Aowyn spannend! Hebben jullie dat ook? Soms is mijn buik zo strak net als bij een harde buik.. Het goed geen pijn. Maar voelt raar.. Is dat de baarmoeder?
Aowyn, ik duim voor je dat het gaat doorzetten. inderdaad is 1-11-2011 ook een mooie datum. Hier nog steeds lichte hoofdpijn. Heb er even over gedacht om te bellen. Hele dikke voeten en handen. steeds harde buik en hoofdpijn, maar kijk het even aan tot morgen. Vanavond vroeg naar bed.
ik heb dit verhaal gemist geloof ik,zal precies in periode zijn geweest van gecrashte laptop,maar das ff schrikken geweest zeg. zo aan je onderschrift te zien doet hij het goed maar met hersenbloedinkje moeten ze idd maar veel en goed controleren niks is onmogelijk overigens en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
@tetta...bij plus supermarkt is nu 2+1 gratris van dezwitsal @mvc...gelukkig is alles goed @aowyn....ook voor jou kan heel goed zijn dat beebje verstoppertje speelt oooo erruuuggg ben de rest weervergeten
@aowyn......hmmmklintals de start.goodluck hoopdat doorzet @beertje...hou goed in de gaten en wacht niet te lang, hoofdpijn kan ook door hoge bloeddruk komen en das niet zo goed dus misschien maar gewoon vk bellen. wie heeft er ookzolast van vreetbuien....niet normaal aan 1 boterham heb ik niet genoeg....zijn er uiteindelijk 4/5
leentje dat wordt zeker spannend.. ik ga duimen op goeie resultaten en een wonderkind heb 2 duimen dus komt goed aowyn wat maak je ons nou stiekem al 2cm zet hem op meid hopelijk zet het door met hoofdpijn zou ik toch ff vk bellen ja.. hier de hele dag al harde buiken.... af en toe een paar schoppen.... en vervelende weeen maar zoals gewoonlijks is de regelmaat ver te zoeken.. had er net 1 in de winkel...net nu je ff snel alleen boodschappen gaat doen...sta je dan haha....oud vrouwtje vroeg of ik ff op der rollator wou zitten haha de schat.. zo zie je maar weer er zijn nog goeie mensen op de wereld
Zo vandaag in de stad 3 voedingsbeha's gescoord voor 30 euro Hunkemoller en Livera hadden mijn maat niet, ging maar tot 75E en moest 75F hebben. Bij V&D gingen ze tot 90E dus heb gefoeteld en 85E gepakt, die zitten wel goed. Waren 15 euro per stuk en toen ik stond te passen werd er ook nog omgeroepen dat het 3 halen 2 betalen was. Lekkere meevaller dus, 3 verschillende modelletjes gepakt dus straks maar kijken wat me op dat moment het beste zit. Zwitsalspulletjes bij de trekpleister gehaald, had geen zijn om te gaan vergelijken en die is volgens mij sowieso met de meeste dingen goedkoper dan kruidvat en DA. Heb nu - zeepvrije wasgel - shampoo - rijke olie - talkpoeder - tube op het wangetje - pot zachte crème Voor de billetjes moet ik nog even kijken wat fijner is, heb wat proefmonsters Sudocreme en Bepanthen maar de meesten schijnen Bepanthen fijner te vinden. Zijn er nog producten van de Zwitsal die jullie kunne aanraden om nog in huis te halen?
Tetta, bij mijn dochter werkt sudocreme veel beter dan bepanthen tegen luieruitslag. Bepanthen is wel lekker vet, ook fijn tegen droogte. Verder heb je volgens mij alles wel. Ben zelf niet zo'n fan van Zwitsal, vind het te sterk ruiken. Ik heb alles van Weleda, dat vind ik heerlijk!
Ik vind de Zwitsal juist heerlijk ruiken, maar denk dat ik als het op is toch wel overstap naar iets anders. Hier bij de Duitse drogist (woon aan de grens en ga daar ook altijd boodschappen doen) Hebben ze ook heel veel keus in merken en daar is het ook nog veel goedkoper, mara wilde om te beginnen wel echt Zwitsal hebben en dat hebben ze daar niet. Had inderdaad gehoord dat Bepanthen zich makkelijker uit laat smeren.
Ik zelf heb de sudo het raam uit gegooid... Bepanthen werkte wel en kun je nog voor tal van andere zaken gebruiken. Neefje van nu bijna 3 had ontzettende last van luieruitslag waardoor ze m naakt in bed moesten leggen. enkele dagen B. gebruikt en het was voor het overgrote deel al weggetrokken!! Ik ga eens even helemaal terug lezen om op de rest te reageren
Zo zie je toch dat de meningen verschillen. Wist dat ik wat vergat in de stad. Helemaal vergeten om naar die muursticker te kijken bij de Wibra.
mvt, het blijft maar rommelen, wordt toch eens tijd dat het doorzet truuske, had verwacht dat ze de kleine eerder met een ks zouden halen...? Aowyn, Stiekem 2 cm ontsluiting, hoop dat het doorzet en je vandaag/morgen je beeb in de armen mag sluiten. Hermiek (weet niet meer of ik de naam nou goed heb), is er al meer duidelijkheid??) Meriam, 40 weken... of heeft de beeb besloten dat het lang genoeg in de baarmoeder heeft gezeten?
hmmm..bijna teveel om op te reageren. Was de laatste dagen niet zoveel met het forum bezig om de reden dat ik het niet van me af kon zetten.. Ben de dip weer te boven.. Morgen weer controle bij de vk, want hoef me pas bij problemen of bevalling te melden bij de gyn. (waar ik overigens wel dag en nacht welkom ben , is wel een geruststelling).
mommieof2, Gefeliciteerd met jullie zoon, hoop dat je inmiddels al weer thuis bent na de zkh opname! Kan zijn dat ik dit dubbel doe, maar liever een keer teveel als een keer te weinig.
Wij hebben altijd Sudocreme gebruikt, maar de bepanten is fijn voor wanneer de huid schraal is (bijv bij verkoudheid onder het neusje vooral omdat deze wat vetter is.... witte kleur trekt sneller in de huid.... was benieuwd of er al nieuws over Aowyn was, maar helaas... hoop dat het doorgezet heeft!!
ik heb over het algemeen sudocreme maar toen hij de laatste keer de billetjes echt kapot had.. hielp dat niet en kreeg ik van de apotheek zinkolie van swaab binnen 2dagen grotendeels weg en de wondjes dicht... werkt goed wel uitkijken met kleding gaat er niet meer uit is een olie ja rommeld genoeg maar moet toch ff met madam in konklaaf gaan dat we over gaan tot actie want dit schiet niet op haha ga maar eens ff met haar om de tafel zitten maar me ma belde vanmiddag ze had de auto na de garage gebracht dus madam moest vandaag nog ff binnen blijven haha