Hey miepske! Gefeliciteerd met je meisje! En wat een leuke naam! Fijn dat t zo goed gaat! Hoop dat t snel wat rustiger word zodat je lekker kunt genieten! Lara wat leuk! Zo was die van mij gisteravond en vanmorgen ook bezig haha.. Heerlijk! Vind t zo'n apart gevoel! Dan te bedenken dat we ze over een paar weekjes allemaal vast kunnen houden! Ik verspreek me ook welleens.. Gewoon doorpraten want anders merken ze het meteen.. Denk ik dan..
Ja, bij eva had ik niet eens door mezelf steeds te verspreken met het geslacht dan. Iedereen had allang door dat we een meisje zouden krijgen
lijkt me ook zo lastig om het geheim te houden als je het wel weet zelf! Daarom hier ook gewoon maar aan iedereen verteld. Bij mijn oudste wilde mijn vader en zijn vrouw het eigenlijk niet weten, maar was geen doen om het geheim te houden voor hen terwijl verder iedereen het wist...
Dames ik heb sinds gisteren internet in het appartement. Jullie begrijpen dat ik echt niet alles ga teruglezen stelletje kletskousen Dacht gisteren ik lees gewoon alleen dit topic terug maar toen had ik geen tijd, zie nu dat het er ook alweer 30 zijn. Dus, hit me! Zijn er nog mensen bevallen of iets anders belangrijks gebeurd?
Hoi allemaal, paar dagen niet geschreven. Maar het kletsen gaat hier snel zeg! Miepske van harte gefeliciteerd met jullie meid! Ik heb dus afgelopen zondag gezwommen, in het water was het heerlijk. Helaas niet helemaal gewichtloos maar he, ben ook al 12 kilo aangekomen Maar als je het water uit komt! Pff leek wel een tientonner! Dus na 2 uurtjes hadden we het wel gezien, en ben thuis ook direct het bed ingekropen, was erg moe! Ik lees dat het bij veel dames wel rommelt. Nou heb ik dat dus ook al geruime tijd. Ene dag niks en dan de andere dag last van mijn onderrug, en buikpijn/krampen dat lijkt op menstruatie klachten. Maar ik mag nog niet! Alhoewel ik het nu ook wel spuugzat ben. Ik wil graag mijn oude lichaam (geleidelijk aan) terug en genieten van onze dochter! Gisteren bij de verloskundige geweest, ze was al helemaal ingedaald en zat vast. Ook toen ze voelde had ik last van harde buiken, en dan zij maar voelen.... pffff. Eens kijken wat ik vandaag ga doen, ik kan niet veel dus moet alles verdelen over de dagen. Heb al een tijdje zo'n zin in aardbei kwarktaart!!!!
zo, het rommelen mag wel weer ophouden voor vandaag... wil wat kunnen doen! maar het vouwt zo lastig de was op als je buik steeds knoerterhard is... Ben trouwens wel heel blij dat ze gewoon vibi zit nu! Maakte me al zorgen, terwijl een 2e en volgend kindje helemaal niet ingedaald hoeven te zijn, waren de andere kids allang ingedaald. Maar ook had het een voordeel: veel minder last van mijn bekken
Miepske, gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet er lekker van en fijn dat jullie vrijdag of zaterdag naar huis mogen! Lara, wat een leuk filmpje van je bewegende buik Domme acties heb ik gelukkig niet echt (voor zover ik zelf weet ) laat wel echt alles vallen! En tis zo lekker makkelijk bukken nu Even een buikfoto, ben hier precies 35 weken
@miepske, gefeliciteerd met jullie meisje! Klinkt inderdaad als een heel schema, hoop dat het snel wat rustiger voor jullie wordt! @zwangerenacties, valt hier nog wel mee. Iedereen weet dat we een meisje verwachten dus daar hoeven we gelukkig niet op te letten, lijkt me echt lastig. Hier nog steeds ziek, ik word er echt een beetje moedeloos van, ben er helemaal klaar mee!
@Tetta, welcome back! huisje helemaal klaar?? Juf85 en miepske zijn bevallen! voor de rest rommelt het her en der behoorlijk.....
hier vandaag aan de poets, kreeg al moppers van mannetje die aan het werk is dat ik kalm aan moet doen, ja belt hij ook net terwijl ik de babykamer aan het dweilen ben, pfff.. nu even lunchen en zp-en en dan de slaapkamer doen, dan kan de wieg er vast staan..
