November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Aowyn is naar het ZH voor CTG ivm minder leven voelen.

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Aowyn sterkte, ik hoop dat alles goed is!

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    aowyn sterkte we losse elkaar zo wel af hoop dat alles goed is!

4. Beertje13

Verven of met mozaik, ik twijfel! Maar het komt te hangen in onze slaapkamer;)

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik mozaik doen! Vind ik persoonlijk veel mooier.

Aowyn hopelijk is alles goed.

Zo even naar de stad fietsen. Moet nog een voedingsbeha hebben en zwitsalspulletjes. Frisse lucht zal me denk ik ook wel even goed doen.
    Ook maar even langs de Wibra, hoorde dat ze daar een leuke muursticker hebben dus eens kijken of dat wat is voor op het kamertje.
    Welke winkel is trouwens het goedkoopste in Zwitsal? Hier ligt een Kruidvat, Trekpleister, Etos en DA.

6. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    veel zkhsbezoeken baby's rustig blijven bewegen graag

aowyn suc6 hopelijk niks aan de hand...

hier beeb ook wel rustiger maar ik ben vrij druk...
    had om 10 uur huis al aan de kant... maar daarna ook kapot..
    manlief heeft me om 11uur bed in gestuu lekker tot half 2 geslapen voel me nu wel meer mens gelukkig...

beebjes waar blijven jullie nou????

7. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @truuske: spannend zeg nu is het aftellen
    @Hermieke: spannend en succes

@Barbaman: ik heb eveneens je verhaal gelezen. Het is mij gewoon ontschoten om erop te reageren. Gelukkig dat alles goed gaat met Luuk. Hoe gaat het met je oudste? Alweer een beetje opgeknapt? Beterschap!

@MvT: lol

@Hanna: Balen dat je een slechte nacht hebt gehad. Gelukkig heb je veel hulp aan je kraamzorg en stuurt je je terug naar bed. Hoe gaat het met Julian nu?
    Lief van je! Als je het te druk hebt moet je het ook zeggen hoor. Geen probleem! Kan mij ook voorstellen dat je nu lekker van je Rosalie wil genieten.
    @MvC: wat fijn dat de ctg goed was :)
    @Beertje: leuk die gipsbuik! Ga je hem nog schilderen of hang je hem ergens op?

Krijg wel erg trek in de mac als ik al die verhalen lees :p. Misschien manlief even een berichtje sturen of hij vanavond mac wil meenemen ;)

Lees veel verhalen over gerommel in de buik. Hopelijk zet het door!

@Aowyn: sterkte. hopelijk is alles goed met de kleine en heeft je BBF misschien toch gelijk dat je strakkies je kleine in je armen hebt ;)

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik ga even de ramen zemen en dan lekker een dutje doen. Ben echt kapot. Vannacht weer 3 keer eruit geweest om te plassen :(. Ik heb vandaag ook harde buiken. Ze zijn niet pijnlijk maar toch wel vervelend.

En ben vandaag precies 38 weken Jeeee!!

9. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    damn, de tweede! Hoop dat jou mannetje zich net zo voorbeeldig gedraagt als zn voorbeeld van vanmorgen!;)

hier nog alles rustig, wel nog steeds last van mn rug, denk dat ik vanaaf lekker weer in bad ga liggen.....

10. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Aowijn heeft veel sterkte..hopelijk is alles goed.

Hier vanmorgen naar de gyn geweest. Had een vreselijke nacht gehad, blijkt dat ik een buikgriepvirus heb. Heb nu ook vreselijke buikpijn.
    Verder was met de baby alles goed en ligt hij vast in het bekken. Maarja me bloeddruk was hoog doordat ik 2 keer gespuugd had dus moest ik een plastest doen. Nou na 1,5 uur nog niks, hebben ze bloeddruk gemeten en die was weer goed. Toen mocht ik toch gaan. Dus nu lekker rustig aan doen..

11. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aowyn, hopelijk alles goed meid!!!

12. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Heel herkenbaar! Ik had ook dat ik de kleine man niet voelde terwijl hij wel aan t bewegen was. Ik vind dat zo raar... je hebt echt het idee dat je buik volledig vol zit en dat je alles wel zult voelen: niet dus! Nu is mijn kleintje sowieso vrij rustig en als hij zich dan ook nog eens zo gaat 'verstoppen' dan lijkt het helemaal of ie niets meer doet.
    Fijn dat het verder wel allemaal goed was bij de controle!

Andere dames met controles: succes, hopelijk is het bij jullie ook een beepje dat verstoppertje speelt!

Hier net lekker aan de appeltaart geweest, die ik met dochter vanochtend gebakken had... hmmmm erg geslaagd!

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ayowin, succes met de ctg! Hopelijk ook niets aan de hand.

14. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Aowyn hopelijk is alles goed! Succes!

Over goedkope zwitsal producten: Bij de winkel op=op is het 3 producten voor maar 5 euro! Daar heb ik even flink ingeslagen:p

Hier gaat alles goed, Het is steeds maar weer afwachten en afwachten..
    Donderdag is voor ons een spannende dag, dan krijgt Demi een MRI scan om te kijken wat hij van zijn hersenbloedinkje heeft overgehouden en horen we meer over zijn eventuele open ductus.
    Zoals het nu lijkt, dachten ze dat hij uit zichzelf was dichtgegroeid! Dat is bijna onmogelijk zeiden de doktoren! Ben dus benieuwd wat de doktoren zeggen, anders is het helemaal een wonderkind:D

15. Beertje13

Spannend meid!

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

leentjuh,spannend voor jullie dus donderdag! wat een top winkel is die op=op he? hij zit sinds een maandje ook bij ons en heb er al heel wat vandaan.

aowyn,succes

heb nu de pan met hutspotzooi opstaan,zo makkelijk,gooi t in een pan en klaar!
    Heb vanmiddag nog even kunnen slapen,heb wel t idee dat ik iets minder pijn heb,maar nog steeds te veel om te ontspannen.
    vanavond ga ik proberen voor de laatste keer te zingen,die avonden worden me nu iets te zwaar,denk niet dat ik heel de avond blijf maar wil wel even dag zeggen tegen iedereen.

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @leentje, ik hoop dat op positief nieuws voor demi.

@aowyn, ik hoop dat alles goed is met de kleine!

Ik ben hier super moe, ga denk ik maar even een uurtje liggen. Vanavond eten we bij mn ouders dus ik hoef niet te koken, is af en toe heerlijk, gewoon aanschuiven en klaar!

18. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Aowyn heeft 45 min aan de CTG gelegen, en in de laatste 20 min kreeg ze pijnlijke harde buiken. Ze moest ze echt wegzuchten en wilde van het bed af, herkenning van bij haar dochter. Was ook duidelijk zichtbaar op de CTG te zien. Beeb bewoog ook niet veel en hartslagje was heel stabiel.
    Daarna een echo, en die was goed. Inwendig onderzoek gehad en met hoesten geen verlies van vruchtwater . Nog niet volledig verweekt maar wel al 2 cm in the pocket! Dus het kan zijn dat dit al een beginnetje is!!!!

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    jeetje spannend!!! Aowyn hoop dat t doorzet!! Hahaha BFF's hebben vaker gelijk!!

20. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Leentje: spannend zeg donderdag. Zal duimen voor jullie! Hoop dat t positief is

Spannend aowyn, zou het toch zo zijn of 1-11-2011 is ook n mooie datum;)

Deel Deze Pagina