November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh jee... met de ambu nog wel... sterkte sjees!!!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lekker zeg, een jaar niet! Ik werd een maand nadat ik deels fles deels bv ging geven weer ongesteld, dus dat zal met 5mnd geweest zijn. de eerste eisprong is dan al 2w daarvoor ;).

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb ook hormonale migraine zodra mijn hormonen veranderen dan krijg ik dus migraine. Als dat voor jou ook geldt dan zit de bevalling er vast aan te komen ;).
    Ik heb de eerste 3dg na de bevalling steeds sochtends migraine gehad... irritant maar gelukkig kon ik het wegslapen

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Goed gegroeid zeg! Lekker :D.
    Tsja, die prikjes zijn idd zielig :( Hopelijk krijgt ie geen koorts maar als dat wel zo is dan geef je de paracetamol, waarschijnlijk moet je een halve zetpil geven ipv een hele (ivm leeftijd en gewicht) en dan regelmatig de temp controleren, na ong 4 uur is de paracetamol uitgerwerkt, dan zeker controleren. Maar meestal krijgen kindjes onder de 3mnd geen koorts, waarschijnlijk zal hij veel gaan slapen.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bij 'Na de bevalling' en dan 'de mamma's' kan je een topic openen ;)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    kom ik weer :p maar misschien ff sexen vanavond?

7. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Hoop het maar goed weekend zal er zoiezo overheen gaan en mijn mannetje krijgt maandag betaald dus hoop genoeg tot maandag nu te hebben hihi scheeld dat ik tich niet veel kan he!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat goed zeg! Lieze is nog niet terug op haar geboortegewicht, maar was ook wel redelijk wat afgevallen. Ze is nu 4100gr

9. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier na 1ste bevalling na 3 maande met de pil begonnen was nog niet ongi geweest.
    Vriendin van mij was na 3,5 maand zwanger gaf ook borstvoeding voledig en was nog niet ongi geweest dus na 3 mndn dacht ik lekker aan de pil haha

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    ach spaart weer uit ;)

was benieuwd naar Sjees....

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is Napoleon stiekem een nymfo:p

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lol houdt gewoon van de geneugten des levens :p

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Holy shit, op de hyves post ik ook niks meer geloof ik:$ open net de homepage van Hyves en zie daar gewoon de foto die ik op de november hyves heb geplaatst vol in beeld staan als: Stephanie just posted!!!!!! Heb hem verwijderd, hoop niet dat iemand het gezien heeft.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo vandaag afscheid genomen van de kraamverzorgster. Jammer hoor ;). Het is maar goed dat ik verlenging kreeg want zondag was ik er echt nog niet aan toe om alles weer zelf te moeten doen. Man is morgen nog een dagje vrij (en het weekend) en dan moet ik vanaf maandag alles zelf doen.
    Net naar de winkel geweest, lopen ging wel goed gelukkig. Weekend is druk, met allemaal kraamvisite.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja, sttttt ;)

Hahaha nou, mijn libido was nog nooit zo laag tijdens een zwangerschap... toevallig een week voor de bevalling nog gesext maar daarvoor was de laatste keer op vakantie in duitsland ;).

Maar ik heb gewoon goede ervaring met sex als laatste zetje ;)

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha gelukkig kan jij alleen dat zien ;) niemand anders in je vriendenlijst.

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ik moet dan altijd denken aan die aflevering van friends waar Rachel en Ross de kleine krijgen. Gaan ze ook proberen te sexen om de bevalling op gang te krijgen en dat ziet er nogal lachwekkend uit dat gestuntel:p

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    moet je in een map zetten die alleen voor jezelf zichtbaar is, kan je dan wel gewoon posten op onze pagina

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je dat zeker? Heb nu meteen mijn hele privacyinstellingen aangepast! Er stond iets aangevinkt dat mensen konden zien wat voor discussies ik starte in publieke hyves:( Denk dat het daarmee te maken had.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het was vandaag weer huilen met de pet op met Liezes krampjes... Ze heeft de hele dag gehuild en anders wilde ze alleen bij mij liggen maar ook niet echt van harte. Ga dus ook de draagdoek maar vast gebruiken. We hebben nu ook ABC Dophilus gehaald, hoor daar goede ervaringen over en het kan best zo zijn dat krampjes erbij horen maar ik laat mijn meiske niet drie maanden pijn lijden omdat het erbij hoort...

Deel Deze Pagina