November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Meriam Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Mooie naam :D (zo had mijn oudste geheten als hij een meisje was)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente

Komt goed meissie! Het is echt heel uitzonderlijk hoor dus maak je er niet te bang om ;). Bovendien krijgt je lichaam vanzelf een seintje om te bevallen als de boel niet meer goed genoeg functioneert of je baby geeft een seintje dat ze eruit willen als ze zich niet meer zo prettig voelen.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bah vervelend... hopelijk hou je er niet te lang last van...

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    goeie aankoop :p

5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ook na het vrijen iederekeer krampen maar heb het idee dat de kleine dan iets omhoog schiet en met de kramopen weer zakt maar ben dus ook ff klaar met het vrijen hou het maar bij hand en span werk voorlopig haha.

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier even voldoen aan de meldplicht. Vrijen hier al een tijdje niemeer. Vriendlief is bang dat ie baby kopstoten geeft en eerlijk gezegd vind ik het zelf ook niet meer zo prettig idee en pijnlijk ook.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hier voor het laatst gesext een week voor de geboorte en de eerste keer weer zal zeker pas plaatsvinden als ze 6w is

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Casss hihi om die reden doe ikhet ook niet meer :p ben al beurs genoeg daar van onderen. Paar weken geleden voor het laatst gedaan en dat is hem voorlopig :p

Ik ben van plan om straks de mirena spiraal te nemen. Heb goede dingen over gehoord, de pil komt hier dus never nooit meer binnen! Wat een verschil ook, ik heb het 9 jaar geslikt en nooit wat van gemerkt. Na de zwangerschap van mijn dochtertje er even weer op gegaan en menn wat werd ik moe en droog en geen zin in seks, nope niks meer voor mij!

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Lara, heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.
    Denk aan je!

10. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Meriam, gefeliciteerd met jullie dochter V.era.

mommieof2, ik ben ook onder controle bij de binder in de faunabuurt. Welke omgeving woon jij dan?

Ik heb op de dag dat de bevalling begon van de oudste het ook nog gedaan. Begon vrij snel daarna te rommelen, heb wel de hele dag met gerommel gelopen voordat het echte werk begon. Maar moet zeggen dat ik bij de eerste nog een stuk flexibeler was dan nu. Ben al 2 uur bezig met omdraaien in bed. Als ik er eenmaal uit ben gaat het allemaal wel weer, maar moet wel echt even opgang komen! Mijn schaambeen, pfffff die doet echt zeer.

Jaloezie, Sven had er best wat moeite mee toen luc was geboren. Luc had laatst wel toen ik zijn pasgeboren neefje vast had, dat hij hem weg wilde duwen en bij mij op schoot wilde gaan zitten.
    Moeten toch wennen straks dat de aandacht verdeeld zal worden, heel belangrijk is dat je toch een momentje inbouwd om even samen iets te doen. Als de kleine in bed ligt een spelletje doen of boekje lezen. Maar denk dat dat wel logisch is!

Sjees, waarom helemaal in Lelystad?

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

Meld mij ook weer, dag 1 overtijd..

Om te beginnen: @Lara: Heel veel sterkte vandaag!!

@Aowyn: Zielig als zo'n kleintje overstuur is.

@Azeb: Ben benieuwd wat ze voor je kunnen doen

@Beertje: Hopelijk is alles goed bij de VK en vinden ze die slijmprop niks bijzonders.

@Miepske: Dat je niet zwanger kan worden tijdens BV is maar een fabeltje he, ik ken zowiezo een paar meiden die dat ook geloofde en nu toch echt een kleintje extra erbij hebben.

@Napoleon: Dat is ook zo maar toch spookt het nog door mijn hoofd. Ze beweegt nog goed hoor dus heb niks te klagen wederom maar ik zal blij zijn als ze gezond en wel in mijn armen ligt :D

@Tetta: Hier hetzelfde idee, dus echt vrijen zit er hier ook al een tijdje niet meer in, komt straks wel weer goed hoop ik.

Hier komt de pil er trouwens ook niet meer in, voelde mij idd ook stukken beter nadat die rommel de deur uit is gegaan. Zit ook aan een mirena te denken of misschien zo nuva ring.

