November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    een beetje laat maar meld me toch nog even
    vandaag weer drukke dag gehad op dagbehandeling
    en lekker heel de avond op de bank gezeten
    na het eten zag ik ineens wat bloed met afvegen (sorry klinkt mss niet zo heel lekker) maar het is nu bijna weer weg dus wat het was geen idee. al had ik 2 dagen terug ook wat slijm dus kan mss deeltjes van de slijmprop zijn.

@sjees; wat vervelend dat je zo beroerd bent geweest, hopelijk gaat het gauw beter en draait je kleintje straks ook nog.

ik ga nog even een half uurtje msn-en met mijn mannetje en daarna lekker slapen.
    morgen ook weer drukke dag want mijn ma is jarig en haar zussen willen me allemaal zo graag zien dus dat word halve dag bij haar zitten maar ik kan tussendoor lekker in bad voor mijn broer/zussen komen :D

truste voor straks en ik hoop dat jullie allemaal goed slapen

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    och britt hopelijk is die snel wee beter..

ricmar hopelijk is je mannentje snel weer lekker thuis sterkte...

echt een boel zieken he

oew thalina hopelijk gaat met je szusje en de baby alles goed en komt die gezond ter wereld

och echt ik kreeg vanaaf visite en ik doe de deur open gaat er toch een spier in me bil verkeerd zitten ofzo moest het gewoon weg puffen... kwartier lang.. staan en 1been omhoog anders wou het niet weg.. en een druk onder aan mijn hemel....
    of het heeft gewerkt... of het was een verkeerde spier...
    wel al de hele tijd weer weeen enzo maar verder niks raars

ik duik me bedje in.... morgen weer lange dag zkhs...
    slaap lekker allemaal

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is t nier maar stil. Al een uur geen berichten, vind ik niet kunnen dames:p nja dan ga ik ook maar slapen. Mijn ogen vielen op de bank al dicht dus maar snel in bed gekropen. Tot morgen!

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik ben er nog...kan niet slapen..buik doet raar..zullen toch wel gewoon voorweeen of indalingsweeen zijn nog denk ik....

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik ben er ook nog, met een drukke uk ;)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ieks ik ben 39 weken.. ben bijna aan de beurt o_O

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    haha ik pas 37,2.... ik heb ook drukke beeb maar ook buikpijn en rugpijn nu

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    spannend meid! heb je al een warme douche geprobeerd? als het afzakt zijn het vaak voorweeen anders het echte werk :) komen ze ook regelmatig?

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nee nog geen douche genomen..geen puf voor...ze komen wel vaak maar weet niet of het regelmatig is, ga zo in bed wel ff kijken met timer...zal wel niks zijn hoor, veels te vroeg nog

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    veels te vroeg is het niet helemaal ;) vanaf 37 weken "mogen" ze komen en misschien denkt zij dat het tijd is :)
    Ik zu wel even timen. Bij mijn eerste vond ik dat ze regelmatig kwamen maar wou perse niet timen of wat dan ook. Toen kam mijn man erbij en hij ging wel timen bleken ze om de 5 min te komen op een gegeven moment en hielden ook een minuut aan!

Als het dus ook zo is bij jou kan je altijd de vk even bellen en kan zij komen kijken of het wel wat doet of niet

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    maar weet niet wat ik precies moet timen

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    je moet 2 dingen timen. de tijd tussen de weeen in en de duur van een wee dat je voelt. De vk zegt bellen als de weeen 5min uit elkaar liggen en een minuut duren ong. Zoiets in die richting.

Dus kijk je wnr eentje begint en hoelang hij duurt. Dan kijk je hoe laat de volgende begint.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    maar ik weet niet of het weeen zijn, zijn soort menstruatiekrampen en pijn in rug.. ga nu naar bed en kijk het ff aan, heb zo'n timer op mijn telefoon....

slaap lekker en tot morgen!

14. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ ricmaR: sterkte hopelijk mogen jullie snel naar huis
    @ salcia: spannend hopelijk zet het door

15. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Salcia:spannend! Ik ben benieuwd!

All: gisteren bij de vk alles goed.. Het was idd de slijmprop en ze kunnen (alle stukjes bij elkaar) 1 meter lang worden als je het helemaal uitrekt. Als ik volgende week donderdag nog niet bevallen ben gaat ze mij strippen ivm grootte van het kind.. Maar toch hoop ik dat het echt eerder komt.. Ook kunnen we weer douchze! Heerlijk in je eigen huis.. Ik reageer niet zoveel merr want ik word steeds moeier! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden!

Fijne dag allemaal

16. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nou lekker z'n zus die je kwart voor achtw wakker smst terwijl je kind nog ligt te slapen haha. Redelijke nacht gehad paar keer wakker wat gerommel maar verder wwel oke geslapen. vandaag is mijn nichtje jarig gaan er morgen heen dus tot zondag hier de stop er in haha. azeb gegeliciteerd

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Azeb, gefeliciteerd met je verjaardag!!

@Thalia hoe is het met je szus en de beeb??

@Salcia, hoe is het daaro??

hier een dame die nu officieel fashionable late is :p

18. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Bib melding.....

Salcia, hoe is de nacht gegaan?

Beertje, fijn dat alles goed was bij de vk!

Schoonzus van ik weet even niet meer wie, is het goed gegaan de bevalling???

19. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Goedemorgen.

Sjees, hoop dat je vannacht lekker hebt kunnen slapen en de beeb nog draait.

Ricmar, de kleine weer naar het zkh :( Dat hij snel weer op mag knappen en weer lekker met jullie naar huis mag!

Truuske, vandaag bellen voor de definitieve datum. Ben benieuwd ;) (Is ook wel een leuke verrassing als je buddy nieuws krijgt hoor!)

Leentje, hoe was het gisteren? Kan me voorstellen dat het een slopende dag is geweest. Hopelijk met mooi nieuws!

Rommelen, slijmprop verliezen etc, dames heel veel succes en dat het maar snel door mag zetten! (Zijn er op het moment zoveel dat ik de namen een beetje kwijt ben)

Is de bevalling van je schoonzusje voorspoedig verlopen?? (ook de naam vergeten).

Gisteren een emotionele middag gehad bij de HA. Hebben alle mogelijkheden besproken voor mijn man zijn behandeling van de burn out. 1 heel positief punt was nog wel dat hij maar weinig tekenen van een depressie heeft en dat hij nog geniet van kleine dingen en gebeurtenissen :). Heeft ook aangegeven dat hij met med wilde starten zodat hij zich beter zou voelen als de kleine zich zou melden. (Was er heel erg tegen ivm bijwerkingen), maar er blijkt een nieuw middel te zijn waar je acuut mee mag stoppen als de bijwerkingen teveel of te heftig zijn dus daar is hij gisteren mee gestart. Nu de beeb nog minimaal 2 weken in de buik houden en dan hoop ik op een mooie kraamtijd ;)

Genoeg ego voor vandaag, nu op naar beeb / buddy nieuws :)

20. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hey moontjemoon, dat klinkt toch vrij positief! Fijn!

Azeb, gefeliciteerd met je verjaardag!

Weeen tellen, ik heb een contraction app op mijn telefoon.. Erg handig!

Deel Deze Pagina