November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Herkenbaar, bij mij is het dan ukkie zijn kont die het veroorzaakt

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Je ziet er goed uit meid!

3. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    Dankje voor posten. Heb nog steeds wel pijn maar het is uit te houden door de pcm. Heb na een uurtje ervoor gekozen om op de bank te gaan liggen.nu maar proberen te slapen en hopen dat het rustig blijft vannacht.
    slaap lekker allemaal morgen meld ik me weer

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Catwoman spannend!!

Moi schat djw!!

Nog geen hermiek nieuws?

5. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    weeen zijn weer afgezakt helaas wel al 3 uur een hele pijnlijke buik wat een beetje met weeen lijkt... maar weet niet psies wat het is... kan niet liggen niet zitten pff wordt gek loop maar beetje door huis heen... scheelt wel afwas is gedaan;)
    als morgen nog zo pijnlijk is bel ik de gyn

begin sinds gisteren de wond van de ks ook goed te voelen.. denk door de contineu harde buiken dat het beetje op spanning staat... maar begint een beetje een geirriteerd gevoel te worden... kan eigenlijk mijn ondergoed of joggingbroek er niet tegen verdragen...
    heb ook al paar dagen..als ik iets over me buik voel of tegen me buik aan heb(niet drukkend gewoon een soort aanraking) dat dat mij erg irriteerd en beetje pijnlijk is...

heb me mams ff voor hulp in wille schakelen maar die wist ook niet wat ik er tege kon doen die gaf met een glimlach aan ja de laatste loodjes he die wegen het zwaards....goh moet daar de pijn van zakken;):(:p en bedankt:p

ze rade me aan om maar ff onderde douche te gaan staan of kussentje net onder me bips/boven benen te leggen miss dat et hielp

manlief moet tot 4uur werken en wil hem niet bellen ofzo..want dan denkt hij dat de dijk gesprongen is en weet iedereen op het werk dat er een baby onderweg is... terwijl er miss morgen niks meer aan de hand is ....is dan ook zo lullig:D:p:D

6. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    aowyn ook weer thuis... geen beebje onderweg... hoe voel je je nu?? en hoe doet kleine man het beweegt alweer meer??

catwomen spannend jij ook rustig aan doen he

cass mooie foto trouwns

als ik moet hoesten doen allebei mijn zijde ook zeer... net of ik ben wezen hardlopen of fitnissen ofzo.. en me bovenbenen lijken wel beurs gehobbelt alsof je 3uur op een paardrijzadel hebt gezeten:|

vind het zo vervelend dat geklaag van mij... maar de muren geven geen advies:d en moetie is gaan slapen;)

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mvt dat klinkt idd pijnlijk :( warme kruik geprobeerd? Hij is wel aanwezig maar minder druk dan normaal. Heb af en toe een harde buik die pijnlijk is maar niks zoals vanmiddag.

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    bleh...echt pijn onderin buik...drukkend gevoel wat ook op anus drukt steeds...denk toch nog verder aan t indalen...al was ze al ingedaald vorige week

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Moontje, nee pas na 39 weken is het protocol hier

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh oh oh je merkt echt dat we tegen het einde aanlopen, iedereen heeft klachten! Nog eventjes dames dan zijn we er vanaf (niet dat daar de pijn van weggaat, ofjah eigenlijk toch wel:p) hier valt het gelukkig nog wel mee behalve dan die pijn in mijn rug. Bij mijn moeder begon t daar altijd mee. Van mij mag ze nog even blijven zitten. Geboortebedankjes zijn nog lang niet af. Vanavond weer naar de vk. Moet zeggen dat ik haar ook wel minder voel maar ik voel haar wel nog. Is nu wel meer draaien etc en kont die uitsteekt ipv schopjes. Toch maar even aangeven vanavond.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Gaaap, meldplicht

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik kom even spieken dames, ben 1-12 uitgerekend en ben zo Benieuwd naar jullie klachtjes en wat er dan wel of niet doorzet. Hier al een paar weken pijnlijke harde buiken die in vlagen echt regelmatig komen....maar nog niet echt doorzetten.
    Sinds gisteravond trekt het ook door naar mijn rug dus mijn lijf is lekker aan het oefenen! Succes met de laatste loodjes meiden!!!

13. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen!

Hier goede nacht gehad, wel vroeg wakker maar ach..
    Vandaag met moeder destad in.

Vanavond op kraamvisite bij nichtje van man, heeft 8 okt. Zoon gekregen. D.ean.
    Gister is collega van een dochter bevallen, n.ikki. Dusdaar ga ik van de week ook naartoe, vandaag even iets leuks kopen voor haar.