Ff kijken wat ik vandaag ga doen.. Heb nog wel wat klusjes liggen maar heb niet zo veel zin eigenlijk, we gaan het wel zien.

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik lees nu net wel weer dat met cerazette je veel dipjes hebt. dusz....weet het nog niet. sexen doen we nu ook al niet hij is bang dat ie debaby de hand schudt of zo dus wie weet kunnen die 3maanden er ook nog wel bij..........

@miepske...idd fabeltje dat je niet zw kunt raken tijdens bv

sta ik net voor raam ,stopt erbusje om mvmflessen bij buren te brengen...haha nieuwsgierig dat ik ben gelijk maar sms gestuurd naar ze......of ze het ook leuk vindt dat ik weet:(:cool:ze zijn wat opzichzelf en niet van die praters

ga nu even eten,kreeg net onverwachts vistie, altijd leuk...als je nog niet bent aangekleed en gedoucht:(

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier komt er geen voorbehoedsmiddel meer in ;) Ik laat mij namelijk steriliseren. Moet alleen nog een afspraak maken met de gyn daarvoor want wil het zo snel mogelijk laten doen.
    De pil heb ik nooit fijn gevonden, met dat de oudste door de pil heen is gekomen (altijd trouw geslikt, niet ziek geweest), implanon ook zwanger mee geraakt. Mirena wel goed bevallen tussen nr 2 en 3 maar na nr 4 niet.
    Bovendien wil ik gewoon niet meer zwanger raken en dan weer risico lopen op een loodzware zwangerschap en evt wel weer erg bloedverlies bij de bevalling.

Overigens ben ik tijdens de borstvoeding wel onvruchtbaar (althans na meike en femke beide wel) omdat ik dan persisterend follikel heb waardoor mijn eitjes blijven doorrijpen en niet meer vruchtbaar zijn. Maar dan nog zou ik daar geen risico mee willen lopen ;).

14. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Meriam Van harte met jullie dochter! Wat een snelheids record... Gaat t goed met jullie??

All: bedankt voor de reacties op mn stuwingsvragen... De vk was hier net voor de nacontrole, dus ik heb het haar ook gevraagd, maar zij gaf aan dat het beter zonder tabletjes kan... Ik kijk t nog maar even aan...

Lara: ik denk aan jullie vandaag

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou nog even een foto plaatsen van mijn knutselkunsten van gistermiddag:p Wat vindne jullie? Deze linten om mee op te hangen of een wit lint?

Bekijk bijlage 195870

Bekijk bijlage 195871

Had gisteravond ok nog wat geknutseld maar die zet ik even op de Hyves ivm de naam.

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg net bezoek dus zet ik er straks even op ;)

17. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Napoleon wat een heerlijke foto van jullie meisje zeg! Wat een lekkere bos haar ook!!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Goedemiddag meiden...

Tetta, mooi geworden, ik zou zelf wit lint nemen, net wat rustiger en komt hart mooier uit.

krijg steeds meer pijn in heupen, zo gelukkig naar fysio. En elke ochtend zuur overgeven, zijn er meer die dat hebben?

Lara....sterkte meis vandaag, denk aan je!

19. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Heb net de woonkamer en wc's schoongemaakt en zit nu lekker in bad!

Sex hebben wij al een hele tijd niet meer. Sinds ik een dikkere buik kreeg kan mannetje baby en sex niet los zien van elkaar. Hij vindt het nu geen fijn idee.
    Hij wilde eerst baby opvangen bij de geboorte maar ziet daar nu ook vanaf. Hebben het erover gehad dat als hij nu al moeite heeft met mn dikke buik qua sex het misschien beter is datie me straks ook niet van onder ziet met een hoofd eruit :D
    Tis overigens niet zo datie me nu niet meer mooi vind ofzo, daar was ik dan weer bang voor.

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Had ik dus ook..... ben ook aan het twijfelen over een spiraaltje, hubbie vindt zich nog te jong om te laten helpen (net of er nog een hele harem bevrucht moet worden :):p:D) maar goed, geeft m weer een jaar of 5, loopt ie alweer tegen de 40 aan :$:p

Deel Deze Pagina