ahaaaa wat een moppie! Chayenne lag ook al vroeg vibi dus kan geen kwaat zegt ook niks over wanneer je bevald.
Nee hoor, heel netjes Deze dus pas met 38w, vind ik dus laat De oudste 3 lagen met 29w vibi en femke met 33 weken.
Dat is wel irritant idd, dat je dan zoveel tijd kwijt bent... Met Meike was ik ook al gauw een uur bezig, maar die overstrekte zich heel erg, die liet zich niet aanleggen en heel onrustig drinken. Femke was ik in 10 minuten klaar. Aanleggen, slurpen, klaar! (ok nog een luier)
Deze baby ligt al vanaf de eerste echo met dr koppie naar beneden. Maar goed, je moet het maar zo zien, in het water is alles anders
Ah sneu dat ie zo verkouden is! Kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Gelukkig zijn jullie wel in assen nu, scheelt toch weer. Hebben jullie een beetje zicht op wanneer ie naar huis mag?
jeetje alweer 8 pagina's, dat gaat echt snel miepske; gefeliciteerd met je meisje en fijn dat je straks haar gewoon op de kamer mag hebben lekker dichtbij je leentje; mooie foto van jouw kleine kereltje beetletje; mooie buikfoto vandaag ook weer controle gehad,gezellig samen met mijn mams geweest en ze vroeg de gynaecoloog de oren van het hoofd tijdens de echo haha. bloeddruk was 105/70, weer 2 kg afgevallen (nu ongeveer 11 kg totaal kwijt) en uk ligt nog altijd met hoofd naar beneden. over 2 weken weer een groei-echo. heb soms wel moeite om de naam voor de kleine niet te zeggen...van alle kanten vragen familie leden ernaar maar ik zwijg alleen mijn vriend en mijn zus weten het.
Leentje: wat toevallig!! Ben nu wel benieuwd wie je bent, en waar je zoontje lag... Kan me even geen demi herinneren! Lag die ook op zuid?! Onze meisjes zijn inmiddels in Drachten... Mogen met 1,5 week naar huis zoals het nu lijkt. Wat had jullie zoontje al een goed gewicht zeg met z'n termijn! Onze meisjes waren met 31weken een stuk lichter! Heb ook gemist wat de reden is geweest dat je zoontje zo vroeg kwam. En waar heeft hij nu nog problemen mee? Hij heeft nog steeds zuurstof? Cpap of high flow/low flow?! Nou goed, genoeg vragen... Je mag me ook pb'en, dan vervuilen we dit topic niet met ons 'eigen' geleuter!
Geeft niet hoor nikki, vind dat ook wel interessant heb zelf als verpleegkundige gewerkt, blijft toch altijd trekken...
Kan trouwens wel merken dat de meesten van jullie inmiddels verlof hebben, en/of wat minder mobiel worden, want er word echt super veel gekletst!!
Ik ben op de 2e dag begonnen met zelf dingen doen kijken wat de verpleging doet en stiekem volgende keer zelf al met die handeling beginnen. Ik loop vanaf maandag nu de afdeling op, zwaai naar de verpleging, doe de verzorging, voeden en sondevoeding helemaal zelf, vul de lijsten in, en zwaai weer als ik weg loop. Ze doen eigenlijk helemaal niets meer qua verzorging behalve de voeding van 3 uur 's nachts en een keer bloedprikken, dus ik hoef nergens op te wachten, das wel fijn.
MIepske...gefeliciteerd met je dochter meid...ga genieten, en hopelijk mag ze snel mee naar huis!!! Lara, geweldiig filmpje!! Hier voel ik vandaag ff bijna niks...hoop dat het zo gaat bewegen anders ga ik bellen.
Nouja voor 1 keertje leuter ik hier dan even de antwoorden hihi! Wat fijn dat de meiden al bijna naar huis mogen! Ja demi lag ook op zuid, eerst op bedje 7 daarna op 6, hij lag tegenover de zusterpost zeg maar. Dan heb ik je wel vaak zien lopen, je hebt me zelfs een keer ''weggestuurd'' uit de ouderkamer hihi Toen vroeg je of je daar even mocht kolven Ja Demi was echt een dikke poemel! Daar hebben we erge mazzel mee gehad. Bij mij is er geen reden gevonden waarom ik te vroeg ben bevallen. Bij jou wel? Of komt het alleen omdat het een tweelingzwangerschap was? want dat lijkt me dan alsnog vroeg, ook voor een tweeling. Demi heeft nu alleen nog de low flow omdat hij nog een open ductus heeft, daar wouden ze helaas zo lang mogelijk mee wachten met opereren. Daar is het wachten nu dus op, hij wordt pas weer op 3 nov onderzocht of en wanneer ze dat gaan doen. Dus met jullie meiden gaat het goed! Super hoor, hoe zwaar waren ze bij de geboorte, en hoe zwaar zijn ze nu? Hebben ze nog veel hindernissen gehad?
@ barbaman: vervelend dat snachts harde buiken hebt @ aowyn: mooi dat de kleine is ingedaald @ miepske: van harte gefeliciteerd!!!! @ lara: geweldig filmpje
@Nathalie en Babywens: Fijn dat de controle bij de vk goed was. @Tetta: Welkom terug! @Beetletje: Mooie buik @Leentje: Mooie foto, mooie vent! Hier ligt de baby al vanaf 23 weken met het hoofd naar beneden en is vanaf 30 weken cbibi. Ondanks dat de beeb geen kant meer op kan toch geen vibi. Zal maandag nog eens vragen of ze denken dat dat nog gaat gebeuren voor de geboorte. Maar ik hoor de vk er nooit over dus zal wel niet erg zijn.
Lig weer aan ctg. Was bij vk en zei dat ie vandaag zo rustig was en hoppa meteen weer echo bij gyn en aan apparaat. Echo is goed. Nu nog ctg afwachten. Wel raar twee x bloeddruk gemeten, op de ene verdieping was het 110-70 en 10 minuten later op de andere verdieping 135-90. Zal t laatste wel zijn want vorige keer was t ook zoiets en dat eerste is mijn bloeddruk van voor de zwschap.