En nu ben ik aan de beurt :p
    Hier inmijn naaste omgeving dan!

14. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Leuke namen Casss!! Het zal nu vast kriebelen bij jou haha!

Florabella, jij ook succes!

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    GOEDEMORGEN,

hmmm geen babynieuws

aowyn ook weer netjes thuis en niks doorgezet.

hoop met klagende klachten hihi:D bij mij neemt ook druk van onder toe, krijg last van bekken,harde buiken die komen af en aan. zo weer naar vk en eindelijk fysio maar dat is voor rug was ik door heen gegeaan,wilde zo nodig nog een kastje in elkaar zetten:)

ikmoet wel stiekem lachen voor jullie meiden die voor het eerst mama worden,wat moet ik kopen? en waarom?, bij de 1e laat je je van alles aansmeren, veel gebruik je achteraf niet en smeer je niet. gewoon alles uitproberen....wordt je vanzelf wijzer wat voor jullie het prettigste is. ik zelf vind haarlotion onmisbaar gaan ze nog lekkerder ruiken

ikkom heel veel afkortingen tegen waar ik niet veel van snap

vibi
    bibi
    bi
    bff:(:(:(help

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Almika;
    VIBI = Vast in bekken ingang
    BIBI = Baby in bekken ingang
    BBBI = Baby boven bekken ingang

BFF best friend forever

Hier brakke nacht gehad, van 3 tot 6 wakker gelegen...... gewoon klaar wakker...

gister te horen gekregen dat mijn BFF een IVF terugplaatsing heeft gehad en zondag mag testen.... is dr laatste poging! vindt het zooooooooooo spannend, hoop echt dat het goed zit..... kan ik meteen die zwangerschapskleren kwijt na de bevalling.... én is het kraambezoek niet zo beladen (bij Fayahs geboorte was ze net dr eileiders verloren door bbz van een tweeling)

Hebben jullie nu trouwens ook dat iedereen vraagt of die kleine nog niet komt?? pfff wordt er een beetje frustie van.... gelukkig net weer even opgevrolijkt door een vriendin.... maar pffffff niet grappig :( nou ja aan de andere kant weet ik dat dit echt de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, dus had me vannacht (tja had tijd genoeg om te denken ;) ) voorgenomen om vandaag maar es van dat gespartel in mn buik te genieten!

over een uurtje moet ik bij de VK zijn.... ben benieuwd!

17. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Ja had ook 2 cm mijn gyn zei dat als bij een tweede de bmm verstreken is je al start met 2 cm maar haal me maar niks in mijn hoofd bij chayenne 5 weken met 2 rond gelopen en toen 24 uur over de volgende 2 gedaan haha. wel is hij nu goed diep ingedaald en ligt vibi gyn voelde het hoofdje toen hij ging voelen binnen zegmaar.

18. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    iedereeen begint nu echt langzaam te rommelen wat spannend.

Catwomen hoop dat je goed geslapen hebt!

19. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Truuske, dat was weer nieuw voor mij..haha..zo gaat het overal anders!

Katemans, we hebben hetzelfde idee een beetje gehad vannacht..heb me ook maar bedacht om van de laatste weken te genieten en me nergens meer druk om te maken. Deze zwangerschap was al niet gepland, dus weet nu zeker dat het de laatste is!

Was de kinderen vanmorgen in de auto van mijn man aan het zetten om naar school en kdv te gaan, gaat de buurman naar zijn werk..haha..zegt altijd vriendelijk gedag, maar hij keek nog een keer extra of de kleine nog wel in de buik zat. (Ze zijn op vakantie geweest en hij zit met grote regelmaat in het buitenland voor zijn werk).
    Mijn vader moet ik niet meer bellen met de mobiel (alleen vaste lijn), want die schiet gelijk in de stress en aangezien hij sinds kort thuis zit met pensioen is hij degene die de foon opneemt en het nummer ziet...
    Zo is langzamerhand iedereen in de omgeving zich aan het voorbereiden op nieuws...moet er wel om lachen!

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @katemans..thanx.....zal zo eens vragen aan vk hoebij mij ervoor staat, denk wel vibi...hahaha leuk dat ik nu weet wat betekent
    en dus als deze poging niet lukt dan is haar kans op beebje verkeken????? duimen maar dat lukt.

ga maar eens watdoen moetom 1100 fysio zijn en daarna vk

totlater

Deel Deze Pagina