Oke, duidelijk Truuske. Mijn dochter daalde ook niet in, ben wel ingeleid en heb uiteindelijk de 10 cm ontsluiting gehaald, maar bij het persen bleef het ook steken en kwam ze niet verder. Toen werd het ook een ks. Nu mag ik het zelf proberen zolang het maar vanzelf op gang komt en goed vordert, anders zal het ook weer een ks worden.....
stroopwafel, die aanbieding heb ik ook gehad, maar bij opzeggen moest ik mijn iphone teruggeven of betalen 400 nog iets euro. Ja ongi gevoel nog steeds onderin buik en rug
Je hebt denk ik pas geleden dan een abbo genomen in combi met de iphone. Wel vervelend dat het ongi gevoel en rugpijn blijft aanhouden
heb t nu 11 maanden die abbo, maar aanbieding hebben ze maanden geleden gedaan, heb er niks mee gedaan eigenlijk, had gewoon die 20% korting moeten nemen
Salcia, wat is die kleine van jou toch een pestkop @Truuske, spannend hoor, hopen dat ze niet tot het einde van de middag jullie in spanning laten! @Hier een samsung star... lekker ouderwets... maar wel met een leuke camera Hier trouwens ook een diva die nog steeds niet ingedaald is, zeggen dat er een segment in het bekken is.....
tweede kindje daalt soms pas bij bevalling in geloof ik omdat ze meer ruimte hebben, tenminste, dat zegt mijn zus...
ga zo maar eens douchen ofzo en box in elkaar zetten... Heb echt soort zadelpijn van onder...of ik 200 km gefietst heb
Dus dan zegt het ook niet per se iets als je buik nog mega hoog zit? Zou dan alsnog wel snel kunnen gaan....?
nou hoop het in ieder geval... begin die buik een beetje zat te worden... vooral als ik zo slecht slaap 's nachts....
Hier ook Katemans.......ben er ook goed zat van......en dan te bedenken dat ik bij mijn dochter vandaag mijn laatste werkdag had zeg maar....en nog bijna 5 weken gelopen heb.....pfffff
mammi, ben het ook spuugzat aan t worden...loop 1 dag achter op jou zie ik...dus kan nog 4 weken en 5 dagen duren
ben blij dat er over maximaal 13 dagen een beeb is..... slechte slapen is ook niet goed voor mij humeur en hoe ik op de kids reageer, merk aan mezelf dat ik me soms echt moet inhouden of 'sorry' moet zeggen als ik wel erug fel reageer op iets..... ben ook echt benieuwd wat ze woensdag zeggen... hoop dat ze me dan iig kunnen strippen.... heb dan ook nog stiekem het geluk dat ik me een beetje heb voorbereid op het 'over tijd' lopen, aangezien de vorige twee ook al een Brabants kwartiertje nodig hadden.....
Salcia, bij mij zal het uiterlijk 30 november plaatsvinden....8 dagen na de uitgerekende datum. Als het er dan niet spontaan is, wordt het met keizersnede gehaald.....hoop stiekem heeeeel hard dat het vanzelf komt en ik een kans krijg op een natuurlijke bevalling. He ja, ik sta bovenaan!!! Katemans, bedankt!
ff snel gelezen was veel dus ga ff niet reageren sorry. vriendin was heel verdrietig maar ff afleiding gebracht. ny ff plat op de bank.