November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat verklaard een hoop, dan blijft ze bewust nog een dagje zitten denk ik. Wanneer is de auto van je moeder klaar?:p

Sudocrem heb ik 2 potjes van, zijn proefmonsters maar zit best veel in moet ik zeggen.

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Net echo gehad. Op de echo niet veel gezien. Kindje is al zo groot. voldoende vruchtwater nog.. kindje word nu weer geschat op ongeveer 3400 gram bij 40 weken.. terwijl de andere zei dat die de 8 pond wel ging halen.. tja.. ach ja wat maakt het uit.. Een ding is zeker, kindje is niet te klein.

Maar ze kon het niet precies opmeten want hoofdje lag te ver ingedaald en zonder de omtrek van het hoofd mogen ze officieel geen schatting geven.
    geslacht is ook nogsteeds hetzelfde :)

Bloeddruk etc allemaal prima..
    Hier nog een buikfoto van vandaag, 36 weken en 2 dagen.
    Bekijk bijlage 195161

3. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

mvt... verklaard wel veel, want ze melden zich meestal ook niet als er iets is.. Misschien als je vanavond om tafel gaat, dat je een dag af kunt spreken ;)

4. moontjemoon

Casss, mooi dat de echo goed was!
    Zelf hecht ik ook niet veel waarde aan het geschatte gewicht.. Ze hebben er al 2x flink naast gezeten. (1.5 en 1 kg zwaarder dan wat we een week voor de geboortes te horen kregen)

5. moontjemoon

Leentje, wordt een spannende dag donderdag!

6. moontjemoon

Nikkijane, de meiden zijn alweer ruim een dag thuis :) Gaat alles goed??

7. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Het zou een mooi begin zijn!!! Heel veel sterkte als het zover is, Aowijn..

8. moontjemoon

sudocreme monsters bestel ik gratis (krijg er meestal 25 per keer). Deel ze uit onder de collega's en cliënten, maar zelf gebruik ik het dus niet.. Moet ook eerlijk zeggen dat ik 2 dames heb die eigenlijk nooit problemen hebben gehad met de bips :)

Heb het gevoel dat ik nog lang niet op iedereen gereageerd heb...:( , maar ben het in etappes aan het doen, zodat manlief zich ook niet gepasseerd voelt ;)

Heeft er iemand interesse in een gratis fotomok of 50 fotoafdrukken (incl verzendkosten)..?? Heb nog een aantal codes van de plenty (keukenrol) actie liggen die niet worden gebruikt..

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ohh die eetlust. Sinds vorige week snoep ik best veel en heb ik honger en veel dors.

@ beertje: herkenbaar sinds n paar dagen harde buiken, ook niet pijnlijk maar wel vervelend. En af en toe steken rechterzij. Soort ongi gevoel denk ik. Ken nl ongi gevoel niet :p.

10. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Net weer een gedeelte van de slijmprop kwijt. Harde buiken die geen pijn doen en.komen vaak terug! Steken bij mijn lies, en een zeurend gevoel! Ik ben benieuwd!

11. moontjemoon

Beertje, Behalve die slijmprop is alles heel herkenbaar. Maar neem voor mezelf aan dat het kleintje nog even blijft zitten. (herken het ook niet in deze mate uit mijn vorige zwangerschappen)
    Ben nog nooit een slijmprop verloren, dus zou niet weten hoe die eruit ziet.
    Hoop voor je dat het snel doorzet en je de beeb snel in de armen hebt!

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    MvC...gelukkig dat alles goed was!!

Hier weer kapot, hele slaapkamer opgeruimd inclusief kasten, bed op klossen gezet, nu bedoeld voor reuzen met 83 cm hoogte, haha en alles gesopt en gezeemd...wel alles samen met schoonmoeder gelukkig.
    Ook hier baby rustig heel de dag, nu ik ga zitten begint ze te bewegen, zo van...hehe mama eindelijk pak je je rust....

13. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    @moontjemoon: als je die codes zelf niet wilt gebruiken heb ik er wel belang bij:)

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Thnx meid! Zo denk ik ook het zal nog wel blijven zitten.. Maar word toch een beetje zenuwachtig. Gisteren en vandaag een gedeelte van de slijmprop verloren.

Grappig is dat ik, mijn man, mijn vader de hele tijd denken dat het morgen komt. Al weken denken wij het ;) afwachten!

15. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ja nikki hoe is dat nou je gezinnentje lekker compleet thuis... genieten of niet...

ja nou hopen dat ze ook naar mama luisterd dan he haha....

ik heb ook nooit een slijmprop verloren zou niet weten hoe het eruit ziet..

begint wel ietsje vaker te komen nu.. ben ff tijden aan het opschrijven kijken of we er iets wijzer uit worden..
    net al 3x in 30mins dus miss dat de regelmaat eraan zit te komen

ik ga lekker op bed tv kijken...

miss tot straks en anders hopelijk een goeie nachtrust

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Cass fijn alles weer goed en wat een mooie buik heb je!!

Heb hier oefen of voorweeen volgens mij nu toch wel...krampen onderin, liezen die trekken en steken en druk onderop

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nog niet zo goed :( we zitten dagelijks van 5 tot half 10 met haar op schoot zo'n beetje. Gaat je echt door merg en been dat huilen/krijsen.
    Venkelthee schijnt idd wel te helpen. Maar we zijn nu met infacol begonnen dus hopelijk gaat dat snel helpen.
    Darmpjes zijn sowieso een probleem bij de kiddies hier. Mijn man had het ook heel erg als baby. Haar ontlasting is nu wel vaker geel (=goed) ipv groen (=niet goed)

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dat zou geweldig zijn meis! Maar een open ductus groeit toch wel vaker spontaan dicht? en als dat niet zo is, is een operatie daarvoor redelijk simpel gelukkig. (heb als verpleegkundige op cardiologie gewerkt)

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Aowyn...spannend meid!!!

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    talkpoeder is meestal niet zo goed bij luieruitslag omdat het schuurt. Daarintegen werkt maizena echt als een tiet! ;)
    Ik zou nog zinkzalf in huis halen en sudocreme voor de billies. Bepanthen is ook voor jezelf fijn als je borstvoeding gaat geven voor op je tepels.

Deel Deze Pagina