval, met Halloween LOL ik denk van niet.. niet eerder dan week 39 wat vrijdag is