Lara... Ik denk aan je vandaag!! Truuske, je had ook even kunnen twitteren hoor ik was namelijk ook wakker! Casss seks deed achteraf ook zo'n pijn bij mij! En ik kreeg er schimmel van! De laatste mndn hebben we geen seks gehad hahah
Kom straks terug moet nu vliegen hihi moet er een na psz is helemaal rustig geworden hier en heb heerlijk geslapen.
weet niet of iemand er al op gereageerd heeft, maar de HA heeft er pilletjes voor dat de BV stopt.... succes! Ga even de kids naar school brengen, mega brakke nacht, hoop dat ik zo nog verder terug kan lezen Lara, denk aan je!
Kijk je daar wel een beetje mee uit!! Heb begrepen van de gyn bij Julians geboorte dat die stukken kunnen gaan ontsteken en dat je dan nog verder van huis bent (bij mij kwamen ze na een week achter dat de placenta niet helemaal verwijderd was)..... misschien even de VK bellen... @Meriam daar is ze eindelijk!! Van harte met je meisje!!!
Meriam gefeliciteerd met jullie dochter!!! heb al super vfoto's gezien...kan niet meer wachten!!! Lara en familie, heel veel sterkte en een waardig afscheid van jullie zoon..
Meriam, gefeliciteerd met V.era!!! Lara, ik denk aan je vandaag.... Knuf! Hier alles nog rustig. Heerlijk geslapen vannacht, geen maagzuur en geen gehoest voor de verandering... Vanmiddag naar de vk, ben benieuwd wat ze zal zeggen. Misschien wel strippen? Ben morgen zelf jarig dus eigenlijk liever niet dan bevallen... Maar nog een tijd doorlopen heb ik ook geen zin in eigenlijk...
Jeetje wat een geboortes weer ... allen gefeliciteerd met jullie zoons en dochters ... Gaat ineens snel nu Ben benieuwd wanneer ons meisje zich meld Lara veel sterkte !
@meriam......hoera hoera en men!!... kan het nog sneller!!!!!!!!!!!????hoop voor je dat nasleep goed te doen is of gewoon weg blijft Bekijk bijlage 195819
@napoleon....wat een snoepje,en dathaar alzoleuklang. vind ik altijd wel leuk, kun je al vroeg met speldjes beginnen. maar stukjes placenta...mied is niet goed hoor zou vk maar bellen, is niet gewoon slijmvlies wat afbreekt??? hiergoede nacht, heb ook ananas klaar gemaakt gaikzomaar eens heerlijk van genieten en dan wachten op... @salcia.....vind ook bitter om te feliciteren terwijl verlies van lara enlaraman maar in mijn achterhoofd blijft hangen, krijg het nog niet weg heb vanaf blz262 gelzen dus zal vast veel hebben gemist
@hanna...is idd al gezegd er is pil om het te stoppen in die tussentijd kun je bevroren watten of maandverbanden in je bh doen...dat geeft een HELEBOEL verlichting nu we toch over pil hebben.....destijds bestond deze pil nog niet. de borstvoedingspil cerazette.ideaal.....ikl aat spiraal weer plaatsen maar kan pas vanaf 3 maanden, in die tussentijd wil ik niet zw raken dus kwam vk hiermee. wat er allemaalal niet verandert in 8 jaar
Hey dames! Lara heel veel sterkte! Ik denk elke dag aan je. ik vind het zo vreselijk.. En het tegenovergestelde: Meriam gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan.. All: vandaag naar de verloskundige.. Ik had gisteren een foto gemaakt van die slijmprop.. Hij was zo groot, dat ik mij vandaag ineens zorgen overmaak.. Even aan de vk vragen!
Vraag pilletjes aan je huisarts! Ik heb er ook enorm veel last van gehad (ik heb 2 dagen gekolfd om Alycia* borstvoeding te geven) en mijn melkproductie was enorm goed op gang gekomen. Zelfs met de pilletjes (eerste donderdagavond genomen) heb ik er nog tot zondag last van gehad! Echt, het heeft geen nut om zo af te zien! De vroedvrouw had mij ook nog als tip gegeven (omdat het met de pilletjes niet onmiddellijk beterde) om 3x per dag ook al een dafalgan (=paracetemol) te nemen, om de pijn wat te minderen. Zo is het dan stilaan gebeterd.
Hier geen hormonen meer in mijn lijf manlief laat zich helpen! Chayenne is na psz ik met laptop op de bank. OOOo ben zo met mijn gedachten bij Lara heb helaas zelf twee keer van z'n kleindjes afscheid moeten nemen een keer van vriendin van mij ze was 12 dagen en van buurmeisje net 1 jaar. Het is zo moeilijk vond ik toen kun je na gaan hoe het voor hun is vind der zo sterk! Hoop zo dat ze een mooi en waardig afscheid heeft dat is zo belangrijk! Hier is het kaarsje voor de kleine gaan branden vanochtend en die blijft vandaag aan ter nagedachtenis van de lieve kleine man!
Nou, mijn libido daalde echt naar heeeeeel ver beneden het vriespunt daarvan, dus in die zijn is het dubbel veilig. Ik weet nog niet wat wij gaan gebruiken, wil geen hormonen meer, en dan blijft er niet zo vel meer over hè? Overweegt nog een koperspiraal, hoewel ik dat ergens ook eng vind. En mijn man richting ziekenhuis sturen voor de meer drastische aanpak vind ik echt nog te vroeg. En om er nu vanuit te gaan dat ik zo land ik bv geef niet zwanger kan worden durf ik ook niet.