November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    mijn vriend belde net vriendin heeft gister een hond weg moeten doen hadde er twee maar nu in kortetijd twee keer gevochten zijn al lang samen zo gk. Maarr ga zo ff heen ff steun bieden ze is er erg verdrietig om.

2. Lonneke123

Lonneke123 Actief lid

18 nov 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, ik kom me ook weer even melden. Moet nog alles bijlezen, maar heb zo'n rotnacht gehad! Kon echt niet slapen en lag maar te woelen. Heb nu lichte hoofdpijn. Hopelijk slaap ik vannacht beter!

3. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Salcia: Spannend hoor ... zet het een beetje door nu of ??

39 weken vandaag ... ben er wel klaar voor :)

4. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ben net pas wakker, heb heerlijk geslapen en geen harde buiken meer.

Ricmar, hopelijk knapt je mannetje snel op en kunnen jullie weer naar huis!

Azeb, Gefeliciteerd!!!

Beertje, fijn dat je weer thuis kunt douchen!

Geen nieuws nog van salcia na gisteren....ben benieuwd!

5. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

azeb, gefeliciteerd!!

6. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Azeb: gefeliciteerd!!!!
    Cass: is inderdaad handig, heb de app van de week gedownload. Manlief had de app al

7. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ mvc: zo zielig :(

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Vaag ja... Maar goed, baby's die echt spontaan komen worden altijd goed geboren ;) Wel apart dat ze met de ambu naar het zh is gebracht trouwens.

9. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    azeb gefeliciteerd mt je verjaardag

salcia heeft et door gezet??

woehoe vandaag 38wk:D:D

straks maar eens int zkhs kijke wanneer we beginnen:D:D
    miss gaan ze nog keer kijke hoever ik ben... miss heb ik dan al wel 2cm ging gisteravond behoorlijk tekeer

wat is de meldplicht nog rustig voor deze ochtend...

10. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    lijkt mij ook wel dat beebje er gezond is uitgekomen.. ik neem toch aan dat ze pijn hd vande weeen wel raar dat ze niet is gaan bellen dan.. hopelijk is de bevalling in het zkhs gewoon goed verlopen..

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @Azeb: Heppie Beursdeej toe joe! Heppie Beursdeej toe joe! Heppie Beursdeej deer Azeb, heppie beursdeej toe joeoeoeoeoeoe!

:D

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    meld

vannacht eruit geweest, last van buik...denkhaast voorweeen

azeb. happybirthday

salcia....en en en en???!?!

@schoonzusje al bevallen?

heerlijk weer ladies,ga ik zo even van genieten, nu zo eerst maar eens douchen en scheren, groeit dat bij jullie ook als kool???

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @leentje....hoenwas in zhuis?

@ricmar.....hoop dat ie snel bijkomt onder de lamp. verder wel alles goed toch?

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meld mij ook weer!

Azeb: gefeliciteerd met je verjaardag!

Salcia, ik verwacht vandaag babynieuws van je!

Hier alles rustig, vannacht wel wat last gehad van een kramp/trekkend gevoel in mijn buik en rug maar niet eens wat regelmatig was, het hield meer gewoon aan. Maakte me er ook niet druk om maar wel vervelend. Verder werd ik vanmorgen wakker met aan blauwe plek op mijn buik, precies daar waar de kleine meid altijd met haar kont tegen duwt, volgens mij heeft ze echt geen ruimte meer. VK zei dinsdag ook al: Je buik zit vol, er past niets meer bij, hooguit nog wat aan de zijkanten. Pfff haha:p
    Heb vandaag weer veel op de planning staan maar volgens mij komt er weer niks van terecht aangezien ik nu al weer moe ben....

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

meld me ook,schrijf later bij,hier alles redelijk!

16. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Almika, ik blijf Aan t scheren ja!

Vannacht sliep ik eindelijk lekker gaat om half 2 mijn telefoon. was mijn broer. Ketszat... Haha mafkees.. Was op de fiets naar huis en wilde ff kletsen... Dus....

Hier lekket de ramen open en poetsen! Heerlijk vind ik dat mijn zon weer! Wel regelmatig pauze want als ik te lang sta voelt t alsof mijn voeten uit elkaar knallen :)

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

Ook weer een BIB aan deze zijde

@Thalina: Beetje vreemd dat je schoonzusje nog helemaal niet gebeld had maar misschien verwachtte ze het helemaal niet. Hopelijk gaat wel alles goed met moeder en kind want 33 weken is nog wel aan de vroege kant zeg.

@MVT: Dat heb ik nu de laatste week ook best wel vaak, dan zak ik gewoon door mijn been zo pijn doet het dan ineens, ik denk dat ukkie dan ff een zenuw afknelt met haar hoofdje of zo. Schiet dan van bil naar been en doet auwie

@Salica: Spannend en wat voor timer heb jij? Ik heb nu die van thebump.com standaard voor staan maar is niet echt een app, heb jij een app ofzo?

@Beertje: Hopelijk komt de bevalling vanzelf op gang maar wel lekker dat ze je in de gaten houden.

@katemans: Ik wist helemaal niet dat wij tegelijk op gingen, volgens mij sta ik alleen op 2 nov en hier dus ook zo'n dame..

@Moon: Top dat je mannetje toch nog aan de meds kan, hopelijk heeft hij geen last van bijwerkingen en kunnen jullie samen heerlijk genieten van de kraamtijd.

@Cass: Waar heb je die app vandaan? Ik heb alleen maar een site.

@Azeb: Van harte met je verjaardag, hopelijk heb je een top dag.

@Tetta: wel apart dat je daadwerkelijk een blauwe plek hebt, dan heb je wel een heel bewegelijke uk ;)

Hier een beetje een off day, vind het vervelend dat ik bijna geen kant uit op kan omdat je bij huis in de buurt moet blijven en verder alleen nog maar huishoudingen te doen zijn. Laat Uk nu maar komen hoor, dan ben ik zo druk dat ik niet na kan denken ;)

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    meiden...niks hoor hier..hell of a night, veel rugpijn en liezen en onderbuik, maar is nu weer weg...helaas. Maar heb wel zelf steeds gezegd...blijven zitten tot 38 weken, dus ze luistert wel al, hahaha

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ikke, ja ik heb zo'n zwanger app, daar zit een timer in.

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik denk dat het nog indalingsweeen waren ofzo, hoewel ze al helemaal vibi ligt...nou ja...t zal wel ergens nut voor hebben.

Deel Deze Pagina