November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jemig sjees wat een verhaal! Hopelijk voel je je nu beter!

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    nou napoleon manlief vond je idee uitstekend dus ook maar meteen uitgevoerd:D:)( nu nog hopen dat het gewerkt heeft haha)

ik vertel niet alles aan hem.. maar hij vind het wel geestig en vind het fijn dat ik ergens lekker kan kletsen en praten..
    hij vraagt ook wel geregeld waar we het over hebben hoor...

och sjees dat is ook niet fijn... maar gelukkig ben je nu weer "leeg" voel je je ook wat beter...

volgens mij is de hyves gewoon prive... ik heb ook wel eens dingen wat er voor komt terwijl mijn eigen hyves ook helemaal prive staat

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    sjees jeetje zeg gelukkig nu weer leeg en gelukkig is met de kleine allesgoed alleen stuit das minder.

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hé balen zeg!!! Had gehoopt dat je met beeb nieuws zou komen, wat gaan ze nu doen mbt de stuit van de kleine??

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik ga even bankhangen. Eten heeft me totaal niet gesmaakt en nou krijg ik ook nog maagzuur van de rooie bieten. Vanmiddag werd het me ook al slecht na soep en een broodje kaas :S

Mevrouw trampelt er gelukkig wel weer op los!

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    knuf meis... rust nu maar lekker uit!

ben trouwens nu effe heerlijk aan het genieten van het geschuif in mn buik (trappelen kan ik t niet noemen:D ) volgens mij kan ze dr draai niet vinden :p

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jeetje dat lijkt op zo'n spel dat ik heb maar zonder de hoge bloeddruk en spugen, maar kan mij heeeeel goed voorstellen hoe beroerd jij je voelde :$ rust nu maar lekker uit en laat je verwennen door jouw ventje!!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha wat een gezellige seks boel is het hier vandaag :D

en een boel kraam/hormoon tranen lees ik, lekker laten vloeien!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zo pfff....om het kwartier harde buik nu en druk op onderkant...pfff dat is niet fijn zeg dit

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Salcia, spannend hoor!! hoop voor jou dat het door zet!!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    tis wel beetje vroeg nog, pas 37,1 vandaag

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Zo! Spitsuur achter de rug! Gegeten, de twins de fles gegeven en ons kleine mannetje op bed gebracht! Nu zit ik met M ila op de bank, ze kan haar draai niet vinden. T ess ligt lekker in de box.
    Manlief heeft koopavond, dus ik hoop op een rustige avond!

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Sjees, wat spannend zeg allemaal. Gelukkig ben je het kwijt, maar wel echt balen van de stuit. Gaan ze nog proberen te draaien?

Aowyn, wat bedoel je met 'jeetje dat lijkt op zo'n spel dat ik heb'?

Sex als laatste duwtje... Morgenavond of zaterdagochtend maar eens proberen denk ik. Vanavond nog niet, want morgen jarig :)

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff meis... wat een verhaal... vooral dat je ook niet kon plassen lijkt me pijnlijk...

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier ook net de oudste twee in bed, lieze is nog onrustig. Heb nu een ander speentje gegeven (in tepelvorm ipv dental) en is nu ff stil... ze mag over ene half uur weer drinken

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Wow Sjees heftig zeg! Fijn dat het er nu uit is en je naar huis mocht. Nu maar hopen dat het niet weer gebeurd en beebje weer draait.

Ik heb de hele avond/eind vd middag harde buiken die geen pijn doen. Net moest ik naar de wc voor de grote boodschap wat ineens heel makkelijk ging voor mn doen maar toen zag ik bij het afvegen slijm met bloed.....is dat de slijmprop of een deel ervan? Schrok best wel.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Die spellen die ik vaak heb waar ik bijna flauwval

Hihi birthday seks :p

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee hier echt geen seks ook niet voor het opwekken. De fysio duwde tegen die vlakte aan vandaag dat ik dacht neeee doen we maar niet ;)

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Jeetje sjees wat een heftig verhaal gelukkig ben je het nu kwijt! Alleen balen dat uk nu in stuit ligt

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hello

Zoo, gekookt, gegeten, fruit salade gemaakt en nu met koppie thee voor de buis en internet

@Tetta: Gisteren al heeel veel gedaan dus hoefde vandaag alleen maar te stofzuigen, gelukkig maar want had ik nergens zin in. Hier zit ukkie ook vaak tegen de ribben, fijn he ;)

@Sjees: Jeetje wat heftig allemaal maar top dat die klysma heeft geholpen. Wel bizar dat een mens zo verstopt kan zitten.

@Salica: Spannend, misschien zet het wel door vandaag.

@Beetletje: Het kan de slijmprop zijn maar het kan ook zijn dat het begonnen is aangezien je al de hele middag harde buiken hebt. Als je twijfelt kan je altijd de VK ff bellen toch.

Deel Deze Pagina