@Miepske van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Lekker van genieten hoor! @Lara wat een leuk filmpje zeg! Leuk om te zien.. haha ik heb echt een super rustig kindje in mijn buik, dus zie dit helaas ook nooit vind ik wel eens jammer, maar gelukkig kan ik zo toch nog beetje meegenieten @Beetletje mooie buik zeg.. lekkere grote toeter @Catharina beterschap zeg erg vervelend dat je nu ziek bent... kunnen zwangere vrouwen er niet bij hebben hoor! Hopelijk knap je gauw weer op. @rommelen wat rommelt het al veel bij jullie.. spannend hoor, ben benieuwd wie als volgende gaat bevallen! Hier ook regelmatig last van menstruatiekrampen en de harde buiken komen ook steeds meer opzetten.. @slapen och wat een ramp is dat he? Hier ook echt hele slechte nachten. Kan bijna niet op mijn zij liggen, want dan knellen mijn benen zo af.. op buik gaat natuurlijk al helemaal niet meer en op mijn rug krijg ik het benauwd.. kortom: erg moeilijk om goeie houding te vinden Vandaag weer controle gehad bij de verloskundige.. Alles was goed, alleen maakte ze zich wat zorgen om mijn bloeddruk. Deze vond ze wat te hoog en te snel gestegen in vergelijking met de vorige keren.. nu vrijdag dus weer extra controle, hopelijk is die dan weer wat gezakt! Hier ligt ons ventje nog steeds niet vibi.. wel lekker diep in de bekken, alleen nog niet vast helaas. Hopelijk gaat hij dit gauw doen Fijne dag allemaal!
beetletje mooie buik. Hreb net chayenne van psz gehaald ze waren na de bossen geweest nu is ze bij de oppas dus ik ga ff liggen en daarna de badkamer doen.
geen idee of dat vroeg is of niet... ze kunnen maar vast liggen Catherina, beterschap meis! Hoe is het trouwens met Pamsie?? beetje aan het opknappen?? hier hangt volgens mij ook vanalles in de lucht, dochterlief heeft bijna niks gegeten en wilde zelf naar bed toe.....
Hey Miepske gefeliciteerd met je dochter! Iedere 3 uur voeden, ik ken het. maar dat je 'al' binnen een uur klaar bent, wat snel! Wij gingen ook iedere 3 uur naar de kinderafdeling toe, maar we meosten vaak wachten op de verpleging, die dan hielp met K uit zn bedje te halen (met infuus en zo), en dan voeden en dan weer wachten tot ze hem terug legden. Soms waren we daar bijna 2 uur, was je net weer op je kamer, kon je alweer heen. Snachts voeden deed de verpleging gelukkig. Ik kolfde dan snachts en dat bracht de verpleging weer naar de kinderafdeling. Ik ging zelf trouwens in de rolstoel naar de kinderafdeling, ik kon nog niet zo'n stuk lopen, was vaak duizelig. Je moet niet meteen te veel lopen hoor! Denk ook goed aan jezelf! Mijn vriend bracht mij met de rolstoel. maar als hij er niet was, dan kon ik ook de verpleging vragen. Iedereen was supervriendelijk daar.
Cass Bij ligt de kleine meid vanaf 28 week al Vibi ... Ik vond het ook vreemd zolang op de kop liggen ... maar de verloskundige zei ... sommigen hebben gewoon voorkeursligging ... Niks om je zorgen om te maken dus ...
Hallo allemaal! @Juf85: Nog van harte gefeliciteerd met je kindje! (Beetje laat hihi) @Nikkijane: Dat is toevallig! Ik zie net dat je meiden Mila en Tess heten, dan heeft mijn zoontje bij jullie op de NICU gelegen! Dan hebben we elkaar al vaak ontmoet hihi! Hoe gaat het met je dochters, verblijven ze nog steeds op de NICU? Demi is inmiddels al weer een aantal weekjes in het ziekenhuis in assen maar moet nog terug naar het UMCG voor een operatie aan zijn ductus helaas. Ik hoop dat ik jullie dan niet tegenkom!( In positieve zin natuurlijk ) @Miepske: Van harte gefeliciteerd met je mooie meisje! Verschrikkelijk he, dat heen en weer gevlieg. Hoop dat je haar snel mee naar huis kunt nemen! Hier gaat het goed! Demi is helaas een beetje erg verkouden arme schat! Daardoor staan alle vorderingen eigenlijk een beetje stil met zuurstof afbouwen enzo. De vermoeidheid slaat hier wel toe, ben zo zat van het ziekenhuis! We gaan nu ook al bijna 10 weken op en neer naar het ziekenhuis dus niet geheel onlogisch hihi. Maargoed we gaan weer door! Vind het wel gezellig om hier nog mee te lezen En wat kletsen jullie veel! pff moest net iets van 20 pagina's teruglezen hihi.