November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

nou heb net omeprazol gekregen voor de maag,moet echt helpen zegt ze,en moet t 15 dagen gebruiken,ik ben benieuwd!
    Heb net de eerste genomen dus hopelijk merk ik morgen al verschil

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Meld zich!

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

sjees: ik hoop dat het helpt!succes
    mvc: Succes meid!
    Aowyn: slaap lekker meid!
    Nikki: lekker dat je meiden thuis zijn! Geniet ervan..
    Juf: vervelend dat je mannetje krampjes heeft..

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo tukkie gelukt!

Sjees ok, ben benieuwd! Maar ik hoop niet da itk het 15 dgn moet slikken ;)

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    nog geen babynieuws???

flink druk bengeltje in buik nu,maar ook gelijk staat ie op ontploffen...ppfff:xniet prettig

vriendin komt zo met haar dochtertje van 3 mnd...kan ik weer even lekker maken.....

ga de boelaan kant trekken, tot later

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Meld mij ook

Er word weer genoeg gerommeld hier.

Ik had voor de verandering ook een onrustige nacht met krampen en harde buiken en ook een aantal keer dat mijn rug helemaal strak trok en wat ik ook deed, niks verlichte het totdat het vanzelf weer weg trok. Nu een beetje spierpijn gevoel in mijn onderrug, waren dit rug weeën?
    Vanochtend ook bij de VK geweest, kleine ligt echt maximaal ingedaald dus het kon zomaar beginnen maar ze zij dat het ook nog wel ff kon gaan duren gezien mijn mooie Bloeddruk en hoeveelheid vruchtwater dus daar had ik weer helemaal niks aan. Verder wel alles goed dus mag niet klagen . Hier trouwens dus ook die heuvel en ver, ver naar achteren het zachte van de BM mond?? Voel iig geen openingen of zo, weet ook niet waar ik die zou moeten vinden.

@MVC: Succes en hopelijk is alles goed met de kleine.

@Hermiek: Hopelijk is het geen vergiftiging maar gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden.

Verder ben ik het weer kwijt. Ik ga verder met huishoud dingen voor de verandering en dan vanavond weer naar Yoga, heb er zin in. Vorige week waren we nog maar met z'n 6en van de 12 dus ben benieuwd hoeveel er vanavond zullen zijn.

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    MvC, sterkte met CTG!

Hier gisteren middag, avond en nu weer hoofdpijn. Wordt er een beetje moe van. Echt vervelend, omdat ik nog veel wil doen, maar hierdoor niet echt de energie heb.

Zoontje vanochtend nar school gebracht en vanmiddag voor een boterham opgehaald. Ligt nu met 39 graden koorts op de bank.

8. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Sjees ik hoop dat het werkt!

Mvc heel veel succes!

Mn moeder is nu bezig met de gordijnen en ik moet van haar een uurtje gaan slapen ;) Nouja ook wel lekker eigenlijk.
    Vanavond waarschijnlijk voor de laatste keer zwangerschapszwemmen :)

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    lig lekker in bad met mijn telefoon, dus dit bericht zal straks nog wel een keer verschijnen:p pijn in mijn rug is er wel van weggetrokken maar ik krijg nu ineens een hele erge inzinking pff. Wil niet slapen moet/wil nog veel te veel dingen doen. Venkelthee schijnt inderdaad goed te helpen tegen krampjes, is iets wat in mijn familie veel gebruikt is daartegen. @weke baarmoedermond: volgens mij zit iedereen ineens met hun vingers in hun doos te wroeten als ik dit zo lees haha:d

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij geven Lieze nu infacol, maar ze heeft net de eerste dosis gehad dus of het werkt kan ik nog niet zeggen. Je hebt ook cinababy maar daar heb ik niet veel verschil mee gemerkt, behalve dat ze even rustig zijn omdat het een lekker smaakje heeft ;).
    Een kruikje bij het buikje wil ook nog wel verlichting geven.

en er zijn mensen die zweren bij abc dophilus, moet je maar ff op googlen. Je kan het bij aptroot kopen in de stad.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn bloeddruk was ook al die tijd nog 110/75 en ik had echt veel vruchtwater, toch begon het ;). (maar dat zal met de placenta te maken hebben gehad ;))

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat een gerommel allemaal meiden, hopelijk gaat het allemaal snel doorzetten of iig dat je wel goede nachtrust krijgt nog ;)

Hermiek, ik ben benieuwd wat er uit je ctg van vandaag komt en wanneer ze je beebje ter wereld gaan helpen. Hopelijk blijft je vergiftiging binnen de perken.

Hier vandaag weer de huisarts gebeld, mijn eigen is weer terug hahaha. Maar goed, wij hebben spruw, joepie... dus mag ik dactarin gaan smeren en lieze zal wel iets van nystatine krijgen.

13. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai,

Ik kom me ook even weer melden. Gisteravond ook met brandend maagzuur op de bank gezeten. Kon er niet van slapen. Uur of 1 toch maar in bed gaan liggen na een beker lauwwarme melk. Blegh....niks an!

Gele vla wil ook nog weleens helpen trouwens tegen brandend maagzuur!

Ik zal even een beetje teruglezen.

14. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik heb heel veel jeuk.. Iemand een idee wat dat is? Voornamelijk in mijn hals/nek... Geen uitslag ofzo...

Om 20 uur liggingsecho en dan meten ze de kleine ook meteen.. Ben benieuwd :)

15. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mommieof2 en Ricmar, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

16. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    kom ff verslag zetten ga later bij lezen ga zo eerst plat.
    Maar goed voelde stuk minder leven dus na zh voor ctg hoorde hem bewegen maar voelde het niet tot halvewegenctg meneer ging draaien rug lings ipv rechts en jaaa hoor daar was hij weer wel stuk lager.
    ctg was goed toen nog echo het was nogsteeds een jongen haha en vruchtwater voldoende en kwa groei gemiddeld dus heel netjes. De gyn zei dat het een druktemaker was en hij zich goed kon voorstellen dat ik ongerust was maar goed kwam door de ligging.
    Hij ligt al heeel diep vk kon hoofdje bijna niet voelen echt bij zijn kin zegmaar dus ligt nu vibi. Gyn heeft eef gevoeld bmm zogoed als verstreken endus ontsluiting is bij 2de altijd maar goed dat wil niks zeggen maar dan weet ik waar die weeen van kwamen en dalen en bmm verstrijken.
    Dus verder alles goed hier had 3 ligte hardebuiken tijdens ctg.
    wel raar bij vk bloeddruk135/60 in zh bij de gyn (wel elektrische) 120/78 wat een verschil.

17. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

kijk dames hier is mijn gipsbuik;)

18. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tetta, leuke buikfoto!

Napoleon, hoe gaat het met Lieze en de krampjes?

Las nog meer over krampjes, werkt venkelthee hier ook niet tegen? Je kan het zelf drinken als je bv geeft of wat door de kv doen. Hier heb je van die korreltjes die ze vanaf het begin mogen hebben, is in nederland vast ook wel....

19. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het allemaal goed is! Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakte! En die bloeddruk kan heel goed hoor. Als je bijvoorbeeld net binnenkomt en je hebt stukje gelopen, gehaast of wat dan ook, kan het wat hoger zijn dan later. Zo had ik een tijd terug bij binnenkomst 120/68 en later na een beetje rust 92/56, iets wat meer in mijn richting zit.......

20. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beertje, leuk die gipsbuik! Wat ga je er verder mee doen?

Deel Deze Pagina